Hát ha több végkimenetel lesz benne annak én csak örülök.
De ha nem mert tényleg hülye játékosokra tervezik (szerintem erre a legkisebb az esély) akkor az nálam csalódás lesz.
#22 • 2019.04.03. 10:06 Hát ha több végkimenetel lesz benne annak én csak örülök.
De ha nem mert tényleg hülye játékosokra tervezik (szerintem erre a legkisebb az esély) akkor az nálam csalódás lesz. Vector Sigma Victory | |
| |
#21 • 2019.04.02. 19:26 • Ez a hozzászólás szerkesztve lett ekkor: 2019.04.02. 19:31 [Ezt a felhasználót a Game Channel kitiltotta!] | |
| |
#20 • 2019.04.02. 19:14 • Ez a hozzászólás szerkesztve lett ekkor: 2019.04.02. 19:15 Hellblade írta: Ez eddig is így volt,csak nem a fő küldetéseknél..
Bár kérdés: Jó e ez? Hogy ostaba emberekhez igazítják a dolgokat.. Mert ugye ha a való életbe elrontasz valamit,sanszosan nem kell másnap menned.. Ha meg egy hamburger miatt hal meg az akit a feladatod megvédeni,akkor minden megy tovább.. és hogy ez mennyire jó dolog.. Úgy adja elő mintha ez valami nagy fejlődés lenne.. Mi van?! Wtf? Mi értelme az egésznek,ha a tetteinknek nincs következménye? https://sotetanyag.wordpress.com/ | |
| |
#19 • 2019.04.02. 19:06 [Ezt a felhasználót a Game Channel kitiltotta!] | |
| |
#18 • 2019.04.02. 18:58 Valószínűleg van a játékban egy történeti sorrendiség, amiben küldetéseket kell felvennünk és teljesítenünk. Szerintem minden létező eshetőséget beleprogramoztak a játékba, amivel csak befolyásolni lehet az adott küldetést. Valljuk be, ezeknek azért nincs végtelen számuk, sőt, mert hát vagy meghal valaki, vagy nem, vagy elrontunk valamit, vagy nem. Lényegtelen, hogy mindez azért történik, mert hamburgerezünk, autókázunk, vagy csak letojjuk a küldetést. Ha jól teljesítjük, akkor is továbbmegyünk a történeti szálban, ha rosszul, akkor is, csak másképp viszonyulnak hozzánk esetleg egyéb karakterek, vagy ugrik a történet, mert mondjuk a következő küldetés ahhoz az emberhez kapcsolódott volna, akit előzőleg hagytunk meghalni. Nekem ez mondjuk annyira nem szimpatikus, én azt szeretem, ha rontok, akkor failed és kezdhetem elölről, hogy mindenkinek ugyanazt az élményt adja a játék. Valószínűleg a cél ezzel nem a full kretének babusgatása, inkább arra ösztönzés, hogy játszd újra végig a játékot és legközelebb másképp dönts az adott helyen. Ezzel persze elvileg kvázi végtelen folytatási lehetőséget generálnak, mert mondjuk 50 küldetés, ha van a játékban, az nagyon sokféle kombinációban végezhető el. Alapvetően szerintem lesz néhány beépített végkifejlet és bármit csinálunk, ezek közül lyukadunk ki egyikhez.
Lehet, hogy mások is ugyanezt írták le lejjebb, elnézést, a saját írásommal jobban megértem a gondolatmenetet. Aki a GTA-t szereti, rossz ember nem lehet. | |
| |
#17 • 2019.04.02. 18:42 Hellblade írta: Olyan lesz ez szerintem is mint pl a Witcher 3ban a füvesasszonynál vagy megmented a halálán lévő nőt,vagy nem..
Én szeretem ja,ha vannak gátjaim.. A valóságban is ha elmegyek testőrnek és meghal valaki,mert hamburgereztem,akkor nem lesz "Oh,nem gond,haver,minden megy tovább" Akkor inkább jobb volt a mission failed,nekem.. Ha megmented hát oké, halad tovább a történet úgy ahogy kell . De ha nem akkor annak lesz a gameplayben vagy a storyban valami utóhatása ami átövez majd téged a játék további pontjain . Amúgy én is szeretem a nehéz gameket azokat amikben fejben is ott kell lenni ,de itt szerintem nem erről van szó. Itt inkább a story változatosságára mennek rá. 2 lyuk mindig jobb,mint 1 . | |
| |
#16 • 2019.04.02. 18:27 • Ez a hozzászólás szerkesztve lett ekkor: 2019.04.02. 18:30 [Ezt a felhasználót a Game Channel kitiltotta!] | |
| |
#15 • 2019.04.02. 18:16 Hellblade írta: Iiigeen,végre valaki!
Jol látod.. Maximum ennyi lesz. De pl pont a Witcher fő küldetéseiben az volt a következmény ha béna voltál,vagy valami hogy nem tudtad folytatni.. Itt nem lesz negativ következmény,és ennek nem örülök,meg annak hogy úgy reklámozzák h bármilyen hülye képes végigvinni.. Én el akarom tudni rontani.. 2 lyuk mindig jobb,mint 1 . | |
| |
#14 • 2019.04.02. 18:07 • Ez a hozzászólás szerkesztve lett ekkor: 2019.04.02. 18:17 [Ezt a felhasználót a Game Channel kitiltotta!] | |
| |
#13 • 2019.04.02. 18:04 Hellblade írta: A witcher 3ban ha a főküldetést elcseszted,nem mentél tovább egy métert sem..
Ja,és nem én szidtam másokat,ti jöttetek nekem megint b+.. Akkor ott volt mikor Ves megtámadta a banditákat egy kis faluban és arra kért téged Roche, hogy segíts neki . Ha ott meghalt Ves semmi gond, mentél tovább csak akkor Roche ezt nem fogadta túl jól . Ahogy említetted ott mellékküldetésekben volt itt meg főküldetésekben lesz elméletileg . Bár gondolom máshogy oldják meg a főküldetésekben pl volt egy jó barátja az adott ügyfélnek akit te hagytál meghalni és az a barát rád uszítja az embereit ez miatt vagy valami hasonló. 2 lyuk mindig jobb,mint 1 . | |
| |
#12 • 2019.04.02. 18:02 • Ez a hozzászólás szerkesztve lett ekkor: 2019.04.02. 18:04 [Ezt a felhasználót a Game Channel kitiltotta!] | |
| |
#11 • 2019.04.02. 17:57 Hellblade írta: A witcher 3ban ha a főküldetést elcseszted,nem mentél tovább egy métert sem..
Ja,és nem én szidtam másokat,ti jöttetek nekem megint b+.. du kan ikke draebe mig | |
|
A Game Channel a gaming élet híreiről, a videójátékokról, fejlesztésekről és egyéb érdekességekről számol be Neked. Az XboxSX, a PS5, a Switch és a PC mellett a Vita, a 3DS, a lastgen és mobil hírek is helyet kapnak. Ezen kívül folyamatosan játékteszteket, exkluzív anyagokat, mozifilm kritikákat találsz nálunk!