Need For Speed : Carbon teszt

2006. november 17.
207.6761
Advertisement
Figyelem! Ez a cikk már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
jgmeister profilja, adatai
jgmeister
Az autó feltalálása után nem kellett sokáig várni, és megjelentek az elsõ autóversenyek. Így történt ez a számítógép esetében is, és jelenleg már ott tartunk, hogy elképesztõen valósághû grafika és irányítás mellett próbálhatjuk ki a világ autócsodáit, méghozzá rengeteg versenytípus között. Autók, élmény, adrenalin. Nagyjából ezekkel a szavakkal lehetne jellemezni a legnépszerûbb szimulátor sorozatot, a Need For Speed szériát. Az Electronic Arts 1995-ben dobta piacra az elsõ NFS játékot, amely rögtön óriási sikert aratott. Igaz hogy abban még csak 3 versenypálya volt, de maga a játék rengeteg új ötletet tartalmazott, amelyet késõbb más játékgyártók is átvettek és a mai napig használnak.



Need For Speed : Carbon teszt - 2. kép

A Need For Speed : Road and Track volt az elsõ olyan szimulátor, amelyben minden autó egyéni fizikai tulajdonsággal volt ellátva, azaz másképp viselkedett az utakon. A "82-es alapítású, Redwood City székhelyû cég berkein belül valószínûleg fel sem merült a kérdés, a játéknak folytatódnia kellett, és innentõl kezdve minden részben találhattunk valamilyen újítást, amellyel a sorozat és a fejlesztõk belopták magukat a rajongók szívébe. Napjainkra az EA a világ egyik vezetõ fejlesztõjévé és kiadójává nõtte ki magát, és ez a tény az általuk gyártott játékok minõségén és technológiai megvalósításán is meglátszik. Amikor az ember már azt hitte volna, hogy nincs mit újítani, akkor is jöttek a jobbnál-jobb ötletek, és mára már valódi színészek bedigitalizálásával készített átvezetõ animációk, egy város teljes bejárhatósága, vagy az autók végtelenségig való alakítása állnak rendelkezésre, és mindez persze az audio, grafika és irányíthatóság állandó fejlesztése mellett.


Need For Speed : Carbon teszt - 3. kép

A néhány napja megjelent Need For Speed : Carbon a közkedvelt sorozat méltó folytatása, teljesen új távlatokat nyit a játékosok számára, bevezetve azokat az utcai versenyek legveszélyesebb formájába. A történet Palmont City-ben játszódik, melynek fõbb részei bandák között vannak felosztva. A harc ezúttal tehát területekért folyik, játékon belüli karrier mód a három fõ autó kategória híveinek küzdelmére lett kiélezve. Na, de miért is olyan veszélyes ez? Amikor a városban már kezd forró lenni a hangulat, rendõrök állnak minden sarkon, a versenyzõk a közeli Carbon Canyonba menekülnek, és ott próbálnak elégtételt venni egymáson. A kanyon kanyargós szerpentinjét végig szakadékok övezik, csak egy rossz mozdulat kell, és a mélybe zuhanunk. Az adrenalin szint a játék ezen felében már biztosan az egekbe szökik, hatalmas koncentrációt igényel az autó úton tartása, hiszen végzetes lehet ha egy kicsivel tovább nyomjuk a gázt a kelleténél.

A történet elmesélésénél ezúttal is fontos szerepe van az átvezetõ animációknak, és a játék fõszereplõit ez alkalommal is valódi színészek alakítják, úgy mint:
Chris Gauthier: Neville
Shaw Madson: Wolf
Dean McKenzie: Cross
Tahmoh Penikett: Darius
Dan Rizzuto: Rejtélyes idegen
Elias Toufexis: Sal Mustalla
Emmanuelle Vaugier: Nikki


Need For Speed : Carbon teszt - 4. kép

Nikki-t, fõhõsünk ex-barátnõjét Emmanuelle Vaugier alakítja, akit már több neves férfimagazin címlapján és számos filmben láthattunk. A hölgy egyébként Vancouverben született, és Kanadában, francia nyelvterületen nõtt fel, de jelenleg Los Angelesben él. Játszott a népszerû Smallville sorozatban, a 40 nap 40 éjszakában és a Fûrész folytatásában is. A színésznõnek elmondása szerint ez volt az elsõ videojátékokkal kapcsolatos munkája, és nagyon örült amikor az EA felkérte õt: "Nikki szerepében teljesen új felfogásban játszhatok, tényleg csak a kreativitás szab határt".
Ráadásul Emmanuelle alakításának filmezése David Footman közremûködésével történt, akit olyan szupermozikkal köthetünk össze, mint a Holnapután, X-Men, X-Men 3, Én, a robot vagy a Fantasztikus négyes. A folyamat végterméke pedig egy olyan felvétel, amelyben a színészek számítógép által létrehozott figuráknak tûnnek, viszont megtartják alakjukat és vonásaikat, így teremtve tökéletes összhatást a játékkal.


