#8 • 2018.04.11. 19:27 [Ezt a felhasználót a Game Channel kitiltotta!] | |
| |
#7 • 2018.04.11. 19:07 De, ha tervben lennének, akkor is azt mondanák, hogy nincsenek tervben. Aki a GTA-t szereti, rossz ember nem lehet. | |
| |
#6 • 2018.04.11. 18:26 rDAVE írta: Azért túlságosan ne segíts nekik kifogást találni. Jól tudja ez a cég, hogy alacsony gépigényű játékot nem olyan nagyon muszáj portolni, mert általában tartanak a konzolosok is egy bénább gépet. A HOTS és SC2 alatti motor meg a Havok, ami mindig is multiplatform volt. Ez egyszerű üzleti döntés, nincs értelme lefejleszteni és fenntartani még egy-két platformon. A wow-ot még el lehet hitetni, hogy régi és nem akarnak vele tökölni, de a HOTS fejlesztése előtt/közben senkinek nem ugrott be, hogy hoppá, mi lenne, ha konzolt is megcéloznánk? Főleg, hogy közben még kiadtak egy Diablo 3-at is igen sok helyre. Az üzleti döntéseiket támasztják alá utólagos félremagyarázásokkal. A HotS-nak azért van gépigénye, de az alapvetően nem működnek konzolra, mert szerintem a MOBA továbbra is kifejezetten PC-re kitalált műfaj. A WoW meg olyan régi generációs, hogy egy olcsóbb gépen, ahogy te is mondtad, fut, tehát teljesen felesleges PS4-re átrakni. Lehet, hogy félrebeszélnek, de te laikusként hogy fogadnák, ha a valós indokokat az orrod alá tolják? Csak az igazságot ferdítik el egy picit, hogy könnyebben emészthető legyen. https://sotetanyag.wordpress.com/ | |
| |
#5 • 2018.04.11. 14:42 • Ez a hozzászólás szerkesztve lett ekkor: 2018.04.11. 14:43 Marduk írta: Azért ez nem ilyen egyszerű. Az irányítás csak egy dolog, de a játék motorja a fő probléma általában, ami miatt a PC -> konzol , konzol -> PC portolások nehézkesek. Manapság kevésbé, de pont a WoW és a HotS két olyan játék, ami régebbi generációs motort használ, pontosabban a HotS még a StarCraft 2 motorját használja.
Igazából általában pont nem az irányítással van baj játékok portolásánál, hanem inkább azzal, hogy egy bizonyos konzolra készült cím az adott hardvernek megfelelően készült el, és a konzolos hardver általában különbözik a PC-s hardverektől, és PC-s játékok is az adott hardvereknek megfelelően készülnek, amik ugye különböznek a konzolos hardverektől. Még a rendszerük is teljesen más, habár az új generációs konzolok rendszere valamennyire átfed a PC-s rendszerekkel. | |
| |
#4 • 2018.04.11. 13:37 Hellblade írta: Csak át kellene állítani az irányítást..Nem hiszem hogy ez meghaladná a képességüket..Bár azt sem hiszem hogy a Sony szívesen látná ps4 en eredeti külsejében a Warcraft-ot..Xbox meg Casual konzol,ott szinte senkit sem érdekelne..Továbbá egyszerűen nem kell már az az esetleges több pénz a Blizzard-nak se..köszönik,de jól elvannak..Szóval ez az egész macera' csak konzolosoknak lenne jó elsősorban..az meg nem szempont.. Igazából általában pont nem az irányítással van baj játékok portolásánál, hanem inkább azzal, hogy egy bizonyos konzolra készült cím az adott hardvernek megfelelően készült el, és a konzolos hardver általában különbözik a PC-s hardverektől, és PC-s játékok is az adott hardvereknek megfelelően készülnek, amik ugye különböznek a konzolos hardverektől. Még a rendszerük is teljesen más, habár az új generációs konzolok rendszere valamennyire átfed a PC-s rendszerekkel. https://sotetanyag.wordpress.com/ | |
| |
#3 • 2018.04.11. 12:45 Vannak játékok amiket tényleg nem lehet konzolra ültetni.
Szerintem a WoW az ilyen. Vector Sigma Victory | |
| |
#2 • 2018.04.11. 10:35 • Ez a hozzászólás szerkesztve lett ekkor: 2018.04.11. 10:56 [Ezt a felhasználót a Game Channel kitiltotta!] | |
| |
#1 • 2018.04.11. 10:06 WoWot megértem de a HOTS fura. | |
|
A Game Channel a gaming élet híreiről, a videójátékokról, fejlesztésekről és egyéb érdekességekről számol be Neked. Az XboxSX, a PS5, a Switch és a PC mellett a Vita, a 3DS, a lastgen és mobil hírek is helyet kapnak. Ezen kívül folyamatosan játékteszteket, exkluzív anyagokat, mozifilm kritikákat találsz nálunk!