Half Life 2

2005. március 19.
215.1651
Advertisement
Figyelem! Ez a cikk már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
Vudu profilja, adatai
Vudu

Half Life 2 - 9. kép

Ismertetőt, leírást is olvashattatok már a HL2-ről, de rengeteg emailt kaptunk, hogy végigjátszást is szeretnétek, mert elakadtatok itt-ott... Hát nekiálltam, és megszületett! Egy-két szó a végigjátszáshoz: Nincs minden lépés leírva. Ahol egyértelmű volt a továbbhaladás, ott csak megemlítettem, vagy ki is hagytam azt a részt. Ahol viszont gázosabb rész volt, ott részleteztem is, hogy hogyan menjünk tovább. Ha valakinek bármi kérdése felmerül, akkor dobjon egy mailt, vagy kérdezzen a fórumban!


Point Insertion
#kep1#A metróból szálljunk ki, majd tartsunk kifelé a peronról. Keressük meg a forgóajtót és menjünk ki rajta. Haladjunk át a várótermen, majd az ellenőrzésen, ahol mindenképpen megbukunk, de végül kiderül, hogy ez a mentőakció kezdete. Az animáció után menjünk ki a szobából, majd fel a létrán, vigyünk az ablakhoz egy dobozt (def. "e" betű) és annak segítségével ugorjunk ki az udvarra. Jobbra be az ajtón, majd fel a lépcsőkön. Dobjuk be az üdítős dobozt a kukába, mert csak így enged tovább minket az őr. Menjünk ki a térre, és rögtön forduljunk jobbra, és menjünk addig, amíg meg nem látunk egy létrát a ház falán. Azon föl, majd le és már a kerítésen túl is vagyunk. Induljunk jobbra, majd be a nyitott ajtós épületbe. Kövessük a lépcsőt, majd haladjunk tovább fölfelé. A csóka szól nekünk, hogy erre kell mennünk. Itt kezdődik a versenyfutás. Meg se álljunk a tetőig. Meneküljünk végig a párkányokon, majd be a nyitott ablakon, ahonnan nincs kiút...

A Red Letter Day
...vagy mégis. Kövessük a lányt. A laborban vegyük fel a védőruhát és töltsük is fel a falon található töltővel. Vonuljunk át a másik helyiségbe és segítsünk visszadugni a dugót konnektorba, hogy a lány sikeresen átjusson. Majd kapcsoljuk be a főkapcsolót is. Ezután mi jövünk, de ez a teleportálás nem sikerül túl jól. Miután leállt az ide-oda teleportálgatás, utána keressük meg a lépcsőfeljárót és beszéljünk Barnieval, aki egy feszítővassal is megajándékoz. Fussunk át a vagonok között, másszunk is bele, de vigyázzunk az érkező szerelvényre! Utána keressük meg azt a vagont, amelyikből fel lehet mászni a tetejére, majd ugráljunk át a kerítés túloldalára, majd le a lépcsőn.

