xViRuSx írta:
A játék nagyon jó lenne,de lvl +180 felett vannak olyan hibái,amik miatt alig játszható nagyobb szinteken....Sokáig játszhatatlan volt,aztán pár hete felezték az optok árát(ez haladás,de nem elég) aztán a farmot jelentősen megnövelték,és úgy látszik,hogy minden hét végén van arany event...Így már alakul,de ez még mindig nagyon kevés....Gondolom a team azt gondolja,hogy hálásnak kéne lennünk ennyi növelésért,de nem így van....Eddig a teljesen játszhatatlanról lett minimálisan játszható,viszont ha még 1 yang duplázás lenne,az pont tökéletes lenne mindenki számára...Még mindig rengeteget kéne farmolni mindenkinek,mire elérhet nagy eredményeket,és a fizetősök is pont jó előnyben részesülnének,és azok,akik manapság már csak heti 1x lépnek be,biztos vagyok benne,hogy újra aktívan játszanának,és farmolnának.És minél többen vannak fent,annál több új játékos jönne/maradna.Mert én,elég nagy szinten,azt látom,hogy a játék egyre jobban kihal,már csak kb egy mag játszik,a régiek pedig heti 1x fellépnek.Ezt nem fogja megoldani az,hogy csináltok 3 új pályát,mert miért állna azokon mindenki?A mostani farmolási rendszer,tökéletes lenne,ha ez egy vadonat új szeró lenne,és nem 3-4 éves,úgy,hogy egyesek 2-3 milla AD kárpótlással rohangálnak,fullos limitedekben,és 8 duplákban...Így,hogy érjen el eredményeket egy új játékos?A játék pedig korlátlan,nincs megadva,hogy meddig lehet fejlődni(habár 260 ig lehet csak jelenleg,ez később bővülni fog biztosan) ezért miért ne lehetne addig is farmolni?Vagy talán ennyi volt a játék,és 260 ig terveztek szintet csinálni+cuccokat?Még mindig bőven nyújthat kihívást,de az új játék még 1 éves sincs,és bőven lehetnek benne kihívások anélkül,hogy ellehetetlenítenétek a farmot...Szerintem még egy utolsó yang duplázás+minden héten arany event,és a farm tökéletes lenne.(Vagy esetleg az új map,ahol a farm 2x annyi mint naga végén,az még jobb megoldás szerintem).A másik,hogy amíg nincs megcsinálva a céhrendszer(10 emberrel olyan mintha nem is lenne) és nincs megoldva a kasztok balanceja sem(egy 180as limited +1es ninja optolatlanul bever egy 250es +9 limitedes optolt petrunt 1 skillből) addig teljesen fölösleges 3 új mapot csinálni.A bg sincs megoldva,hisz az,hogy 20 pontot levon egy vereség után,és 3at ad,így megint teljesen fölösleges a ranglista...Nézzetek csak rá,kik vannak az első 50ben?Azok akik nem is bg-ztek csak 1x :) Én ezt már hónapok óra írom supportnak,de válasz nélkül lezárták újra és újra a bejegyzéseim,szóval úgy döntöttem inkább ide írom,talán itt meglátja 1-2 programozó :) 4 rúd egy 6-7 optoló...1 rudat nagán kifarmolni 5 perc,tehát 20 percet kell farmolni azért(arany eventkor) hogy 1db 6-7 et tudjak forgatni...Átlagosan 50db forgató kell azért,hogy jöjjön normális,tehát majdnem 20 óra farmolni,egy db normális 6-7 optot...Szerintem,a játék ilyen elején,ennyit senki nem fog...És ez mellé megy még a cuccokat megvenni+1-5 optokat,amik sokkal drágábbak...Igen,egy olyan szerveren,ahol 1-2 egyáltalán még az is nagy szó,hogy vannak valakinek duplái nagy dolog,ott tényleg jó lenne ez a farm rendszer,de itt,ahol CHSZEKSLP8247 nevű játékosnak is 8db beoptolt duplája van limiteddel és lvl 160ason betud verni egy 250 est,épp,hogy meghaladja a 0át... A kasztrendszerről pedig annyit,hogy a sura nagyon le lett butítva...Minden kaszttal lehet trükközni...Ninja el tud bújni+200k-kat lő TÁVOLRÓL+LÁTHATATLAN+GYORSAN SZALAD(mire egy petrun oda ér hozzá,már meg is hal,és mivel a petrunnak nincsenek messzire sebzős erős skillei,ezért el sem lehet őt találni+a kitérés)... A sámi visszatölti az életét+kábít+gyorsan szalad+gyorsan skillez+baromi nagyokat sebez...Mire egy eleve keveset sebző wari-petrun levesz egy normálisan bedefelt sámi 450k életét,amit félpercenként vissza tölt,az 15 perc...Csakhogy a petrun-wari nem tudja magát gyógyítani,így kb esélytelen,mert 2x annyi életet kell levegyen egy sámiról,mint amennyit a sáminak kell levennie a wariról...Csakhogy a sámi többet sebez,és gyorsabban :) A wari 2x kábít,ami csapatban iszonyat jó,hisz 2 kábítás+egy átható és csapatban halott az ellen,bárki legyen az...És mit tud a sura?Ugyan annyi élete van mint ninja-sáminak,kevesebbet sebez mint a ninja-sámi,sokáig töltenek a skillei,csak épp lehetetlen velük találni...Van a petrunnak 3 erős skillje,abból 3 akkor talál,ha az ellenfél arcában van...Nos,mivel a petrunon kívül minden karinak van gyorsítása,ezért mindenkinek elég 4-5 öt odébb lépnie,és már hatástalanította a petrun legerősebb skilljét,ami 20 másodpercenként tölt vissza,de közben is megy le az élete...Ha van egy csapatban egy erős ninja+egy sámi+egy wari,az fix win...Egy +250es petrun,20 limited duplával,akinek egyedül kéne vernie egy ilyen csapatot,egy másik erős karival,egy 210 es warival,16 limited duplával kikaptak 21-2re,egy olyan csapatból,ahol 3ból 2 ember full mobos volt...Az ellenség wari-sámija kábította a petrunt,amíg a ninja álcából +távolról megölte...Semmit sem tudott tenni a petrun,de halott is volt,a wari meg hiába csinált bármit,az ellen warija feltartotta,amíg ölték a surát...Aztán amikor máshogy alakult,és a wari-sámi a 210es warit támadta,a petrun rászaladt a ninjára,de egy találatot sem tudott bevinni,mert állandóan szaladozott,és ahhoz,hogy találjon a 2 legerősebb skillje,állnia kéne egyhelyben,de a ninja lazán lövöldözött szaladás közben...És a warinak is,és a petrunnak is egyedül kellett volna nyernie 3vs1-ben:) + Optimalizálni sem ártana,egy felsőbb középkategóriás laptop robban fel teljesen minimumon :) Csak a yang droppot kéne kb duplázni,és a kasztok balanceját megcsinálni,és a játék(normális küldetések hiányát leszámítva) nagyon jó lenne,külföldi szinten is,de amíg ezek nincsenek meg,nem csoda,hogy egy tegnap nyílt noname privát szerveren több player van.. Én ezt nem rosszindulatból mondom,hanem építő jellegű kritikaként :)
hozzászólás

 
legutóbbi hozzászólások
 
marco profiljaBotyi profiljaGargameth profilja