Need For Speed : Carbon teszt - 5. kép

A versenytípusokat tekintve a két fontos dolgot kell megemlíteni. Egyrészt megjelent egy teljesen új versenymód, a Canyon Duel, amit eddig semmilyen más játékban nem láthattunk. Ez teljesen új utakat teremt a jövõre nézve, és minden kétséget kizáróan ez a mód az eddigi leglátványosabb annak ellenére, hogy a látótávolság alig pár méter. A versenymód lényege, hogy elõször nekünk kell követni ellenfelünket a kanyargós úton lefelé, és a szakadékok övezte szerpentinen meg kell próbálni megelõzni õt a szalagkorlátnak, falnak szorítás nélkül. Amennyiben ez sikerül, nyertünk. Amennyiben nem, úgy pontokat kapunk annak megfelelõen, hogy mekkora távolságra maradtunk el tõle a rajttól a célig, tehát még nincs veszve semmi. Utána viszont következik a második kör, ahol már mi állunk elõrébb, és az ellenfél próbálja végrehajtani az elõbb elmondottakat, szóval ez egyfajta macska-egér játék. A másik fontos dolog, hogy visszatért a Drift is, igaz teljesen más irányítással és pontozási rendszerrel, és ezúttal a zárt pályákat elhagyva, a városban is csúsztathatjuk autóinkat. A sebességre nagy hangsúlyt fektettek a programozók mind a látvány, mind a pontozás tekintetében. Ráadásképp lehetõségünk van keverni is a két módot, amelynek eredményeképpen létrejön a filmekben már sokszor látott Canyon Drift, mely óriási élményt nyújt a felhasználóknak. Ezeken felül persze vannak körversenyek (Circuit), pályaszakasz versenyek (Sprint), illetve sebességmérés alapú (Speedtrap) és kapukkal ellátott (Checkpoint) küzdelmek, meg persze különbözõ rendõrök elleni feladatok, és még sok más. Mindenki nagy örömére ezúttal van próbaverseny (Quick Race) mód is.


Need For Speed : Carbon teszt - 6. kép

Az autók kiválasztásánál fontos szerepet játszott a való életben is meglévõ rivalizálás az exkluzív sportkocsik, a tuningolás és az izmosabb autók megrögözött imádói között. Ennek megfelelõen nagyjából egyenlõ arányban osztották el a verdákat, amelyek száma meghaladja a félszázat. A már jól ismert példányok mellett rengeteg új autócsoda is helyet kapott, és a gondos elosztásnak köszönhetõen mindhárom kategória hívei megtalálhatják a maguk kedvenceit. A Tuner autók rendelkeznek a legjobb vezethetõséggel, a Muscle klasszikusai a legnagyobb gyorsulással, az Exotic jármûvek pedig a legnagyobb sebességgel. Látható tehát, hogy minden csoportnak megvannak az elõnyei és hátrányai egyaránt, és komoly kihívást jelent mindhárom kategóriában megszerezni a végsõ gyõzelmet, mert mindegyik másfajta vezetési stílust igényel. Ugyanakkor elmondható, hogy a játék során nem kell feltétlenül egy oldalnál leragadni, az egész a játékosok kategóriák iránti hûségére van bízva. Emellett a Challenge Series események rendkívül változatosak, így a sikerért elõbb-utóbb mindhárom oldalt ki kell próbálni, és a Reward Card is tele van olyan feladatokkal, amelyek ezt igénylik. A teljes autólista nagyjából a következõ: Alfa Romeo Brera, Aston Martin DB9, Audi Le Mans Quattro, BMW M3 GTR, Chevrolet Camaro Concept, Chevrolet Camaro SS, Chevrolet Chevelle SS, Chevrolet Corvette Z06, Chrysler 300C SRT8, Dodge Challenger Concept, Dodge Charger RT, Dodge Charger SRT8, Dodge Viper SRT-10, Ford GT, Ford Mustang GT, Ford Shelby GT500 (07), Ford Shelby GT500 (67), Jaguar XK, Koenigsegg CCX, Lamborghini Gallardo, Lamborghini Murcielago, Lamborghini Murcielago LP640, Lotus Elise, Mazda Speed3, Mazda RX7, Mazda RX8, McLaren SLR, Mercedes Benz CLK500, Mercedes Benz SL65 AMG, Mitsubishi Eclipse GSX, Mitsubishi Eclipse GT, Mitsubishi Lancer Evolution IX MR, Nissan 240SX, Nissan 350Z, Nissan Skyline GT-R R34, Plymouth Hemi Cuda, Porsche Carrera GT, Porsche Cayman S, Renault Clio V6, Subaru Impreza WRX STI, Toyota Supra, Vauxhall Monaro VXR és Volkswagen Golf R32. Emellett három rendõrségi jármû is helyet kapott: Police Civic Cruiser, Police Interceptor és Police Rhino.