Route Kanal
Üssük le az őröket, majd meneküljünk is előlük. Kiérve a szabad levegőre az érkező szerelvény tetején ugorjunk át a másik oldalra. Kicsit nehéz rész. Majd az épületen keresztül meneküljünk tovább. Nem nagyon érdemes lőni az őrökre, mert fogytán a lőszer így is. Keressünk a konténer alján egy osonó lyukat és másszunk be. Majd kiérve ugorjunk le a sínekhez. Majd föl a lépcsőn jobbra. Menjünk végig az úton, majd újra a sínekhez érve haladjunk a kanális felé, ahol be kell ugrani a vízbe. Haladjunk végig, majd a konténeren fel, majd essünk bele, Beszéljünk a sráccal, aki tovább enged minket. Törjünk utat magunknak a feszítővassal. Harci jelenet következik. A jobbra lévő csatornából közelítsük meg a kiépített állásukat, majd a géppisztoly segítségével irtsuk az érkező őröket. Majd jön egy rakétavetővel felszerelt kocsi is, amivel nem vagyunk partiban, úgyhogy meneküljünk a jobb oldali párkányon. A vaslemez tetején ki kell lőni a hordót, hogy szabad legyen az út. Haladjunk tovább, de vigyázzunk a szopórémekkel, mert vannak páran. Kövessük az utat, nem lehet eltévedni. Pár harci jelenet következik, de mi csak haladjunk tovább. Robbantsuk fel a hidat, majd menjünk be a jobb oldali csatornalyukon. Csúszik a talaj! Ugorjunk bele a vízbe, majd ússzunk el a csatorna végéig, ugyanis ott lehet csak kimászni a faszerkezetre, ami a továbbjutás kulcsa. Menjünk be, ahol egy kezdetleges libikókát találunk. Pakoljuk meg téglákkal az egyik oldalát, hogy felemelkedjen a másik, és így már fel tudunk ugrani a kiszökellésre. Kint egy helikopter támad iszonyú tűzerővel, úgyhogy meneküljünk. Fel a lépcsőn az ajtóig. Haladjunk értelemszerűen, vigyázzunk a szopórémekkel, mert itt is vannak páran. Majd újra nyílt terep következik. Induljunk balra. Be az alagútba újra. Találunk egy csókát, aki segítségre szorul, majd megmutatja merre tovább. Lesz egy két jelenet ezekkel a fűrészes robotokkal, majd fussunk tovább egészen addig, míg egy nagy vízforgatóhoz nem érünk. Ott búvárkodjunk egy kicsit le a bejáraton keresztül. Majd haladjunk előre, nem lehet eltévedni. Fel kell ugrani a vastag csőre és azon továbbhaladni, de vigyázz a kicsapó forró gőzre! Majd mehetünk ismét vízbe egy rövid ideig, azután robbanó hordókkal árasztanak el minket, de mi csak haladjunk tovább. Egy terembe érünk, ami tele van robbanó hordókkal. Másszunk fel a létrán a csőre, majd a másik oldalon ugorjunk le. A csöveken ugráljunk le a karig, ami feltölti a helyiséget vízzel. Másszunk vissza az eredeti terembe, és ússzunk lefelé, be a nyíláson. Újabb helyiségbe érünk, aminek az alján van egy csomó láda, amit deszkák szorítanak víz alá. A feszítővassal verjük szét a deszkákat és akkor már a ládákon át tudunk ugrani a másik oldalra. A csatornában újabb őrök, és "fűrészkék" várnak ránk. Majd továbbhaladva egy létrán kell felmásznunk és a deszkákon végigmenni. A végén leugorhatunk. Egy jó kis zombis jelenet következik, amin keresztül kell jutni a kétéltű járművünkhöz.

Water Hazard

Half Life 2 - 2. kép

Itt igazából nem sok dolgunk van, csak húzni a gázt, ahogy bírjuk. Haladjunk, amerre az út megy. Ha látunk egy-egy házat (pl. a piros pajta), akkor álljunk meg és nézzünk szét. Nehezebb rész: az egyik részen ugratót kell tákolni, de a faszerkezet nincs megfelelő irányban. A megoldás: a kék levegővel teli hordókat a szerkezet aljába kell gyűjteni, hogy felemeljék az ugratót, és át lehessen repülni a csatorna fölött. Egy kapuhoz érkezünk, ami zárva van. Oldalt ki kell szállni a kétéltűből és felkutatni a nyitókart. Sok harc lesz, és mikor odaérünk a karhoz látjuk, hogy nem is működik. Sebaj felrobbantjuk a jobb oldalon található hordókat és már utat is "törtünk" magunknak. Vissza a kétéltűhöz (visszafelé is harcolni kell!) és már mehetünk is tovább. Sok szenvedés után egy újabb gyártelephez érkezünk. Jobbra elfordulva találjuk a bevezető utat. Lőjük le a lakatot az ajtóról, majd haladjunk fölfelé. A konténerek között jussunk el a raktárépületig, majd továbbhaladva egészen az irányító toronyig. Ott nyissuk ki a főkaput, majd mennyünk vissza a kétéltűhöz és mennyünk át a kapun. Kövessük a csatornát. Útközben tápolhatunk itt-ott, a nagy piros épületet megint csak kár lenne kihagyni. Lőnek minket, mintha muszáj lenne. Egy rejtvényhez érkeztünk, újra ugratót kell készíteni. Húzzuk meg a kart, de láthatjuk, hogy nem elég a súly, ami fellendítené a rámpát. Keressük meg a létrát, ahol felmászva a faszerkezetre találunk egy mosógépet. Toljuk bele a kosárba és már elég is a súly. Ugrassunk át és haladjunk tovább. Újabb segítséget kapunk, ahol a kétéltűnkhöz már fegyvert is kapunk. Használni is kell majd. Megint lezárják előttünk a kaput, de rögtön jobbra fordulva a betonon el tudunk slisszolni a támadók elől. Végig támadni fognak, és a helikopter sem könnyíti meg a dolgunkat. Szerencsére ki lehet őt is lőni. Elérünk egy nagy térre, aminek a közepén egy roncshajó van. Itt el kell menni az egyik konténerig, ami félig kilóg, és ki kell szállni a járműből. Át kell menni a kerítés másik oldalára, és ki kell lőni a konténerben lévő hordókat, ami utat tör nekünk. A következő nagy jelenetben ismét egy nagy térre érkezünk, ahol egy helikopter támad ránk. Első dolgunk, hogy végezzünk vele, majd menjünk a bal oldali zsiliphez és másszunk fel a létrán. Ott addig kell mennünk, míg ki nem tudjuk nyitni a jobb oldali zsilip egyik szárnyát. Ott kell átugrani a kétéltűvel, az ugrató segítségével.

