A Blizzard alapítója szerint sosem jött volna össze nekik a siker, ha nem hajtják túl a fejlesztőiket

Ez a téma egy cikkhez tartozó hozzászólásokat tartalmaz. - Klikk ide, ha el akarod olvasni a vonatkozó cikket!

1 a(z) 1 -ból
WarriorAutobot profilja, adatai

WarriorAutobot

GC Imperator
2015. január 11. óta tag
10.456 hsz
#5 • 2019.06.28. 09:20
Hosszútávon viszont a túlhajtás nem vezet semmi jóra.
1-2x oké, de ha folyamatosan túl vannak hajtva akkor annak nincs sok értelme, mert nagyon leromolhat a munkamorál, nagyobb a hibázási lehetőség is!
Vector Sigma Victory
Starjumper profilja, adatai

Starjumper

Visszatérő
2019. június 23. óta tag
44 hsz
#4 • 2019.06.27. 20:57
Hát. El jönnének a devek hazánkba egy összerakó üzembe egy hónapra.. Lazításképp. Másrészt, van az amikor már annyira ki vagy hogy beüt a flow és egy különleges állapotba kerülsz. mintha ébren aludnál, és kinílik az agyad, megindul az ötletelés és felbőg az a bizonyos motor.... Persze ez hosszú távon nem egészséges.
totyak profilja, adatai

totyak

GC Imperator
2009. november 29. óta tag
32.047 hsz
#3 • 2019.06.27. 20:46
És csak a kezdetekkor volt túlhajtás, hogy életben maradjanak, vagy most is megy?
Aki a GTA-t szereti, rossz ember nem lehet.
zender profilja, adatai

zender

Ba'al-Hadad
2014. március 04. óta tag
3.002 hsz
#2 • 2019.06.27. 19:41
Ez mindennel így van szerintem.
Marduk profilja, adatai

Marduk

GC Imperator
2009. június 16. óta tag
6.077 hsz
#1 • 2019.06.27. 17:54
Mondjuk azt azért hozzá kell tenni, hogy egy fejlesztőstúdiónál fluktuál, hogy mennyit kell dolgozni ott. Vannak időszakok, amikor olykor nincs munka, mert nincsen nagy volumenű projekt, de amikor van, akkor elég erőteljesen tolják azt.
https://sotetanyag.wordpress.com/
1 a(z) 1 -ből
Starjumper profiljarDAVE profiljagery1113 profilja