Vendég írta:
Azt a "tISZTELT" tesztelő nagy elfogultságában elfelejtette megemlíteni, hogy most már nem is látod a városodat csak egy képet róla mert 5 rész után biztos felháborodva követelték hogy legyen inkább csak leírás arról mi van a városba felépítve látni meg minek. Az hogy a "hős" fejlesztése megközelítőleg 8 ugyanolyan ikon között tabolva zajlik és még vásárolni a városba csak 4 tab átböngészése után lehet. A "varázslények" erőssége olyan rosszul van beállítva hogy nem éri meg a drágább lényeket megvenni mert értelmetlenek, az "ingame" beszélgetések egy koromfekete képernyőn álló miniatűr arcképek textváltását jelenti, szó szerint ugyanis a kér fej között jelenik meg az sms hosszúságú szöveg. A specializált hősöket (varázsló, harcos, s a többi) leváltotta a minden hős mindenre jó elv különbség csak az egy "faji" képesség. A hős részt vesz a csatába azt jelenti a cikkíró elvtársnak hogy egy roham szerű rálovaglással odacsap a hős az elennek. Szép is az csak sajnos amikor az animációt gyártották nem raktak oda ellenfelet úgyhogy minden rárohanás ugyanúgy néz ki és semmilyen modon nincs hatással az ellenfélre csak áthasint a levegőn ahol véletlenszerűen van egy egy ellenfél, olyan rettenetesre sikeredett hogy 20évet öregedtem a sokktól rajta. Mellékesen ezeket a rárohanásokat 90%ba nem is látja az ember mert ha van egy bokor vagy fa a pályán akkor bizony csak 2 miniméter közelről látjuk a látkép 100%át betöltő levelet. Szépen elsunyogta a dolgot de azért megemlíteném hogy a négyzetes alapú csaták a hexagonálistól annyira lebutított már már primitíve megoldás hogy fél órán át csak kiüregesedett szemmel bámultam döbbenetembe. Azt hogy merre támad az ellenfél vagy kit fog eltalálni(sárkányos keresztbefújás) csak onnan tudod meg hogy olvasod a "dmgmatert" a sarokba. Az hogy véletlenszerűen változik hogy egy ellenfél hányszor támad vissza vagy hogy minden hős tud olyan "bubit" rakni ami 3 körre sérthetetlenné tenni bárkit egy vicc ! Persze a bebubizott lény támadhat, fél ora harc és a végén 2 nyilast bebubizik a gép és 5 perc mire az összes karaktered végignyomkodod hogy végre letudd ölni. Városokat meg átalakítani pff szép elképzelés de még jobban van megcsinálva, szépen a 8000kilométer mély szakadék hirtelen eltűnik fehér pixel nélküli "ürességgé" majd odajelenik(szó szerint) a szakadék fölé a szépen kibetonozott várudvar. Persze lehet hogy tévedek és legtökjobb játék lesz a világon de a letölthető demó sokkolóan gyenge commodor 64 színvonalú "alkotás". Kövezzetek meg de még az heroes 5 is elég játszható volt ha más nem a gyönyörű kivitelezés miatt (durván szép 3ds városokkal) de ez a demo valamit végérvényesen összezúzott bennem, alapjaiban kéne újragondolni az egészet hogy ha elkészül a !!! Független !!! játékoldalak 2nél több pontot adjanak rá a 10ből. Nincs bajom a magyar fejlesztőkkel jó játékokat tudnak csinálni de aki az alapkoncepciót kitalálta valószínűleg .... nem heroes sorozaton szocializálódott anno. Grrrrr. Siselixina (Ragnaros).
hozzászólás

 
legutóbbi hozzászólások
 
marco profilja