Lac írta:
A 8 bites zenéket onnan vettem, hogy a játék alatt csupán pár eltérő hangszínű pittyegés adja az ütemet. Amennyiben ez nem 8 bitet jelent, hanem 16-ot, vagy valami teljesen más, úgy én kérek elnézést, saját ezekben a dolgokban kevésbé vagyok otthon, de mindig tanul újat az ember. A grafikával kapcsolatos megjegyzésedet nem igazán értem. Az egyértelmű, hogy szándékosan lett így stilizálva, elég ritka az olyan eset, hogy a készítők más grafikát kapnak egy játékban, mint ahogyan azt ők eltervezték eredetileg, és még úgy is hagyják a dolgot. Viszont szerintem igenis azért, hogy a retro feelinget erőltessék. Ha ez nem így van, abban az esetben a játék kinézete mai szemmel szimplán minősíthetetlen, és az egy pontot sem érné el. A mechanika szerintem igenis a régi időket idézi, legutoljára a NES-en játszottam hasonló kaliberű játékokkal. Ha teljesen modern játék lenne, akkor megfelelne a modern trendeknek. Lenne benne tehát többszöri mentés, fedezékharc, vagy csak szimplán HP. Az, hogy kombókat nem tudok csinálni, könnyen meglehet. Az én feladatom azonban nem is az volt, hogy maxoljam ki a játékot, szerezzek meg minden maszkot, majd csukott szemmel hátrakötött kézzel is vigyem végig az egészet, hanem hogy kipróbáljam, majd pedig értékeljen. Véleményem szerint átlagos képességekkel megáldott játékos vagyok, ha tehát ennyire nem megy nekem egy játék, akkor feltételezem, hogy más sem fogja röhögve megcsinálni a szinteket. De minden csak a saját véleményem.
hozzászólás

 
legutóbbi hozzászólások
 
marco profiljarDAVE profilja