Killzone 2 előzetes

2009. február 02.
76.8921
Advertisement
Figyelem! Ez a cikk már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
FutuRetrO profilja, adatai
FutuRetrO
Előttünk a végtelen világegyetem. A modern emberi faj egyik leghőbb vágya volt, hogy feltérképezze, majd lehetőség szerint meghódítsa a sötét ismeretlent. Ami napjainkban még csupán merész fikció, az a jövőben szilárd valósággá válhat. Az újabb égitestek benépesítését a következő évszádokra jósolják és egy alternatív történet szerint ez be is következik majd, a Földön kívül is burjánzik az élet, az emberi faj kolonizálja a számára alkalmas légkörrel rendelkező planétákat egy olyan elképzelt jövőben, amelyben népünk nem tudott megválni pusztító fegyvereitől.



Killzone 2 előzetes - 2. kép

Történetünkben az emberek több bolygót is gyarmatosítottak a világegyetemben, létrehozva azokon minden létfontosságú körülményt, amely egy civilizált életet tett számukra lehetővé. Kering két olyan égitest a sötét vákuumtérben, amelyen fajunk megvetette lábát, de békében megférni egymás szomszédságában, hosszú idők óta képtelenek. Egyik oldalon a Vekta bolygó, emberi értékrendeket valló ISA (Interplanetary Strategic Alliance) kolóniája áll, míg a másikon egy sötét diktatúra elnyomottjai foglalnak helyet, akik a Helghan planétát szemelték ki élőhelyül, megteremtve az égitesten egy olyan elszeparált nemzedéket, amely gyűlölettől vezérelve megveti az összes, intelligens életformát. A náci ideológiákat valló, militarizált nemzet valaha az emberek populációját gyarapította, ám a Helghan bolygó enyhén mérgező légköre és az ott uralkodó, barátságtalan körülmények evolúciós ugrásra kényszerítették őket. A Helghast-ok nem emberek többé, szívósabbak és gyorsabbak humán elődeiknél a szívükben pedig mérhetetlen gyűlöletet táplálnak tulajdon ősfajuk iránt. A Killzone első részében egy invázióval sújtották az ISA kolóniát, a Vekta bolygó ellen indított hadi megmozdulás pedig csak a kezdete volt egy elhúzódó, véres háborúnak.

Killzone 2 előzetes - 3. kép

Két év telt el a gyászos esemény óta, a Halghast rezsim pedig időközben felfegyverkezett nukleáris töltetekkel, amelyek további potenciális fenyegetést jelentenek az ISA kolónia számára, ezért mielőbb lépniük kell, nem engedhető meg egy újabb lerohanás. A Helghan birodalom feje, Scolar Visari elfogása és kiiktatása reményeik szerint elegendő lehet a további vérontás megelőzéséhez, ám a Vekta bolygón állomásozó osztagokra minden eddiginél nehezebb küldetés vár. Csapást kell mérniük az ellenséges hordákra a saját bolygójukon, a Halghan-on. A hadszíntér tehát a folytatásban áthelyeződik egy számunkra idegen, ismeretlen világba, amely kegyetlenül elbánik gyanútlan vendégeivel. A természeti erők, és a bolygó szívéből nyert források nem várt körülményeket teremtenek az ISA egységei számára. Parancsainkat ezúttal Tomas Sev Sevchenko fogja teljesíteni, az ő bőrébe bújva kell kézre kerítenünk a sötét diktatúra legfőbb urát, Visari-t, a Hitler személyiségével azonosítható, szívtelen egyeduralkodót. Az elmélet szerint, ha kiiktatjuk a háborús gépezet motorját, vezér egyéniségét, a katonák leteszik a fegyvert és irányítás híján összeomlik a halálos haderő, majd eljő egy békés korszak. Az ISA osztagai nagy erőkkel indulnak egy offenzív hadművelet végrehajtására, és miután szilárd talajt fogtak a lábuk alatt, máris elszabadul a pokol. Sev és maroknyi csapata az ellenséges vonalak mögött landol, így rögvest a haderő kemény magjával találják szemben magukat. A hazai pálya előnye a Helghan-on már nem minket illet, ez az alkalmazkodott fekete sereg otthona, nem vagyunk tisztában, mi vár ránk az agresszorok zord vidékén.


