WarriorAutobot írta:
Ha kicsit lehet belemagyarázni dolgokat a végébe akkor lehet hogy ez az egész azért alakult ki mert mint ahogy a végén is kiderült Chloe (ahogy a Doctor Who-ban magyarázták meg) egy fix pont az időben amin nem lehet megváltoztatni. Ezért is alakult ki a tornádó és pusztította el a várost. A másik meg az hogy szerintem iszonyatosan izgalmas és történetileg is korrekt rész lett. A végén sokan panaszkodnak hogy nem sokat értek a döntéseink a játékon, de ha jobban belegondolsz akkor jó hogy nem ha visszamentem az időben és egy fontos jelenetet megváltoztattam. A legnagyobb hibának én azt tudom felróni hogy nekem volt mikor nem mutatta a játék hogy mit kellene csinálnom és nem azért mert én béna vagyok hanem szó szerint semmit nem mutatott amivel interakcióba lehetett volna lépni. Ezt a problémát a pálya újra betöltés megoldotta. A másik a tesztben említett rémálmos résznél egyszer sikerült úgy "beragadnom" hogy egyszerre ketten is észrevettek és hiába pörgettem az időt vissza akkor is legalább az egyik látott, de ezt lehet csak én okoztam magamnak. :D És a teszthez meg annyit hogy nem Seattle-be utaztak hanem San Francisco-ba(Seattle-be Max és a családja költözött el)!
hozzászólás

 
legutóbbi hozzászólások
 
Kisember001 profiljamarco profilja