Black Mesa East
Keressük meg a létrát. A bejáratot az épület mögött találjuk. Tulajdonképpen itt nincs sok dolgunk. Főleg animációk vannak. Játszanunk kell a "kutyussal" is, és megtanuljuk, hogy hogyan kell használni a Gravity Gun-t. Azonban a játékot megzavarják.

We don"t go to Ravenholm...

Half Life 2 - 3. kép

Menjünk egészen addig, amíg el nem érjük az utcát. Ott is értelemszerűen haladjunk előre, irtva a zombikat. Szemben velünk egy nagy máglyát találunk. Bal oldalt lehet elzárni a gázcsapot, ami táplálja a tüzet. Ha már nem ég, akkor be tudunk menni egy ajtón. Menjünk fel a felső szintre, amíg el nem érjük az áramtalanító kapcsolót. Ha kész, akkor már mehetünk is tovább. Próbáljunk meg minél kevesebb lőszert használni, mert fogytán van. Az egyik utcán a tűz miatt nem tudunk továbbhaladni. Zárjuk el a gázcsapot a palack tövében (ahogy az előbb), hogy megszűnjön az utánpótlás. Most már tovább tudunk haladni, át a drótkerítésen. Tovább tiszta út vezet a tetőig, ahol ugorjunk át a másik házhoz. Jön a titkos harcostársunk is, beszél velünk egy jót. Ezután ugorjunk le a deszkákra. Ott haladjunk át a másik pályaszakaszra. Két roncsautó van egy emelőre erősítve. Kitűnő alkalom, hogy agyonnyomhassuk a zombikat, majd pedig, amikor lent van a roncs, akkor ugorjunk rá, és liftezzünk fel. Ezután ugorjunk be az ablakon. Ezután maradjunk fent, és a robbanós hordókkal irtsunk ki lent annyi zombit, amennyit csak tudunk. Ha kész, akkor irány az utca. A végén találunk egy létrát föl. Mennyünk hát arra, majd be az ablakon. Zombiveszély! Vannak egy páran. Érdemes a gravgunhoz keresni egy fűrészpengét. A következő részen menjünk be az épületbe balra. Majd meg se álljunk a tetőig, ahol titokzatos barátunk meglep egy fegyverrel is. Új szörnyecskék is jönnek. Ezek az ugráló kis férgek sokkal gyorsabbak, ügyesnek kell lenni. Ugorjunk a tetőről a dézsába, majd föl a létrán. Siessünk be a helyiségbe, ahol hívjuk a liftet. Amíg jön a lift addig egy kis társaságunk is lesz. Ha leértünk a lifttel, akkor gyorsan át a kerítésen, majd tovább. Szedjünk fel minden lőszert. A következő pályarészen el kell mennünk az utca végéig, ahol fel kell ugrálni a dobozokon. De előbb menjünk be az erkélyes házba, és húzzuk meg a kart, ami arrébb mozgatja a rámpát. Ezután az utca végén, fel a tetőkre és a tetőkön ugrálva végigmenni a deszkás részen. Siessünk, hogy minél előbb bejussunk az ablakon, mert jönnek a szörnyek dögivel. Bent megint érdemes szerezni egy fűrészpengét a zombikhoz. Van is az asztalon. Gondolom, véletlenül tették oda. A továbbiakban próbáljuk meg megcélozni a téglaépületet és nem leesni az utcára. Az épületen van egy ajtó, ahonnan föl lehet menni a tetőre. Hívjuk a liftet, és utána rendezkedjünk be védekezésre. Ha már bele tudunk ugrani, utána ki kell engedni a féket is(sárga kar) és már meg is ismerkedhetünk személyesen a titkos harcossal. Ezután jön a temetős rész, ahol csak menni kell, de nagyon sokan jönnek, szóval használni kell a fegyvert rendesen. A bányás rész következik, ahol próbáljunk meg a gerendákon leugrálni. A lenti rész tele lesz pókokkal, és egyéb kártevőkkel. Próbáljunk meg minél előbb átjutni a másik lépcsőszerkezetre. Ott ugorjunk át a plafon alatt lévő gerendákra és mennyünk el egészen a végéig. Ott essünk bele a vízbe. Majd ússzunk el a partig. Indítsuk be a darálógépet és fedezékről fedezékre járva fent meg fogjuk találni az alagút végét. Egy kaput. Nagy fehér fénnyel. Menjünk ki rajta. Haladjunk a sínek mentén és vigyázzunk a mesterlövészekkel. Abba az irányba haladjunk, amerről a lövések jönnek. Jussunk el a raktárépületbe. Itt megtudjuk, hogy mi az új küldetésünk. Megmenteni Alex apját.

