M2M_Blogger írta:
Nos igen, sajnos elég sok mindenre kell figyelni az engine-ek esetén. Az SWTOR-nál ez valahogy úgy zajlott le, hogy egy elég korai verziót vettek meg a Bioware-nél, és azután alaposan átírták, bár éles szeműek azért észrevehetik, a render tipikus jegyeit, és karakterisztikus "hibái" még mindig észrevehetők. Természetesen sokat javítottak a rendszeren, hisz több mint 3 évig fejlesztették, és csaknem 200 millió dolláros költségvetésük volt rá. Nekünk, akik ismerjük a rendszert elég mulatságos néha ránézni az SWTOR-ra, és észrevenni hogy egy-egy problémát, amivel mi is küzdöttünk hogy oldottak meg, vagy kerültek meg. Csak hogy egy példát említsek, a HeroEngine-ben a töltőképernyők alatt akadozik az animáció, ezt sajnos nem lehet áthidalni - ha megfigyelitek a kis forgó M2M logót látható a mi játékounkban is. A Bioware-nél ezt úgy oldották meg, hogy eleve szaggatott animációt tettek be, ami rendeltetésszerűen elindul és megáll, így ha közben beszaggat a kirajzolás, nem tűnik fel a felhazsnálónak. Ezer és egy ilyen apróság van.
hozzászólás

 
legutóbbi hozzászólások
 
marco profilja