Killzone 2 előzetes - 4. kép

Egy látványos bevezető után irány a mélyvíz, kezdetét veszi a hadművelet. A cél szentesíti az eszközt, a béke reményében szállunk hadba, ehhez viszont áldozni kell, nem kevés életet. Az ISA földet érésének mivolta kísértetiesen hasonlít a második világháborús, normandiai partraszállás modernizált változatára, a párhuzam pedig korántsem a véletlen javára írható. A Killzone 2 gyakorlatilag nem más, mint egy jövőbe átültetett, fantasztikus elemekkel fűszerezett második világháború, amelyben a Helghast birodalom a fasiszta Németország megszemélyesítője, míg az ISA a szövetségesek összefogásának szerepét hivatott magára ölteni. Ezáltal egyensúlyba kerül a mérleg, megvan a két szembenálló, egy sötét szándékú, felsőbbrendűségét büszkén kihirdető kolónia és egy humánus fél, amely az emberi életek védelmében szánja el magát, a kőkemény, hadi agresszió viszonzására. A Killzone 2-t hatalmas várakozások előzik meg, félő volt, hogy nem bírja el a rája nehezedő terhet és egyszerűen összeroppan a követelmények súlya alatt. Egy új hardver, kiaknázatlan erőforrásokkal, számtalan hangzatos nyilatkozat, egy korai render videó, valós idejűnek álcázva, majd lebuktatva, és egy majdnem minden szempontból közepesen teljesítő előd, ezek együttese táplálta a rajongók szívében pislákoló tüzet, egészen mostanáig. Eljött a visszavágás ideje, a PlayStation 3 idei, exkluzív felhozatalának egyik legfényesebben csillogó darabja hamarosan készen áll arra, hogy bizonyítson, nem hiába vártunk rá éveket, elhozza mindazt a vizuális, audió és, játékélményt, amelyről az óta álmodunk, amióta a hónunk alá csaptuk a fekete erőgépet.

#tv#


Killzone 2 előzetes - 5. kép

A Killzone 2 egy olyan belső szemszögű lövöldözős mestermű, amelyet automatikusan a sci-fi kategóriába sorolunk, pedig fényévekkel több egy megszokott műfajbelinél. A Guerilla Games gyöngyszeme annyira science fiction, mint egy múltbéli árny digitális újragondolása, az emberiség egyik legsötétebb történelmi korszakának jövőbeli kivetülése. A Hitlerista náci birodalom emberi értékeken átgázoló diktatúrája elevenedik meg a képernyőkön, elhozva annak minden borzalmát. Elsőként Pyrrhus városát, a Helghast-ok központi metropoliszát fogjuk tűz alá venni, ekkor szembesülünk a rezsim elképesztő erejével. Mindenütt vörös, horogkeresztről mintázott önkényuralmi jelképekkel dekorált Helghast zászlók lengedeznek a szélben, Visari szónoklata visszhangzik a romos falak között és az ellenséges haderők máris ólomzáporral fogadják a hívatlan vendégeket. Dante Garza, Rico Velasquez, Shawn Natko és jómagunk, Tomas Sev Sevchenko alakítjuk az Alpha Squad magját, rajtunk kívül további osztagok próbálják megbontani az egységes hadi gépezetet. A Killzone 2-ben nem csupán az intenzív mészárlás lesz terítéken, új értelmet nyer a bajtársiasság, egy zászló alá tartozunk, amely kötelességekkel is jár, védjük, és fedező tűzzel biztosítjuk a csapat többi tagjainak testi épségét, és ezt tőlük is joggal elvárhatjuk. A harcok túlnyomó részében mindig lesz mellettünk egy, vagy több Alpha Squad-os, egymást segítve az olykor keserves előrenyomulásban. A sokszoros túlerő, a hazai pálya előnye és a Helghan planéta mostoha körülményei együttesen nehezítik az osztag dolgát, a Helghast-ok nem csupán jól szervezettek, hanem állig felfegyverkeztek, hűen militáris központú politikájukhoz.