HighWay 17
Értelemszerűen autózzunk az út mentén. Ahol elfogy, ott le tudunk térni a homokos partra is. Először leejtenek minket a mágnesről. Ha felborul a járgány, akkor a gravgunnal lőjünk bele párat, amíg vissza nem fordul. Először egy leszakadt hidat kell átugratnunk, ami csak turboval (def. "Shift") lehetséges. A földből kikelő bogarakkal vigyázzunk, mert komolyat sebeznek. Próbáljunk meg a lehető leggyorsabban áthajtani rajtuk. A földet döngölő nagy gépek nem palántáznak, hanem elriasztják a bogarakat. Szóval, ha látunk egyet, akkor gyorsan kapcsoljuk be, mert hasznos. A bogarak nem mernek a közelébe jönni. Ha eljutottunk az első bázisra, akkor siessünk a főhadiszállásra (jobbra), hogy eligazítást kapjunk a rakétavető használatáról. Ha lelőttük az idegen űrhajót, akkor hajtsunk tovább le a partra. Kapcsoljuk be a földdöngölőt, majd parkoljuk le a verdát a nagy mágneses daru árnyékában, hogy könnyebb legyen fölkapni vele. Innentől cél a daru. Ha fenn vagyunk a darun, akkor 2 fontos feladat van vele. Először döntsük le vele a hidat (ne romba, csak le), valamint tegyük a verdát a raktárépülethez, hogy tovább tudjunk menni. Áthajtva ki kell nyitnunk a kaput, majd az őrök elintézése után átrepülni az ablakon. Lőjük le az idegen űrhajót, majd takarítsuk el a roncsokat az útról a gravgunnal. Őrökkel találkozunk a következő épületegyüttesnél. E kis intermezzo után az őrökkel, vígan száguldhatunk tovább. Újabb erődbe botlunk, ahol nem tudunk kocsival átmenni. Lőjük le az őröket, és a gravgunnal vegyük ki a hátul lévő járgány kerekei alól az ékeket. Így megszűnik a kapu áramellátása, vagyis tovább tudunk menni. Egy nagy hídhoz érkeztünk. A hídon kell majd tovább menni ugyan, de előbb tisztítsuk meg a terepet, és másszunk le a nagy ház mögötti szerpentinen. Menjünk a híd tartószerkezetén végig és vizsgáljunk meg mindent. Lőjük le, akit le kell és haladjunk a híd vége felé. Ha elérjük a bázist, akkor húzzuk ki a dugót a falból, szintén a gravgun segítségével, hogy hozzáférhessünk a dolgokhoz. Ha minden kész, akkor siessünk vissza (vigyázz várnak téged!) a verdához és oldalt hajtsunk rá a hídra. Itt használjuk a turbot (def. "Shift"), különben a vonat elkaszál minket. Hajtsunk le balra, majd be az alagútba.