Need For Speed : Carbon teszt - 7. kép

Az Autosculpt a Need For Speed : Carbon egyik fõ újítása, ennek a forradalmian új rendszernek köszönhetõen autónk külsõjének alakításának szinte tényleg csak a végtelen szab határt, sikerült a vizuális tuningolást egy következõ szintre emelni. Gyakorlatilag minden fõbb karosszéria elem esetében több opció áll rendelkezésre, melynek megfelelõen tetszõleges mértékben módosíthatjuk az alkatrészt. Ezzel a technológiával mindenki saját ízlésének megfelelõen találhatja meg a maga kedvencét, és az akár névjegyként is szolgálhat, hiszen nagyobb az esélye egy 5 találatosnak a lottón, mint két egyforma autónak a játékban. Az EA ráadásként a játék weboldalán létrehozta a Your Garage-t, ahova mindenki kedve szerint feltöltheti a saját maga által tervezett autók képeit, amit a játékba épített fényképezõgép segítségével lehet elkészíteni.


Need For Speed : Carbon teszt - 8. kép

A Carbon-ban lehetõségünk van saját csapatot is építeni, és a tagok tudását a versenyeken mind és a mûhelyben is kamatoztathatjuk. Külön emberünk van a leggyorsabb út felderítésére, a legjobb tuning alkatrészek megszerzésére, míg mások javítási tanácsokat adnak, vagy az ellenfelek és a rendõrség feltartásával illetve szélárnyék biztosításával segítik elõrehaladásunkat. Még a játék elején bandánk számára emblémát választhatunk, csapatunkban egyébként minimum egy, maximum három társ lehet, akiket akár ki is rúghatunk az idõk folyamán, és helyükre új embereket vehetünk fel. Mindig kiválaszthatjuk, hogy ki támogasson minket egy adott versenyen, a csapattársak autóit szabadon tuningolhatjuk, kinézetüket pedig kötetlenül változtathatjuk az Autosculpt segítségével, a begyûjtött nyereményekbõl.


Need For Speed : Carbon teszt - 9. kép

Minden autóra jellemzõek az egyedi tulajdonságok, amelyek nagyban befolyásolják azok vezethetõségét. A törésmodell tekintetében csoda, hogy ennyit sikerült elérniük a tervezõknek, ugyanis az autógyártók nem szívesen látják autóikat összetörve, és eddig nem nagyon engedélyezték ennek alkalmazását. Kivételek persze vannak, de ha a fejlesztõk mindenképpen szerettek volna törést alkalmazni, úgy fontos autómárkák maradhattak volna ki a projectbõl a játékosok legnagyobb bánatára. Ráadásul a törés megvalósítására még több programozót kellett volna felvenni, és ez valószínûleg a termék árának növekedését jelentette volna. Újabb programozók nélkül pedig a fejlesztési idõ hosszabbodott volna meg. Mindezek ellenére voltak kísérletek a töréssel kapcsolatban még a fejlesztés elején, de végül a stáb okosan döntött, és a kisebb horpadásoknál illetve festékkopásnál maradtak, amit jelenleg is láthatunk.