Killzone 2 előzetes - 6. kép

Az ellenséges csapatok befészkelték magukat állásaikba, így a stratégia és a csapatjáték lehet a mi hatékony fegyverünk, amelyben a masszív tűzerő támogatja katonáinkat, elsődleges saját, valamint másodlagos, zsákmányolt fegyverekből. A Killzone 2 nem a fejetlen kamikaze akciók játéka, a Killzone 2 megköveteli a fegyelmet a káoszban, amit vérmérsékletünk rendre porba taszít, felülbírál, hidegvérrel taktikázni a pokol tornácán embert próbáló feladat. Ha meggondolatlan, forrófejű magán akciókba keveredünk, egy hullával többet könyvelhet el az ISA hadi gépezete. Megfelelő mennyiségű fegyverzet híján az ellenséges készleteket csapolgatjuk, a választék széles, mindemellett javarészt nem igazodik a játék huszonnegyedik századi érájához, jelenkori technológiának megfelelő alkalmatosságokból szórjuk a skulót a Helghast-ok csapataira, kivételt képez ez alól például az elektromágneses monstrum. Két végső megoldás mindig lapul a tarsolyunkban, egy kés, valamint egy kimeríthetetlen munícióval operáló maroklőfegyver. A játékon végigvonuló kontraszt egyébként is erős, a múltbéli, a jelenkori és a jövőbeli, harcászati technológiák randevúja ez, ahol megfér egymás mellett a második világháborúban is bevetett lángszóró, az elektromágneses impulzust generáló kézigránát és a rakétákkal, gépágyúval felvértezett, ember vezette, óriás robot, közismert nevén mecha Egy ilyet is bevethetünk majd a fekete sereg ellen, egy emlékezetes ütközetben. A sötét negyvenes évek fasiszta hadviselési magatartása és politikai állásfoglalása úgyszintén erős ellentétben áll a megszokott, sci-fi akciók jellemével és többek között pontosan ettől válik olyan egyedivé, olyan hátborzongatóan hitelessé a prezentált atmoszféra.


Killzone 2 előzetes - 7. kép

Ihletet volt miből meríteni, a Guerilla Games nem volt rest olyan elemeket felhasználni és egyetlen produktum keretein belül, harmóniában felvonultatni, amelyek más alkotásokban már több ízben is tiszteletüket tették korábban. A Killzone 2 egyszerre tesz kitérőt a múltba, mozgolódik a jelenben és kalauzol egy fiktív jövőbe. A háború dinamikája egyedülálló, a virtuális káosz megteremtésének iskolapéldája. A környezet interaktivitása olyan szinten valósul meg, amilyet hasonló stílusú alkotásban még nem igazán tapasztaltunk. Az épületek és a tereptárgyak nem csupán a díszlet szerepét hivatottak szolgálni, nem statikus statiszták, azok is rombolható felületként vannak jelen, a fedezékbe vonulás sem garancia arra, hogy ép bőrrel ússzuk meg a fekete seregek vehemens visszaverő támadásait, előfordul, hogy egyszerűen szétmállik a biztosnak hitt búvóhely, atomjaira porlad a fegyverekből kilőtt lövedékek pusztító terhei alatt. A Helghast katonákkal nem könnyű kibabrálni, a mesterséges intelligencia egy magas fokát képviselik, mozgolódnak, fedezékbe vonulnak, vaktában tüzelnek az állások mögül, és pár lépésen belül kegyetlenül lerohannak torkot metszeni, ha éppen értékes másodperceket pazarolunk el a tár újra töltésével forró szituációkban. A fedezékes rendszer kiválóan működik, külön gomb szolgálja a megbúvást, az oltalmat adó rejtek mögül leskelődve nyithatunk tüzet, ezek használata nélkül képtelenek lennénk abszolválni a küldetéseinket. A Killzone 2 taktikai csapatjáték, nem vagyunk egyszemélyes szuperhadsereg, a kiszámítható viselkedés szimulációt más játékban keressétek.