Sandtraps

Half Life 2 - 4. kép

Az alagútban utat kell magunknak kovácsolni, meg jönnek a zombik is, úgyhogy elleszünk egy darabig. Útközben egy-két őrbe botolhatunk, de nem vészes. A következő rész egy kicsit nehéz volt, de rá lehet jönni. Nincs elég áram a kapunyitáshoz. 3 akku kell hozzá, de 2 hiányzik. Az egyik ott van rögtön mellette, a másik pedig a szélkeréken. Ez utóbbit le kell verni valahogy, én pl. téglákat dobáltam föl a gravgunnal. Ha beteszed a 3. akkut is, akkor a kapu felnyílik. A verdával a jobb oldalon tudsz átjönni, a kamion mellett. A következő táborba érve segítenünk kell. Harcoljunk az érkező katonák ellen, majd a világítótoronyból szedjünk fel rakétákat és lőjük ki az űrhajót. Utána kövessük a felcsert, aki utat mutat. Innentől kezdve a helyzet a következő: ha homokra lépünk, akkor bogarak kelnek ki a földből. Próbáljunk meg a köveken ugrálva közlekedni, esetleg a gravgunnal a dobozokból és raklapokból utat építeni magunknak. A főbogárral a harcot nem tudjuk elkerülni. Győzzük le, majd jön az űrlény barátunk, aki új fegyverrel ajándékoz meg minket. Kövessük őt. Be is mutatja, hogy hogyan kell használni, majd ha magunkhoz is hívtuk a bogarakat (def. Mouse 2), akkor kinyitja nekünk a kaput. Haladjunk tovább a bogarakkal. Sorba kapcsoljuk ki a földdöngetőket, majd a barakkokat vonjuk ki a forgalomból. Az egyik barakknál találunk egy folyosót befelé. Azon menjünk be, majd ütközzünk meg a kommandósokkal. Haladjunk tovább a barakkokba, és amerre az út visz. Menjünk végig a hegyszirten, amíg el nem jutunk a zombis részig. Ott szedjük ki a 2 tartólábat a gravgunnal, és már kész is a lépcső. Vegyük be az erődöt. Haladjunk mindig előre, tudom, jönnek az űrhajók, de följebb találunk kellő mennyiségű rakétát. Hatoljunk be az épületbe, és már jöhet is a következő epizód.

Nova Prospekt
Vonuljunk le az alsó szintre, és keressük meg azt a cellát, aminek lyukas a hátulja. Haladjunk értelemszerűen, nem lehet eltévedni nagyon. Az "álló" géppisztolyokhoz a legjobb fegyver a gravgun. Csak fogd meg és lődd el őket... A mosdóba leérve egy aranyos bogár fogad minket. Szerintem a leghatásosabb ellene a dupla shotgun. A továbbiakban a bogarak is nagyon hasznosak. Főleg a kommandós harcokban. Olyan jelenethez érkezünk, ami kilátástalannak látszik. A kommandósok szinte elérhetetlen helyen vannak. Sebaj, jobb oldalt a falon van egy szellőző. Menjünk át rajta. A nagy ventilátort akasszuk el mondjuk egy vödörrel, vagy téglával és kússzunk át alatta. A több már gyerekjáték. Végre a kommandósok közelében találod magad. Kövessük a börtön folyosóit és lépcsőit. Ha beértünk egy vezérlőbe, akkor keressünk kapcsolót. Az a továbbjutás nyitja. Folyamatos harcok vannak, de nem lehet eltévedni. Követni kell a folyosókat. Az egyik vezérlőből a törött ablakon át kell kiugrani a terembe, ahol újabb nagy bogár vár ránk. A romokon keresztül vezet a kiút. Fussunk addig, amíg nem találunk egy bejáratot a falon. Vigyük oda a hordót, és ugorjunk be.

