WickedSick írta:
Érdekes, amit mondasz, hogy a Ubisoft azért erőlteti most már az RPG-elemeket a játékaiba, mert bevált az Origins-nél, de én máshonnan közelíteném meg a dolgot. Szerintem inkább az RPG az a műfaj, amibe ha áthelyeznek egy játékot, akkor azzal lehet a leginkább "felduzzasztani". Pl. ott a God of War, amiből ha kivesszük a fejlődési aspektust, akkor máris egy sokkal "tartalmatlanabb" cuccot kapnánk. Én személy szerint szeretem ezt az irányt, bár én nagy RPG rajongó vagyok, ettől függetlenül viszont megértem azt a részét, amiről te beszélsz. Hiszen nem mindenkinek fekszik ez a grind / RPG műfaj, és abban is teljesen igazad van, hogy nem feltétlenül jól rakja bele ezt a játékaiba. Mondjuk szerintem az Assassin's Creedben még kiválóak voltak az RPG elemek, de a New Dawnban már egy picit furi volt. Nyilván ettől függetlenül én is remélem, hogy a Splinter Cellből nem csinálnak egy ilyet, én csak azt mondom, hogy ezt az RPG-s dolgot lehet patentül is belerakni egy-egy játékba (lásd God of War), és erőltetetten (lásd az általad is említett New Dawn). A Kiszel Tündés hasonlat pedig aranyat ér, védesd le mindenképp. :D
hozzászólás

 
legutóbbi hozzászólások
 
marco profilja