Killzone 2 előzetes - 8. kép

A lepusztult betontengert, a romjaiban heverő Pyrrhus városát magunk mögött hagyva frontot váltunk, többször is a játék során. Első utunk Suljeva Village-be vezet, majd a Tharsis ipari zónában tűzünk össze a Helghast-okkal, eközben több boss-t is legyűrünk, belőlük szintén az utunkba merészkedik néhány, különösebb fennakadást nem okoznak, viszont élvezetes küzdelmeket kínálnak fel az intenzív előrenyomulások között. Végül pedig Visari palotáját ostromoljuk annak reményében, hogy levesszük a királyt a sakktábláról. Minden zóna, merőben eltérő körülményekkel veszi körül a különítményt, ezzel együtt pedig a vizuális változatosság gyönyörködtet, mert a helyszínek tarkasága mindenképp szót érdemel, testközelből tapasztaljuk a bolygón dúló viharok erejét, a föld terméketlenségét és a végeláthatatlan tűzpárbajok kimerítő hatásait. Összesen tíz izzasztó küldetés vár a megfogyatkozó Alpha csapatra, pihenni kevés alkalmunk marad. Kiemelhetjük az adrenalin dús vasúti összecsapást a száguldó vonaton, a motorizált légvédelmi lövészkabint a felhők felett, a Helghan birodalom minden frontján helyt kell állnunk, sokszor olyan heves összecsapásokban találjuk magunkat, hogy néhány pillanatig kérdőre vonhatjuk, túlélhetünk-e vajon egy eleve elszámított lerohanást. A csapattársaink sem vasból vannak, őket is fogja a golyó, elhaláloznak, ha nem érkezik időben a szakszerű segítség, ennek szerepét is mi töltjük be a fronton, vész esetére sokkolót ragadunk, majd ezzel állítjuk ismét talpra a harcban elesett csapattársainkat. Tesszük sokszor mindezt a saját életünk rovására, mert hajt a bajtársiasság heve, nem számít, hogy a magunk életét tesszük ezzel kockára, megköveteli az összetartozás, a háború etikettje. A Helghan-on nincsenek egészségügyi csomagok, a beszedett találatokat némi szusszanással heverjük ki, erre a néhány másodperce megéri visszavonulni, fedezékbe húzódni, majd kis idő elteltével újult erővel mehetünk lesújtani.

Killzone 2 előzetes - 9. kép

A Killzone 2-ben nem csúfítja HUD a panorámát, csak a fegyvertárunk töltöttségét követhetjük nyomon, az egészségügyi állapotunk romlására a vészjósló vérfoltok hívják fel a figyelmet, ha vörösödik a képernyő, akkor pihenni kell, nincs mese, ha viszont már a színek is eltűnnek, közel a vég, de még akkor is van remény. A Helghast-ok híresen jó lövészek, milliméter pontossággal vesznek célba és gyakorlatilag bármilyen kis hézagon betalálnak, felderíteni őket viszont nem nagy erőfeszítés, a narancssárgán izzó szempárok feltűnő célponttá teszik, lokalizálni viszont még csupán fél siker, kilőni őket már annál nehezebb. Egy velős akció erejéig a magasan lebegő ISA bázisra is visszatérhetünk, ahol a parancsnokság, köztük a csapatunk összeállításáért felelős Templar is tanyázik, a hajót elözönli Visari fekete serege. A tisztogatás sikere után újra a bolygó felszínén vívjuk a több száz halottat kitermelő összecsapásokat. Az elődöt számos kritika érte, többek között a gyászosan alacsony értékekre visszaeső frissítési sebességet, ezzel a folytatásban nem vagy csak elvétve, minimális szinten találkozunk, a grafikai motor meglepően jól teljesít, még olyan heves összecsapásokban is, ahol füst, por, golyózápor, természeti jelenségek, robbanások, gépesített hadosztályok, és Helghast hordák mozgolódnak a hadszíntéren, sokszor mindez egyazon időben tapasztalható, de az engine-ünk jól bírja. Ilyen remekül egyben tartani a káoszt, amit a két fél tűzharcai generálnak, brutálisan nehéz feladat, teljesen mindegy, hogy hány mag dolgozik a Cell-ben, a Killzone 2 futtatása alatt, a látvány és a dinamika hanyatt dönt.