Entanglement

Half Life 2 - 5. kép

Kövessük az alagutat. A végén találkozunk a barátnőnkkel is. Kövessük hát őt és harcoljunk az oldalán, majd szétválnak útjaink, de a lány továbbra is segít kinyitni az ajtókat, hogy tovább mehessünk. Az egyik ajtó bedöglött. Vissza kell mennünk az irodába, és el kell tolni a szekrényeket, hogy bemászhassunk a szellőzőbe. Majd tovább haladva elérünk egy irodához, ami előtt energiapajzs van. Megint a konnektorból kellene kihúzni a dugót, de csak úgy tudjuk, ha bedobunk egy gránátot. Ha megvan, akkor menjünk be az ajtón. Fedezzük magunkat a hordókkal, majd balra menjünk be a bejáraton. Egy újabb irodába érünk. Be kell rendezkedni védekezésre. Oldalt találunk két darab géppisztolyt. Állítsuk fel őket az iroda két sarkába. Addig kell tartanunk a helyet, amíg meg nem érkezik Alyx. Ha felborítanák a géppityukat, akkor a gravgunnal állítsuk vissza őket. Alyx kinyitja nekünk az energiapajzsot, ahol folytathatjuk az utat. Induljunk balra, majd egy olyan terembe érünk ahol a padló áram alatt van. Kis hidat kell építenünk az ott talált dolgokból, hogy átjussunk a másik párkányra. Menjünk fel a lépcsőn. Ugorjunk le a terembe. Újabb védekező akció. Állítsuk fel a géppisztolyokat és várjuk az őröket. Kemény rész, sokszor fel kell állítani a fegyvereket. Be kell várnunk Alyx-et. Most már mehetünk együtt. Nahéz kommandózós rész következik, de egy-két gránát megteszi a hatását. Haladjunk tovább Alyx-el. Megtaláljuk Judithot, aki átvert minket. A disznó. Újabb védekezésre kell berendezkedni, amíg el nem indítják a gépet. Visszakerülünk a laborba, ahonnan indulhatunk az utcai háborúba. Ugorjunk a liftaknába.

Anticitizen One

Half Life 2 - 6. kép

Kövessük a kutyát, és vonuljunk fedezékbe. Az eb mindent elintéz helyettünk. Miután kifeszítette a kaput, utána balra fordulva juthatunk be az épületbe. Majd megint balra a rommal teli folyosón át a következő részhez. Itt egy kisebb csapatunk lesz akiket tudunk irányítani is. "c" betű egyszer, a célkereszt irányába mozognak. Ha kétszer nyomjuk meg akkor hozzánk jönnek. Haladjunk az úton, és ami ellenség azt lőjük le. Igazából nem lehet eltévedni. A nagy híd mellett (ahol be van szakadva az út) van a bejárat az épületbe. Jönnek az őrök dögivel. Ugorjunk le ismét az utcára, majd a robbanó hordót használjuk lépcsőnek, hogy bejuthassunk a bal oldali épületbe. Megkerülő hadművelettel kicsinálhatjuk az őröket. Mindig arra menjünk ahonnan lőnek ránk. Egy nagy garázshoz jutunk. Próbáljunk meg minél előbb a végéhez jutni, mert ott van kiépítve 2 géppuskafészek, amivel irthatunk. A legvégében szabaddá teszik nekünk az utat és továbbmehetünk. Keressünk egy lyukat a falban. Egy radioaktív szeméttel teli terembe érünk. Próbáljunk meg hidat építeni, de át is szaladhatunk gyorsan. Ez utóbbi sokat árt, főleg, hogy zombik is vannak. A terem végéből bal oldalt egy cső vezet felfelé. Másszunk be a szellőzőn, majd ki. Újra csapatot vezetünk majd. Haladjunk az épületek között. Elég nehéz rész, ami sokáig tart, szóval oda kell figyelni, Itt támad ránk minden: őrtől kezdve zombin át a szopórémig. Addig menjünk, míg nem találkozunk Alyx-el újra. Amikor a térre érünk, akkor be kell kapcsolni a védekező módot újból, majd ha kész a művelettel, akkor bele kell lőni a gravgunnal egyet abba a fel-le mozgó izébe, hogy kinyíljon a kapu. A következő jelenetben elkapják Alyx-et, nekünk pedig menekülnünk kell. Bal oldalt a kanálisban van egy lejárat. Arra felé induljunk. Ha leértünk, akkor szedjük ki a hordókat a vasszerkezet alól és ugráljunk fel a csőre. Onnan be a szellőzőbe. Ahogy beértünk a következő helyiségbe, induljunk lefelé. Ahonnan kijön két őr, ott menjünk be a helyiségbe jobb oldalt, majd a gravgunnal szedjük ki a reteszt az ajtó háta mögül. Egy csatornába érünk, ami tele van zombikkal. Nincs más út csak le, de nem nagyon érdemes felvenni a harcot, inkább siessünk, ahogy tudunk. Jobb oldalt van egy létra. Azon másszunk fel. Ha beértünk a nagy terembe, akkor hívjuk le a liftet, majd menjünk fel rajta. Másszunk úgy a vasszerkezetem, hogy eljussunk a szikrázó áramelosztó dobozhoz. Ott menjünk be.

