Vendég írta:
Sziasztok! én is vettem egy padfone 2-t és nem azért hogy elrettentsek vallakit is a vásárlási szándéktól de rengeteg problémam akadt a készülékkel kapcsolatban.. a legnagyobb gondom vele a folyamatos újraindulás ezen kívül rengeteg gond van a müködéssel kapcsolatban. 4. alkalommal van szevízben de ez az utolsó mert kértem a bevizsgáltatását és hogy cseréljék ki origi újra. nem mellesleg azt is hozzáteszem hogy az asus "színvonalas" szervízszolgáltatásában is nagyot kellett csalódjak.. 3 alkalommal küldtem be, ugye le kell írni a hibát amiért beküldöd, és mind a 3 alkalommal azt vettem észre hogy le se sz@rják hogy mit ír az ember, ők letesztelik mindenféle módon és ha találnak hibát akkor "kijavítják" legutóbb pl a kamerát védő kis műanyag karika mozgott egy picit azt kicserélték azon kívül semmit. (úgy hogy bele sem írtam a hibajelentésbe) ezek a tapasztalataim az asus padfone 2 ről (amit én tavaly szeptemberben 180e ft-ért vettem)