#tv2#


Killzone 2 előzetes - 10. kép

Az animációk végtelenül emberiek, hitelesek és emellett gyorsak, nem darabosak. Az ellenfelek fajtáiból is jóval több van, mint az első részben a fényhatások pedig olyan pazar módon hintik cukorral az eyecandy látványorgiát, hogy az már szívbemarkolóan gyönyörű, fájdalmasan szép jelenség. Az árnyékok, az egyedi szín világ és az apokaliptikus beütésű, fasiszta közeg lefolyik a képernyőről, átérzed, átveszed a légkörét, a játék belevon az eseményekbe és addig el nem enged, amíg a végére nem jársz a küldetéseidnek. Végigjátszás után sem a polcon fog porosodni majd a korong, jön a véget nem érő online összecsapások ideje, masszív multiplayer támogatja a szavatosságot, akár 32 fős összecsapásokba is nevezhetünk, emellett persze ott vannak a trófeák és még számos olyan összetevő, amelyek emelik, a játék vakítóan éles fényét. A szingli kampányt a legkönnyebb fokozaton kivégezve számomra csöppet rövidnek tűnt, három-négy masszív nap alatt teljesíthető a kezdő szinten és ebbe benne van több tucat elhalálozás, misszió újrakezdés meg persze némi felfedezés. Keményebb szinteken már nő a tét, izzasztóbb kihívás várja egységünket, de a tapasztalat azt mutatja, hogy bárki elboldogulhat majd vele, némi kitartással és célzó képességgel, ha én, mint FPS gyagyás a végére értem, mindenkinek összejöhet. Roppantul élveztem a kihívás mértékét, nem volt bennem frusztráció, vulgáris frázisokat meg csak úgy szokásból is elengedek, ami egyébként passzol a játék trágár-tróger nyelvezetéhez. Csak próbáltam kemény lenni, helytállni a sorsdöntő háború vértől tocsogó milliőjében.


Killzone 2 előzetes - 11. kép

A Killzone 2 mondanivalója igen súlyos, rávilágít az emberi faj erkölcsi elkorcsosulására, az előítélet és a vég nélküli gyűlölet mérgezi fajunk életét, ennek több millió áldozata volt a múltban, zajlik erre alapozott háború a napjainkban és fog a jövőben is. Mindig lesznek agresszorok, elszeparálódó szélsőséges csoportok, akik nem képesek békében megférni egy másik nemzet egyedei mellett a világban, talán még akkor sem, ha bolygónyi távolságok állnak kettejük útjába. Az ISA seregek üldözöttből, üldözővé válva mentik népük civilizációját, amelyet egy rettenthetetlen diktátor és katonai egységei próbálnak minduntalan elsöpörni. Generációkkal ez előtt még egy bolygón éltek, egy faj érdekeit szolgálták, a helyzet viszont véresre fordult, az ISA ellencsapása elkerülhetetlennek bizonyult. A játék drámai mélységében ábrázolja az elkeseredett hadműveletet a Helghast-ok már-már fizikailag elviselhetetlen planétáján, komoly túlerővel szemben vívjuk epikus háborúnkat, a náci étékeket előtérbe helyező nemzet rendíthetetlenül helytálló katonáival szemben. A hadszíntér elesett katonák százainak lesz végső nyughelye, akiket egy értelmetlen hadviselés fosztott meg a további életüktől. Szívszorítóan valóságos mindaz, amit megtapasztalunk, a sokszor hiányolt, megfoghatatlan tartalom, a légkör és hangulat megteremtésében is kitűnőre vizsgázott, messze felülmúlva legvadabb elképzeléseimet erről a mesterműről.