Need For Speed : Carbon teszt - 10. kép

A játék ismét csodálatos környezetben játszódik, a helyszín ezúttal a Carbon Canyon, amely valóban létezik, méghozzá Kaliforniában. Ennek megfelelõen a virtuális táj kialakításában jelentõs szerepe van a környezõ hegyeknek, a várost tekintve pedig a vegasi csillogásnak. Ennek a tökéletes összhatásnak az elérésérõl persze a részletes kidolgozás és a nagyfelbontású textúrák gondoskodnak, emellett autónk megmunkálását sem érheti panasz, és mindezt még speciális hatások tömkelegével is megspékelték, így egy szavunk sem lehet: napjaink játékainak így kell kinéznie. Az Underground 2-höz hasonlóan itt is csak éjszakai pályák vannak, ami egy cseppet sem baj, mert így még hitelesebb a játék, hiszen az utcai versenyek általában az éjszakai élet részei. Sokkal hangulatosabb, izgalmasabb, nehezebb és nagyobb koncentrációt igényel egy éjszakai Canyon Duel, mintha az napközben játszódna. Az új pályákon így mindig érhetnek minket meglepetések, gyors és helyes döntéseket kell hoznunk akárcsak a való élet útjain az éjszakában. A felbontás, élsimítás és a többi grafikát meghatározó elem tetszõlegesen állítható, így egy minimum gépigény szint felett mindenki megtalálhatja a számára optimális megoldást. Összességében a játék szebb lett, mint az elõzõ rész, és ezt mégis úgy érték el, hogy megszûntették az elõdre olyannyira jellemzõ "szaggatásokat".


Need For Speed : Carbon teszt - 11. kép

Az EA teljesen újraalkotta az utcai versenyek hangzásvilágát a Carbonnal. A fejlesztõk egy olyan 30 nemzetközi felvételbõl álló listát állítottak össze, amely nagyon jól bemutatja a játékban található autók és ezek rajongóinak három fõ táborát. Az ausztrál Wolfmother, Kyuss, az angol Metro Riots és az Eagles of Death Metal szerzeményei egyértelmûen a Muscle autókhoz illenek. A japán Tuner autókhoz az elektronikus zene egyik változata, az Electro passzol, az elõadók között megtalálható az angol Ladytron és Goldfrapp, az ausztrál The Presets, a japán Melody és a kanadai Tiga. Az Exotic sportkocsik világát pedig a nemzetközi Hip-Hop Pharrellel, az angol Grime szcéna - többek között Lady Sovereign, Roots Manuva és Sway – és Philadelphia Spank Rock-ja prezentálja. A lista ráadásul tartalmazza a manapság népszerû magyar DJ, Yonderboi People Always Talk About The Weather c. slágerének feldolgozását is. És bár a különbözõ csoportok harcban állnak egymással, a három zenei stílus kombinációjával egy olyan izgalmas és impozáns lista jön létre, amely joggal pályázhat az év játékzenéje címre.


Need For Speed : Carbon teszt - 12. kép

A fejlesztõk ebben az évben rengeteg idõt fordítottak arra, hogy az autók irányításában jelentõs eltérést lehessen felfedezni. A legfeltûnõbb különbség, ha összehasonlítjuk a három osztályt: pl. az összes Muscle autó teljesen másképpen viselkedik az úton a Exotic-okhoz képest, és könnyen észrevehetjük, hogy az autók súlyából adódóan is van differencia. A játék során a felhasználók többször kerülnek olyan helyzetbe, hogy az autójuk képtelen felvenni a versenyt a többiekkel, és azon kell agyalniuk, hogyan lépjenek elõrébb. Ez nagyban különbözik a Most Wanted-ben megszokottól, ott ugyanis egy alsóbb kategóriás autó is felvehette a versenyt a legnagyobbakkal megfelelõ tuning esetén.


Need For Speed : Carbon teszt - 13. kép

A driftelés fizikája és irányítása teljesen átalakult az eddigiekhez képest, a fejlesztés elsõdleges célja, a sebesség növelése volt. A korábbi verziókban a driftelés lassú volt, össze sem lehetett hasonlítani azzal az irammal, amit a profi drift versenyeken láthatunk. Ez most megváltozott. Méghozzá olyannyira, hogy a pontozási rendszerben is helyet kapott: a nagyobb sebességû produkciókért több pont lesz a jutalmunk. Ezenfelül lehetõségünk nyílik a közeli kanyonban is versenyezni, így a zárt drift pályákat elhagyva a veszélyes szakadékokkal övezett úton mérhetjük össze tudásunkat ellenfeleinkkel. Az irányítás a normál drift pályákon megszokottakhoz hasonló, de meg kell tanulni a szalagkorlát érintése nélkül az úton tartani az autót és úgy a leggyorsabban leérni, de azt hiszem a "Halálos iramban: Tokiói hajsza" c. filmbõl már sokaknak ismerõs ez.

A normál játékkal egy idõben jelent meg a Collector"s Edition változat, amely 3 új autót (többek között Pagani Zonda), 10 új speciálisan tuningolt autót, 6 új versenyt, 10 új matricakészletet és egy bónusz DVD-t takar. Ez utóbbi a játék készítésével kapcsolatban tartalmaz rengeteg anyagot, így annak, akit érdekel, mindenképp megéri rászánni még azt az ezer forintot.

