Syluseer írta:
Sziasztok! Szeretném itt is megosztani kissé hosszúra sikerült véleményem: PS4-en játszom. Ez egy taktikai kooperatív játék. Egy jó csapattal játszani hatalmas móka (de szerintem ez minden játékra igaz). A grafika funkcionális, szépen animált karakterek, a hangok hatalmasak a zenék jól illenek az epikus csatákhoz. A Demon's Souls és a Diablo 3 mellett nekem a legjobb kooperatív élmény. Mocskosmód hangulatos! Nekem 6000Ft-ot megért és már közel 40 órát játszottam. 18000Ft-os játék csili-vili grafikával nulla hangulattal??? Játszani kell vele nem juhtubon nézni. PS4-en laza 9 pont. Szerintem. Apróságok: Loot rendszer nincs, csak mintákat gyűjthetsz a küldetések során amiből 10db 1db kutatási pontot jelent. Szintlépesenként is kapsz egy kutatási pontot. Egy főfegyvert vihetsz magaddal (ezek bizonyos szinteket elérve nyílnak meg és kutatási pontokból fejleszthetőek) valamint van egy pisztolyod. A többi felszerelést ledobják neked, már ha kéred ezeket Stratagems-nek (ezek is kutatási pontokból fejleszthetőek) hívják, és adott bolygó összes (1-2-3-stb) misszióinak teljesítése után kapod meg, jutalomként. Négyet vihetsz magaddal egy küldetésre, de akár ugyan azt is berakhatod négyszer (mert vannak amit többször lehívhatsz, de van amit csak egyszer ezért azt érdemes lehet még egyszer berakni). Valamint bizonyos szinten kapsz Perke-t, amiből egyet rakathatsz be (pl sima gránát helyett tüzes gránátod legyen, vagy nehéz páncél stb). Ha barátokkal játszotok egyikőtök Host lesz. Az ő űrhajójára csatlakoztok fel. A Host választja ki küldetést, de ti is javasolhattok egyet, és ő állítja be a térképen a becsapódási pontotokat (azzal is lehet taktikázni melyik feladat közelében kezdetek). Érdemes headseten taktikát egyeztetni, ki mit vigyen magával. Amit ledobatsz magadnak, azt más is használhatja sőt, más is adhat neked lőszert vagy akár be is tárazhatja a páncéltörődet. Van lépegető, négyszemélyes harci-jármű (egy vezet, kettő két oldalról gépfegyverállásból aprít a negyedik pedig kezeli a lövegtornyot) vannak turretek, tesla torony, többféle légicsapás (atom, napalm stb), embert és gépet gyógyító fegyver, lézer ágyú...... Szóval lehet a csapatba akár tank, support stb karaktereket alakítani. Visszatérve az első lépésekhez: csak emberi faj van, eldöntheted férfi vagy nő karaktert akarsz e, jelentősége nincs. Kasztok nincsenek páncélok csak a kinézetet változtatják a defensedet nem növelik (kivéve egy Perk ami növeli a védekezésed, de lassabb leszel). A Training pályát ki kell bírni, az egyáltalán nem adja vissza a játék későbbi hangulatát, ahogyan az egyedüli játék sem. Be kell szépen multiba csatlakozni - természetesen először legkönnyebb szintű küldetésekre - és azután majd elkap a gépszíj és nem ereszt. Van éjszakai küldetés, sivatagos, havas (hóban lassan mozogsz), dzsungeles (vízben lassan mozogsz) stb pálya. Sőt vannak Eventek is városi harcokkal. Egy küldetés többféle feladatból állhat, de az utolsó mindig a kimenekítésétek. Ám ahhoz hogy ez megtörténjen minden feladatot teljesítenetek kell vagy el kell hogy buknotok (csak így a végén nem lesz csillag, nem lesz annyi XP). A feladatokból sokféle van, persze majd ismétlődnek de szerintem ez nem zavaró. Rengeteg apróság van a játékban amire a készítők odafigyeltek, és csak órák múlva tűnnek fel (legalábbis nekem). Három ellenséges frakció van: Bug, Cyborg, Illuminates. A játék nehéz. A nehézség küldetéshez adott de azért egy hard szerintem nehezebb Cyborgon (illetve egy Illuminates bolygón mint Cyborgon) mint rovaros bolygón. Az ellenséget fajtánként és típusonként meg kell ismerni, ki kell tanulni szintén mint a Souls játékokban (az erősebb/nagyobb példányoknak ki kell tapasztalni a gyengéit) Megölésükért nem jár semmilyen jutalom, csak a missziók teljesítésérét, valamint ha nem haláloztok el, (másik életben maradt játékos ledobathat ilyenkor bármennyiszer halsz meg) és még azt nézi a játék hogy a végén a kimentési pontot elérve és túlélve a mentőhajó érkezésig tartó időt, mindannyian felszálljatok rá épségben. Érdemes használni a térképet és elkerülni a felderítő egységeket, akik ha észrevesznek egy pillanat alatt riadóztatnak utánpótlásért ám akkor beindul a hatalmas darálda. Óriási egymást kakivá lőni vagy agyon dobni lehívott plusz lőszerrel vagy amikor rád esik az általad újrahívott/feltámasztott játékos (egyébként minden lezuhanó csomagnak látod egy nagyon rövid ideig az árnyékát, így ha figyelsz elkerülheted a becsapódás kontaktusát). Ha neked nem a poligonok számolgatása a hobbid és van taktikai érzéked valamint szereted az epikus, reménytelennek tűnő csatákat, akkor ez a te játékod is. Én nem egy másik tesztet akartam ide írni csak kedvcsinálót, mert sajnálom hogy pont egy ilyen gyöngyszem nem kapott megfelelő marketinget és emiatt sokak figyelmét elkerülte. Én a Demon's Soulst is import verzióval toltam ázsiai megjelenése után nem sokkal, de akkor még senkit nem érdekelt, mégis majd egy év alatt kult-játéká vált (tudom hogy nem rajtam múlt de akkor is ) Ja és egy jó tanács: ha egy társad a headsetbe ordibálja NYÚK-NYÚK... akkor fuss! Jaj még egy tipp: Lépegetővel voltam, csapat társaim gyalogosan. Én hátulról fedeztem őket amikor hirtelen előttünk riadóztattak és túlerő alakult ki a fronton. Ekkor mindenki négyzet gombbal kúszás pozitúra (cover) hátra, én pedig a gépem gattlingjével nekikezdtem a hentelésnek. Ők hátrébb jutottak a tűzvonaltól majd onnan lassító gránáttal, rakétavetővel, és railgunnal aprítottak. Szóval a térkép mellett (tapipad) a fedezék (négyzet) használata is javasolt ugyanis ilyenkor sokkal nehezebben vesznek észre valamint eltudnak lőni feletted. Már megjelent egy DLC is, a teljes pack 1844Ft! Köszönet a fejlesztők részéről, hamarosan INGYENES, nagyobb tartalmat kapunk!!! Mi is köszönjük a remek játékot! http://arrowheadgamestudios.com/ Hoztam létre egy facebook-os oldalt, remélem eléri majd célját a kezdeményezésem https://www.facebook.com/Pokolbuvarok De ha nem, az se baj :p
hozzászólás

 
legutóbbi hozzászólások
 
marco profiljaManiac profilja