Killzone 2 előzetes - 12. kép

Nem fogja a Killzone folytatása sem megreformálni a műfajt, nem érzek benne igyekezetet ez irányban, mert nem a forradalmasítás volt a készítők célja, hanem egy roppant potenciált magában hordozó, sok szempontból középszerűen teljesítő első rész megkoronázása. Kompromisszumok nélkül egy olyan hardveren, amely képes lélegzetelállító látványvilágot generálni és azt stabil képfrissítéssel mozgásban tartani, megannyi fény, árnyék, illetve pirotechnikai és természeti erők effektusait kirajzolni a képernyőre, mialatt elszabadul a poklok-pokla, egy önmagában is hálátlan égitesten. Épületek dőlnek romba, harci járművek röppennek a levegőbe, tucatjával rohamoznak a Helghast gyalogosai, törmelék darabok szállnak a viharos szélben, villámokat szór a fekete fátyolba burkolózó, haragos égbolt. Az atmoszféra egyetlen játékban sem volt még ilyen hatásos módon felépítve, karakteres, egyedi, megismételhetetlen. Ebben persze korántsem egyedül a grafikának vannak elvitathatatlan érdemei, a dobhártyát elérő hanghullámok zavarba ejtő hitelességgel árasztják el a teret, szólaltasd meg akár 5.1-es, akár egy komolyabb, 7.1-es audió rendszeren, ott leszel az Alpha csapattal a fronton, ha másképp nem, lélekben mindenképp. Nem tudok olyan példát felhozni, ami zörej fronton vetekedni tudna ezzel a végletekig finomhangolt gyöngyszemmel. A készítők nem hagyták parlagon a mozgásérzékelőt sem, néhány művelet végrehajtásába bevonhatjuk a tilt szenzort, tekerhetünk szelep csapokat, és beélesíthetjük az elhelyezett robbanó tölteteinket. Élvezetes módon implementálták a játékba, szeretni fogjátok, és mivel ritkán bukkannak fel, nem lehet egyhamar megunni majd őket.


Killzone 2 előzetes - 13. kép

Az irányítás úgyszintén kiválóan megkomponált, a leosztás sokaknak szokatlan lehet első alkalommal, de ha például a Call Of Duty sémához ragaszkodsz, a konfigurációban átlövöd a beállítást és máris hazai pályán érezheted magad. Személyem sohasem volt érdekelt a belső szemszögű lövöldözős játékokban, de ha mint casual FPS amatőr, ilyen hamar magamévá tettem az alap konfigurációt és boldogultam, akkor azzal probléma nem lehet. Színt kell vallanom, ismét eljött az ideje, hogy napokig rózsaszín ködben repkedjek fel s alá. Megdöbbentően jól sikerült a Killzone második felvonása, az első pillanattól a legutolsóig gyermeki áhítattal vittem és vittem előre a történetet, vezettem epikus csatákba az osztagomat, mert olyan ez, mint egy felső kategóriás krimi iromány, addig le nem teszed, amíg egyszer a végére nem érsz a betűhalmazoknak. Ez a hatás a játék esetében is megmutatkozik, belefeledkezel minden másba és csak a Helghan bolygón érzed igazán elemedben magad, nem tudsz tőle elszakadni, hiszen akár egyetlen percre is letéve a kontrollert, fájó elvonási tünetek jelentkeznek rajtad. Káosz hiányban szenvedsz, gyötör a csatazaj elnémulásának gyászos csendje, ölnöd kell, lépésről-lépésre beljebb kell hatolnod az ellenséges területekre, hogy megdöntsd Visari uralmát. A sodró dinamika nélkülözhetetlen, lételemeddé válik és ettől napokig nem szabadulsz majd, éltet az adrenalin, ébren tart a bizsergető izgalom és erősebben dobban meg a szíved, ahányszor eszedbe jut a füstbe burkolózó, égett Helghast katonák hulláitól bűzlő bevetési zóna.


