A Blizzard szerint továbbra sincs tervben a WoW és a HOTS konzolos változata

Ez a téma egy cikkhez tartozó hozzászólásokat tartalmaz. - Klikk ide, ha el akarod olvasni a vonatkozó cikket!

1 a(z) 1 -ból
#8 • 2018.04.11. 19:27
[Ezt a felhasználót a Game Channel kitiltotta!]
totyak profilja, adatai

totyak

GC Imperator
2009. november 29. óta tag
33.547 hsz
#7 • 2018.04.11. 19:07
De, ha tervben lennének, akkor is azt mondanák, hogy nincsenek tervben.
Aki a GTA-t szereti, rossz ember nem lehet.
Marduk profilja, adatai

Marduk

GC Imperator
2009. június 16. óta tag
6.142 hsz
#6 • 2018.04.11. 18:26
rDAVE írta:
Azért túlságosan ne segíts nekik kifogást találni. Jól tudja ez a cég, hogy alacsony gépigényű játékot nem olyan nagyon muszáj portolni, mert általában tartanak a konzolosok is egy bénább gépet. A HOTS és SC2 alatti motor meg a Havok, ami mindig is multiplatform volt. Ez egyszerű üzleti döntés, nincs értelme lefejleszteni és fenntartani még egy-két platformon. A wow-ot még el lehet hitetni, hogy régi és nem akarnak vele tökölni, de a HOTS fejlesztése előtt/közben senkinek nem ugrott be, hogy hoppá, mi lenne, ha konzolt is megcéloznánk? Főleg, hogy közben még kiadtak egy Diablo 3-at is igen sok helyre. Az üzleti döntéseiket támasztják alá utólagos félremagyarázásokkal.
Én sem mondtam, hogy lehetetlen, de ahogy te is írtad ez inkább üzleti döntést, mert valószínűleg nem hozna annyi pénzt, amennyit a portolással el kellene tökölni.

A HotS-nak azért van gépigénye, de az alapvetően nem működnek konzolra, mert szerintem a MOBA továbbra is kifejezetten PC-re kitalált műfaj. A WoW meg olyan régi generációs, hogy egy olcsóbb gépen, ahogy te is mondtad, fut, tehát teljesen felesleges PS4-re átrakni.

Lehet, hogy félrebeszélnek, de te laikusként hogy fogadnák, ha a valós indokokat az orrod alá tolják? röhögő smiley Csak az igazságot ferdítik el egy picit, hogy könnyebben emészthető legyen.
https://sotetanyag.wordpress.com/
rDAVE profilja, adatai

rDAVE

GC Imperator
2008. április 17. óta tag
14.292 hsz
#5 • 2018.04.11. 14:42 • Ez a hozzászólás szerkesztve lett ekkor: 2018.04.11. 14:43
Marduk írta:
Azért ez nem ilyen egyszerű. Az irányítás csak egy dolog, de a játék motorja a fő probléma általában, ami miatt a PC -> konzol , konzol -> PC portolások nehézkesek. Manapság kevésbé, de pont a WoW és a HotS két olyan játék, ami régebbi generációs motort használ, pontosabban a HotS még a StarCraft 2 motorját használja.

Igazából általában pont nem az irányítással van baj játékok portolásánál, hanem inkább azzal, hogy egy bizonyos konzolra készült cím az adott hardvernek megfelelően készült el, és a konzolos hardver általában különbözik a PC-s hardverektől, és PC-s játékok is az adott hardvereknek megfelelően készülnek, amik ugye különböznek a konzolos hardverektől. Még a rendszerük is teljesen más, habár az új generációs konzolok rendszere valamennyire átfed a PC-s rendszerekkel.
Azért túlságosan ne segíts nekik kifogást találni. Jól tudja ez a cég, hogy alacsony gépigényű játékot nem olyan nagyon muszáj portolni, mert általában tartanak a konzolosok is egy bénább gépet. A HOTS és SC2 alatti motor meg a Havok, ami mindig is multiplatform volt. Ez egyszerű üzleti döntés, nincs értelme lefejleszteni és fenntartani még egy-két platformon. A wow-ot még el lehet hitetni, hogy régi és nem akarnak vele tökölni, de a HOTS fejlesztése előtt/közben senkinek nem ugrott be, hogy hoppá, mi lenne, ha konzolt is megcéloznánk? Főleg, hogy közben még kiadtak egy Diablo 3-at is igen sok helyre. Az üzleti döntéseiket támasztják alá utólagos félremagyarázásokkal.
Marduk profilja, adatai

Marduk

GC Imperator
2009. június 16. óta tag
6.142 hsz
#4 • 2018.04.11. 13:37
Hellblade írta:
Csak át kellene állítani az irányítást..Nem hiszem hogy ez meghaladná a képességüket..Bár azt sem hiszem hogy a Sony szívesen látná ps4 en eredeti külsejében a Warcraft-ot..Xbox meg Casual konzol,ott szinte senkit sem érdekelne..Továbbá egyszerűen nem kell már az az esetleges több pénz a Blizzard-nak se..köszönik,de jól elvannak..Szóval ez az egész macera' csak konzolosoknak lenne jó elsősorban..az meg nem szempont..
Azért ez nem ilyen egyszerű. Az irányítás csak egy dolog, de a játék motorja a fő probléma általában, ami miatt a PC -> konzol , konzol -> PC portolások nehézkesek. Manapság kevésbé, de pont a WoW és a HotS két olyan játék, ami régebbi generációs motort használ, pontosabban a HotS még a StarCraft 2 motorját használja.

Igazából általában pont nem az irányítással van baj játékok portolásánál, hanem inkább azzal, hogy egy bizonyos konzolra készült cím az adott hardvernek megfelelően készült el, és a konzolos hardver általában különbözik a PC-s hardverektől, és PC-s játékok is az adott hardvereknek megfelelően készülnek, amik ugye különböznek a konzolos hardverektől. Még a rendszerük is teljesen más, habár az új generációs konzolok rendszere valamennyire átfed a PC-s rendszerekkel.
https://sotetanyag.wordpress.com/
WarriorAutobot profilja, adatai

WarriorAutobot

GC Imperator
2015. január 11. óta tag
10.897 hsz
#3 • 2018.04.11. 12:45
Vannak játékok amiket tényleg nem lehet konzolra ültetni.
Szerintem a WoW az ilyen. mosolygó smiley
Vector Sigma Victory
#2 • 2018.04.11. 10:35 • Ez a hozzászólás szerkesztve lett ekkor: 2018.04.11. 10:56
[Ezt a felhasználót a Game Channel kitiltotta!]
Santonio profilja, adatai

Santonio

Polihisztor
2015. június 07. óta tag
1.458 hsz
#1 • 2018.04.11. 10:06
WoWot megértem de a HOTS fura.
1 a(z) 1 -ből
marco profilja