Follow Freeman

Half Life 2 - 7. kép

Fedezékről fedezékre jussunk el a mesterlövészig, majd egy gránáttal füstöljük ki. Ezután induljunk vissza a másik utcán, be a kék ajtón. Le a csatornába, majd fel a tetőre. Segítenünk kell Barnie-nak, ki kell füstölni még néhány snipert. Kövessük őt. A téren fussunk egészen a végéig. Lesz egy ajtó. Majd az energiapajzsok mögött szaladjunk el a másik végében lévő ajtóig, és ott folytassuk. Majd a változatosság kedvéért megint fussunk el a végéig, ahol húzzuk ki a pajzskonnektort. Menjünk végig a termeken. Elérünk egy szobába, amit piros lézerrel védenek. Ugráljunk át a lézernyalábok között úgy, hogy nem érjen semminkhez, majd a terem végében kapcsoljuk ki. Miután mind a három generátort kikapcsoltuk(a gravgunnal kell belelőni), utána irány a tető. Itt apróbb nézeteltérésünk lesz az őrökkel, meg kell őket nagyon szórni. Ha elértünk a tető végéig, akkor induljunk lefelé az utcára. Itt aztán háború van. Ezeket a nagylábon járó izéket meg kell rakétázni rendesen. Rakétát csak egy-egy elhullott bajtársunktól tudunk szerezni, úgyhogy mozogni kell. Ha megvan minden, akkor a bal oldali kapun tudunk majd távozni, le a metrólejáraton. Haladjunk a megadott úton. Eltévedni nem lehet, csak meghalni, mert szinte folyamatosan támadnak minket. Ha beértünk a romvárosba nagyon figyeljünk, ugyanis szinte minden ablakból támadnak ránk. Másszunk fel az emeletre és vegyük fel a ládákból a cuccokat. A nagylábú szépen kirobbantja alólunk a talajt, úgyhogy az aló szinten kell folytatnunk. Lőjük le az érkező őröket, és dobjunk gránátokat az ablakokban sunyulókra. Keressük meg a lépcsőt fölfelé. Nyírjuk ki az érkezű nagylábúkat, fönt találunk rakétát dögivel, majd a gerendákon induljunk a lovas szobor irányába. Ismét megcsodálhatjuk a kutyus előadását. Most már indulhatunk a főépületbe. Lassan vége...

