Call of Duty: Infinite Warfare multiplayer bétateszt előzetes

2016. október 24.
71.3341
Figyelem! Ez a cikk már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
iPet profilja, adatai
iPet
Ami egy ideje már a levegőben lógott, talán most kezd el realizálódni: a Battlefield sorozat úgy hagyta állva szegény Call of Duty-t, mintha az egy őskorból itt maradt, lábbal hajtós járgánnyal próbálna meg versenyezni egy SLK Merci ellen. Persze ez egyelőre még nem feltétlenül igaz, mert a CoD-nak van muníció a tarsolyában, de ha a durván beharangozott single és zombie játékmódok is olyan laposak, ötlettelenek lesznek, mint a multi, akkor komoly gond üti fel csúnya kis fejecskéjét.
Advertisement


Abban a szerencsés helyzetben voltunk, hogy mehettünk pár napot az utolsó negyedév egyik legnagyobb címével, a Call of Duty: Infinite Warfare kompetitív multi részével. Mindenféle rizsa nélkül egyből a lényegre is térnék, mert rettentően megkeserítette szánk ízét a játék. A bétában csak az online porciót lehetett kipróbálni, természetesen a végleges variáns tartalmazza a már emlegetett egyszemélyes kampányt, illetve a méltán népszerű zombi gyilkoló történetet.

Indításkor egy idősebb fazon elmagyarázza, hogy mi épp a JTF Wolverines nevű katonai szerveződés tagjai leszünk, válasszunk magunknak külcsínt oszt kalap, mehetünk is a csatamezőkre. Nem is tudom hirtelen, hol kezdjem, de figyelő tekintetünket először a pozitívumokra vessük.

Fészbukkra lesz, csücsöríts!

Fészbukkra lesz, csücsöríts!


Béta vagy nem, atom stabilan fut a történet. Egyszer sem volt game crash, se framedrop se semmilyen technikai gikszer, nagyon összekalapálták a hátteret. Ha ez így marad a végleges verzióban, akkor tényleg le a kalappal a fejlesztők előtt. Sajnos ettől eltekintve nem nagyon tudok kedvező elemeket említeni, mert több olyan faktor is szerepet kapott, ami miatt nem kicsit vagyok csalódott.

Fontos kiemelni azt az információt, hogy a jelenlegi cikk csak és kizárólag a multiplayer alapján készült, a megjelenés előtti bétafázisban, nagyjából 25 órányi játékidő alapján!

Ahogy említettem, először rig-et, külső fémvázat kell választanunk (kvázi kasztot). Összesen hat darabot tudunk majd megnyitni, természetesen mindannyian eltérő képességekkel vannak felvértezve. Nekem a Warfighter, a sima baka jött be a legjobban, de izgi még a Phantom, akinek a rejtőzködés, lesből támadás az erénye. Ha akarunk, összeállíthatunk különféle preseteket, de használhatjuk a gép által összelegózottakat is a küzdelmek elején.

Ez kb azt jelenti hogy még 7 másodpercig biztos élek

Ez kb azt jelenti hogy még 7 másodpercig biztos élek


Ahogy mindig, úgy most is a körök végén megszerzett tapasztalati pontokért cserébe szinteket lépegetünk, így jutva egyre jobb és sokrétűbb felszerelésekhez, perkekhez, skinekhez, killstreakekhez. A legelső, durván idegesítő dolog ide kapcsolódik, mert hiába kezdtem viszonylag korán a béta tesztelését, már tele volt a világháló 30+-os júzerekkel, akikkel szemben semmilyen esélyem nem volt, olyan különbségek uralkodtak a páncélzatok meg lőfegyverek között. Vért izzadtam, amire eljutottam tízes szint környékére, ahol már volt némi sanszom.

Remélem a végleges változatban erre figyelnek, mert ez nem kicsit tudja elvenni az újonc játékosok kedvét. Második negatívumunk az amúgy sem lassú tempó megemelése. Elképesztő, hogy milyen darálások zajlanak! Ha egy-két percig életben tudsz maradni, akkor már igazi császár vagy. Maximum tucatnyian küzdhetünk, ami teljesen rendben van, de a bétába rakott a pályák annyira kicsik, hogy lépten-nyomon belebotlunk valakibe.

A korábbi részekben szerintem pont korrekt volt a sebesség, ez viszont itt már túlzás. Hat játékmódot tudtam kipróbálni, sajnos ezek közül talán egy volt, ami izgalmasabbra sikeredett. Team Death Match, Domination - ezeket szerintem senkinek sem kell bemutatnom, mert az elsőben két csapat ugrik egymást torkának a minél több gyilok reményében, míg a másiknál három pontot kell elfoglalni és kontroll alatt tartani.