Killzone 2 előzetes - 14. kép

Nem hiába vártál rá, nem hiába vágysz vele személyes kontaktust létesíteni, a Killzone 2 nem hagy cserben és kételyek között, a Killzone 2 kielégíti a legsötétebb férfias vágyaidat, ebben a játékban kemény lehetsz és még keményebb, háborús hős lehetsz, de nem fogod ünnepelni. Ennek a háborúnak csak vesztesei vannak és még nem ért véget a gyászos történet. Az életeddel játszol, hogy megvédd a kolóniát, bepillantást kapsz abba az érzelmi világba, amit a negyvenes évek kiváló katonái éltek át a gyilkos náci frontokon. A sci-fi körítéssel vegyített történet elmeséltetett, végigjátszatott és maradandó érzelmeket váltott ki szívünkben. Szeretnél büszke lenni arra, hogy a Sony hívők népes táborát gyarapítod? Akkor tégy egy lépést előre és állj be ISA katonának, szagolj a levegőbe, mert ilyen vegytiszta oxigént sokáig nem lélegzel. Nincs még géped? Akkor spórolj rá, akár ezért az egyetlen mesterműért, mert ha kihagyod, szegényebben éled le hátralévő életed. Sokan kérdeztétek, hogy szerintem kötelező lesz-e megvenni a Killzone 2? Nem lesz majd csalódás? Válaszom tiszta, hangos, egyértelmű és határozott! Vedd meg! Ez parancs, katona! Találkozunk a fronton, T mínusz 27 nap múlva. Az ég óvjon Titeket. Fegyverkezünk a harmadik epizódra, még nem tehetünk pontot a viszály végére.

#tv3#
11 hozzászólás

Vendég

16 éve, 3 hónapja és 2 napja

kár hogy nekem nincs meg ez a játék menne 1024-es grafikán akadozás nélkül!!!!!!!!!Amugy éngem Bukovenszki Márk-nak hívnak!!!!!!!!

válasz erre

nemabob

16 éve, 5 hónapja és 12 napja

nekem egy darabig nem lesz hozzá szerencsém egy darabig be kellszereznem egy ps 3-at

válasz erre

FutuRetrO

16 éve, 5 hónapja és 12 napja

Nem gyanítom, hogy sok időm lesz Killzone 2-vel mulatérozni, de ha elcsípsz akkor semmi akadálya. kacsintó smiley

válasz erre

Rambo

16 éve, 5 hónapja és 12 napja

Amúgy arról tud valaki valamit, hogy az EU-s verzióval rendelkező játékosok tudnak majd játszani az USA-s verzióval rendelkező játékosokkal? Mert én EU-sat vennék, de sok ismerősöm USA-sat venne.

válasz erre

Rambo

16 éve, 5 hónapja és 12 napja

Na, kipróbáltam a demo-t csütörtökön (elég lassan jött, de azért kibírtam).
A töltőképernyő tetszett, főleg, hogy a SIXAXIS-al lehetett mozgatni, jópofa volt. Az irányítás nekem (aki CoD-hoz szokott) nagyon nem volt eltalálva, de sebaj, át lehet állítani az "options-"ben teljesen olyanra, mint a CoD. A grafika lélegzetelállító, komolyan mondom, 10 percig csak nézegettem, hogyan dúl a harc a levegőben. A hangok nagyon jók, a Helghast-ok rohadt sokféleképpen halnak meg, meg úgy az egész játék rohadt jó. A Helghast-ok sisakjai leesnek, ha meglövöm, a fedezékbebújós rendszer nagyon jó.
A legjobban azt bírtam a demo-ban, amikor szétrobbantottam rakétavetővel a hidat, rohadt nagy robbanás lett és egy pillanatra sem szaggatott be. A tankok is hatalmasak és óriásiak voltak, ráadásul rá lehetett mászni (BF-ben, meg CoD-ban ezt nem lehet megcsinálni). A gránát rohadt nagyot robban, ha mellettem felrobban, szinte érzem, ahogy elrepülök. A víz is gyönyörű, azt is néztem egy ideig, ahogy hullámzik, stb. A menüben, ha nem nyomsz semmit kb. fél percig, mutat egy trailer-t, ahol egy 2 méteres dögnek a hátulját kell lőni (gondolom valamilyen boss), az is nagyon tetszett. Ha az asztalba belelősz, annak a felülete apró darabokra megy szét (nem úgy, mint a Bad Company-ban, ahol a házak falai kis lemezekből állnak).
El sem tudom képzelni, mekkora állatság lesz ez multiban, hatalmas lesz. Remélem lesznek klasszikus játékmódok (pl. Free for All, Team Deathmatch, stb.). A demo csak megerősített abban, hogy ez a játék kötelező vétel lesz (bár már ezen cikk elolvasása után eldöntöttem magamban, hogy megveszem). Feb. 27-én úgy látszik én is részesülök ebben a kalandban. Aki akar, vegyen fel PSN-en, tegnap jött meg a headset-em, így majd tudunk beszélgetni multi közben.
Futu, remélem te játszani fogsz majd velem. mosolygó smiley