Our Benefactors

Half Life 2 - 8. kép

Haladjunk a folyosó irányába. Ugráljunk le a hegyoldalon, amíg be nem tudunk menni az épületbe. Ott kövessük az utat, ami nálam a sötétebb márványt jelenti. Addig menjünk, amíg el nem érjük a kabinokat. A bal oldaliba szálljunk bele, mert a másik... hát abba nem fogjuk jól érezni magunkat. Utazzunk egy kicsit. Az út végén elveszik az összes fegyverünk, de a gravgun kicsit átalakítva megmaradt. Már embereket is tudunk vele cibálni. Haladjunk mindig a nyitott folyosó mentén. Hívjuk a liftet, és addig védekezzünk. Folytassuk az utat. Az energianyalábokból a gravgunnal ki tudjuk szedni a naftát. Ha nem jutunk át a pajzson, akkor próbáljuk meg kivenni az összeset. Ekkor megszűnik a pajzs, de lelőhetjük vele a nagylábút is, mivel az is az utunkba akad majd. Szálljunk bele egy újabb kabinba.

Dark Energy
Nincs más dolgunk, mint a végére érni. A mozgó vastömbökön ugráljunk fel egészen a tetőig, ahol lőjük szét a teleportot.

THE END

Half Life 2 - 9. kép

Ismertetőt, leírást is olvashattatok már a HL2-ről, de rengeteg emailt kaptunk, hogy végigjátszást is szeretnétek, mert elakadtatok itt-ott... Hát nekiálltam, és megszületett! Egy-két szó a végigjátszáshoz: Nincs minden lépés leírva. Ahol egyértelmű volt a továbbhaladás, ott csak megemlítettem, vagy ki is hagytam azt a részt. Ahol viszont gázosabb rész volt, ott részleteztem is, hogy hogyan menjünk tovább. Ha valakinek bármi kérdése felmerül, akkor dobjon egy mailt, vagy kérdezzen a fórumban! '>
481 hozzászólás

Vendég

14 éve, 2 hónapja és 4 napja

hogy lehet gamepaddal irányítani, nincs semmi infó róla

válasz erre

Vendég

14 éve, 3 hónapja

sziasztok a turbot hogyan kell használni

válasz erre

Vendég

14 éve, 3 hónapja és 23 napja

nincsenek ellen felek

válasz erre

Vendég

14 éve, 3 hónapja és 26 napja

amúgy a Black Mesa East résznél beszállok a liftbe de nem indul el és a csaj sem jön be újrapróbáltam 5x is h megcsinálom, nem lövök a fegyverrel lövök vele leguggolok stb

válasz erre

Aj Styles

14 éve, 4 hónapja és 6 napja

tleg minek végigjátszás ugy semmi értelme egy játéknakszomorú smiley

válasz erre

Vendég

14 éve, 4 hónapja és 6 napja

thx

válasz erre

Vendég

14 éve, 7 hónapja és 22 napja

kömoj jatek kivi tem 3 szor isröhögő smiley


joc

válasz erre

lacyboy

15 éve, 5 napja

Jó game !

válasz erre

Lac

15 éve, 15 napja

Vendég írta:
ez eddig oké meg magyarításban irja is hogy ide menjek de odaállok mögé és nem mozdul el az ember. játékhiba lehet?
Akkor esélyes, hogy bug. Tölts vissza egy régebbi mentést, vagy ha az sem segít, kezdd újra a fejezetet (ha jól emlékszem, itt már megkapod a Highway 17-et és nem kell Raven)!holmot újrajátszani.

válasz erre

Vendég

15 éve, 15 napja

ez eddig oké meg magyarításban irja is hogy ide menjek de odaállok mögé és nem mozdul el az ember. játékhiba lehet?

válasz erre

Lac

15 éve, 15 napja

Vendég írta:
sziasztok
a ravenholm-os rész után a raktárépületben mondja a pali h over here dr freeman de nem áll arrébb és az ajto meg nem nyilik. mit tegyek?
Itt egy videowalkthrough, 1:18-tól jön az a rész, ami neked kell.

http://www.youtube.com/watch?v=jgoWWtOwad0

válasz erre

Vendég

15 éve, 15 napja

sziasztok
a ravenholm-os rész után a raktárépületben mondja a pali h over here dr freeman de nem áll arrébb és az ajto meg nem nyilik. mit tegyek?

válasz erre
123456a(z) 41 -ből
Half-Life 2
2.599 Ft-tól
kövesd a játékot!
 
legutóbbi hozzászólások
 
Dav2377 profiljamarco profilja