A legjobb mód - sehonnan nem hiányozhat a Team Deathmatch

A legjobb mód - sehonnan nem hiányozhat a Team Deathmatch


A Defenderben egy drónt kellett megszerezni, majd feltölteni az általa küldött infómorzsákat. A trükk, hogy akinél a robot van, nem tud lőni, csapattársaknak kell megvédenie, ráadásul világítótoronyként jelenik meg a térképen lokációja. Negyedik a Frontier, ami szintén TDM alapokra építkezik, csak mindig ugyanott éledünk fel. Ötödikként érkezett a Mixed, ahol folyamatosan változnak objektíváink, míg az uccsó esetében előre meghatározott fegyverekkel kell halált osztanunk és az nyer, aki előbb ér a lista végére.

Négy eltérő pályán zajlottak az akciók. Ahogy említettem, annyira kicsik voltak, hogy például a mesterlövészkedést feleslegessé tették, mivel egy sima SMG-vel is be lehetett lőni az összes sarkot, háztetőt. Kíváncsi vagyok a jóval nagyobb területekre, mert ott talán jobban érvényesülhetnek a dolgok.

Apró újdonság négy frakció jelenléte, akik közül ugye a már említett Rozsomákoknál kezdünk. Tőlük kapunk majd extra feladatokat, amikkel újabb felszereléseket nyithatunk meg, persze szinttől függően. Választott külső vázunkat is babrálhatjuk, cserélhetünk sisakot, csizmákat, mellvértet, szóval a jól megszokott pimpelési folyamaton mehetünk végig.

Kávéval kezdünk aztán beverünk néhány fánkot! Utánam!

Kávéval kezdünk aztán beverünk néhány fánkot! Utánam!


Tulajdonképp ezzel össze is foglaltam a legnagyobb negatívumot: apróságoktól eltekintve teljesen változatlan a multi. Ami a nagyobb baj, hogy nem csak a Black Ops 3-hoz képest, hanem úgy en bloc, évek óta ezt kapjuk. Persze ha ezt kedveled, akkor nagyon az IW-vel sem fogsz mellényúlni, de ideje lenne, ha most már tényleg felébrednének az Activision-nél és valamit kezdenének a dolgokkal. A grafikát már nem is említem, mert ugyan a katonák jól néznek ki, de a környezet valami elképesztően gyenge és sivár.

Őszintén remélem, hogy a végleges változat sokkal pozitívabb benyomást tesz ránk, mert az az érzésem, hogyha a másik két játékmód sem rántja be a gamereket, akkor bizony még egy nagyon csúfos, pénzben jól kifejezhető bukta is könnyen előfordulhat.
9 hozzászólás

bekecs

8 éve, 11 napja

Remélem, a végleges verzióban azért helyet kapnak a nagy pályák is röhögő smiley mert előrendeltem, nem akarok csalódni!

válasz erre

Gólem

8 éve, 14 napja

Negyed órát bírtam vele. Balanszírozatlan, kapkodós, semmi értelme. Minden pálya ugyanolyan, ha beállsz egy sarokba onnan lekaszálsz mindenkit ha éppen mákod van.

Többféle játékmód kéne, kutatós, felderítős is, ez így csak egy tucatjáték és abból is a ****abbik fajta.

válasz erre

iPet

8 éve, 14 napja

Tegnap este még játszottam vele, de teljesen felesleges volt. Csináltam egy videót, lemértem, 45 másodperc alatt 5 killt osztottam ki és hatszor lőttek le. 45 másodperc alatt, ismétlem röhögő smiley

válasz erre

drift3r91

8 éve, 14 napja

Magyarország legjobb BO3 PC - HC FFA-sa ként mondom hogy ez már tényleg pörgős lesz és mi is váltunk a Titanfall 2-re, mert a BF meg tól lassú játékmenet. A titanba meg szintén OP csapatunk van. Bo3 tdm be kb 30 meccsből 1et veszitünk akár német klán ellen játszunk akár bárki. És BO3-ba nem számit a szint, itt már megkeverték, hogy legyen szivás a kezdőknek. Eleve a játékosok 75%a coreba tolja, szóval nálunk kevesebben játszanak és ott is mindenki TDM, max Domi. Kell az újitás de nagyon! Köszönöm hogy végigolvastad mosolygó smiley

válasz erre

Santonio

8 éve, 14 napja

Felháborítónak tartom hogy évről évre ugyanazt kiadják. Ez tiszta Black Ops3, nulla újítással!!

válasz erre

Hentes

8 éve, 14 napja

Szigorú ítélet lett. Várjuk meg november 4-et, talán megenyhülsz. mosolygó smiley Engem is zavart a balanszírozás teljes hiánya egyébként.

válasz erre

movi

8 éve, 14 napja

Nekem tetszett, tuti vétel lesz!

válasz erre

Ronalddo

8 éve, 14 napja

Tehát konkrétan semmi újat nem villant. szomorú smiley

válasz erre

muki

8 éve, 14 napja

Már csak a singleben reménykedhetünk.

válasz erre
Call of Duty: Infinite Warfare
14.899 Ft-tól
kövesd a játékot!
 
legutóbbi hozzászólások
 
marco profiljaMonyo profiljaManiac profilja