Lac írta:
Na most mondom azt, hogy fuck that Xbox! Az első részben imádtam hatalmas tereket, azt, hogy nekünk kellett felfedezni minden egyes zugot, s ehhez csak ritkán kellett töltenie a játéknak, akkor is csak max. 20 másodpercet. Erre itt kapunk szűk tereket, zéró felfedezési lehetőséget, rengeteg töltést, s mindezt azért, mert gyenge az egyik platform. Ugyanez lesz a CryEngine következő verziójával is. Ezt neked multiplatformitás... Szintén elég gáznak találom a szerepjátékos elemek eltávolítását, és a töltények keresgélését. Nem tudom miért kellett rajta változtatni, de így első olvasásra nagyon nem jön be a dolog. Tetszik viszont az alapfelállás (elpusztult Normandia, halott főhős, Cerberus társaság újboli felbukkanása), s az, hogy a mentéseinket használhatjuk a folytatásban. Nyerő ötlet volt ezt implantálni a játékban (sajnálom, hogy a KotOR 2-nél erre nem volt lehetőség). Sajnálom, hogy kieesett a bolygók felfedezésének öröme (mennyire imádtam a Mékóval vándorolgatni, ősi Protián romok után kutatni stb.) A sztorira azonban baromira kiváncsi vagyok. A Pusztítók visszatérése, a társaink jövője, a tetteink következményei... Remélem hamarosan megírhatom a saját tapasztalataim is.
hozzászólás

 
legutóbbi hozzászólások
 
marco profilja