Marduk írta:
Az elmúlt években volt jó pár üzleti modell. A fizetős DLC-ktől kezdve a P2W modellekig minden volt, és most jelenleg az van, hogy ezek az extra presztízs jellegű dolgok kerülnek pénzbe, míg a játékmenethez érkező frissítések gyakorlatilag ingyenesek, és benne vannak a játék árában. Így tudják mellőzni nagyrészt a fizetős DLC-ket, és a játék is tiszta marad. Engem személy szerint a szint és a skinek sosem zavartak amíg a játékmenethez érkező dolgokat "ingyen" kapom. Multiplayer játékokhoz a játékmenetet befolyásoló DLC-k (legyen az extra pálya vagy fegyver) mindig is problémásak voltak, és így döntöttek úgy, hogy inkább a skinek és a presztízs cuccok legyenek fizetősek vagy nehezebben megszerezhetőek. Értem Dave, lehet a példa kicsikét nem volt helyénvaló, de fizetős játékok síkjára levetítve a dolgot nagyjából ugyanaz a helyzet. Az alapjáték megvétele csak arra jogosít fel, hogy tudj játszani a játékkal, és hogy a játékhoz érkező frissítésekért nem kell fizetned, de minden más extra kontent már a játékoson áll. Egyébként az Overwatch is úgy volt, hogy ingyenes játék lett volna, csak aztán hoztak más üzleti döntést, és nem lett az.
hozzászólás

 
legutóbbi hozzászólások
 
marco profilja