válasz erre

UTGOW

16 éve, 5 hónapja és 12 napja

Szuper teszt lett! Ha megjelent rohanok a boltba!röhögő smileymenő smiley

A demót meg végigvittem vagy 10-szer és nem tudom abba hagyni! meglepett smileyröhögő smiley

válasz erre

petkestibor

16 éve, 5 hónapja és 17 napja

ocseim....micsoda elethu jatek!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

válasz erre

Ryo san

16 éve, 5 hónapja és 22 napja

Nem csalódtam benned Ember!Ismét egy tökéletes,velejéig kivesézett,minden apró részletet és momentumot feltáró teszt.Öröm volt olvasni és már alig várom hogy rongyá lőhessem a mocsok Hellghastokat.Ha sikerül megjelenéskor tolni szeretném én is,úgyhogy találkozunk a harcmezőn.

válasz erre

Rambo

16 éve, 5 hónapja és 22 napja

Van egy olyan érzésem, hogy ebből lesz igazán system seller cím, nem az MGS4-ből, meg az LBP-ből. Azok túl rétegjátékok, de ez elég széles közönséget céloz meg. A kiemelkedő eladásokban én is reménykedem. mosolygó smiley

válasz erre

FutuRetrO

16 éve, 5 hónapja és 22 napja

Rambo írta:
Áh, ezt a tesztet jó volt olvasni, szokásos, minőségi. mosolygó smiley
A játék meg must have lesz mindenképpen, nagyon várom. Igaz, az első része nagyon nem jött be, 20 percig bírtam vele játszani, de úgy látszik, most felnőtt a sorozat a nagy nevekhez (Call of Duty, stb.) sőt, még túl is teljesítette őket. Szép volt Guerilla, csak így tovább, a harmadik részt is csináljátok ezerrel. Azért remélem arra nem kell majd 5 évet várni. mosolygó smiley
Abba meg bele sem merek gondolni, mekkora állatság lesz a multi, úgyis ezen a héten kapom meg a headset-em. mosolygó smiley
Köszönöm szépen. mosolygó smiley Bár lett volna rá jó pár nappal több időm. mosolygó smiley Igen, a must have kifejezés tapad a játékhoz. Ezúton is köszönjük a Sony-nak, a tesztpéldány biztosítását. Sok sikert Nektek, a játéknak, szorítunk az elsöprő eladásokért. Ha valami igazán megérdemli, akkor az a Killzone 2. Ámen! mosolygó smiley

válasz erre

Rambo

16 éve, 5 hónapja és 22 napja

Áh, ezt a tesztet jó volt olvasni, szokásos, minőségi. mosolygó smiley
A játék meg must have lesz mindenképpen, nagyon várom. Igaz, az első része nagyon nem jött be, 20 percig bírtam vele játszani, de úgy látszik, most felnőtt a sorozat a nagy nevekhez (Call of Duty, stb.) sőt, még túl is teljesítette őket. Szép volt Guerilla, csak így tovább, a harmadik részt is csináljátok ezerrel. Azért remélem arra nem kell majd 5 évet várni. mosolygó smiley
Abba meg bele sem merek gondolni, mekkora állatság lesz a multi, úgyis ezen a héten kapom meg a headset-em. mosolygó smiley

válasz erre
Killzone 2
nincs ár
kövesd a játékot!
 
legutóbbi hozzászólások
 
marco profiljaManiac profilja