Úgy döntöttem, hogy a játékról, annak jövõjérõl és a multiplayer módról a hardcore gamereket is megkérdezem, hiszen a tapasztalt, sok LAN-t megjárt játékosok véleményére ad a legtöbbet az olvasó:

Alexio - Aleksandr Kirhenstein (Lettország)
WCG 2006 nyolcaddöntõ - csapat: USSR (http://ussr-team.com):
"Nagyon tetszik az új menü, ahol az autókat lehet kiválasztani: olyan "Tokiói hajsza" stílusa van. A sötétség ellenére nagyon jól néz ki a játék, a grafika eléggé kidolgozott. Örülök, hogy az autóknak új fizikai modellt készítettek, így azok sokkal stabilabbak, mint a Most Wanted-ben. A sorozat elõzõ részéhez képest nõtt az autók száma, de azért a régi, közkedvelt autók sem tûntek el. A játéknak van egy nagyon érdekes része, az Autosculpt, melynek segítségével mindenki kialakítja autójának egyedi kinézetét. A hardcore gamereknek ez a játék tökéletes lesz egy-két évig az online versenyekre, a 2007-es WCG-re és a csapatom által szervezett kupákra, de akárhogy is lesz, a bajnokságok száma mindenképpen nõni fog. Azt hiszem a WCG-n ismét körversenyek lesznek majd, hiszen ez a legelfogadottabb és legnépszerûbb versenytípus a játékosok körében. Sok sikert minden NFS versenyzõnek!"

crovex - Christopher Mueck (Németország)
WCG 2006 nyolcaddöntõ - csapat: alternate attax (http://www.alternate-attax.de/):
"Az NFS : Carbon nagyon jó lett, a történet és az irányítás is megfelelõ. Szerintem sokkal jobb lett, mint a Most Wanted, mert több versenytípus és több autó van benne, ráadásul minden éjszaka játszódik. Jó ötlet a Shadow Mode, ahol 8-an lehet versenyezni. Látszik, hogy ebben az évben az EA nagyon sok idõt töltött az Online mód fejlesztésével, emiatt szerintem a LAN és Single módok nem lettek olyan jók, ellenben a grafikával, ami sokat javult a Most Wanted óta. A Canyon Duel mód is nagyon tetszik, nem könnyû ott vezetni. A Carbon-nak kétségkívül nagy jövõje lesz, az Európa-bajnokságon is ott lesz, velem együtt, és utána remélhetõleg a WCG-n is. Jó versenyzést mindenkinek!"

sKinnY - Tobias Schreenck (Németország)
WCG 2006 német selejtezõ 4. - csapat: mousesports (http://mousesports.de):
"A Carbon-t nekem találták ki, az Undergroundhoz hasonlít és ez nagyon bejön. Éjszaka versenyzel a városban, teljesen más játék, mint a Most Wanted. Az autó beállításával még vannak problémáim, igaz, még nem sokat játszottam a játékkal, de szerintem hamarosan megtaláljuk az optimális megoldást. Szerintem a 4vs4 mód is nagyon jó lesz, a grafikára pedig nem lehet panasz, ráadásul még a Most Wanted-re jellemzõ akadozás is megszûnt. A hivatalos versenyforma 1vs1 lesz, de egy idõ után az már unalmas, remélhetõleg az ESL létrehoz majd 2vs2 és 4vs4 laddereket is. Hogy milyen lanokon lesz a játék? Hát, szerintem az NGL, WWCL és persze a WCG rendezvényein biztosan."

ChlX - Délceg Máté (Magyarország)
az egyik legjobb hazai NFS játékos - csapat: iNFiNiTY*SkillS (http://www.infinity-skills.hu):
"A Canyon Duel szerintem óriási ötlet, elég izgalmas dolog azoknak is akik már régóta az NFS sorozat hívei. Az Autosculpt is jól sikerült, tökéletes azoknak, akik imádnak adni az autó kinézetére. Nekem teljesen mindegy hogy hogyan néz ki a kocsim, de akiknek ez fontos, azoknak ez az újítás nagyon jó. Az új Drift mód is nagyon bejön, bár szerintem kicsit buta dolog volt nitrot rakni bele, de az irányítása nálam így is 10-bõl 9 pontot elér. Ezt a játékot leginkább kormánnyal lehet játszani, bár az NFS:MW-ben a gamepad volt számomra a legkényelmesebb, de itt nem nagyon tudtam vele gyorsan menni. Reményeim szerint a játék ott lesz jövõre a WCG-n, de már most novemberben is lesz egy 1700 font összdíjazású verseny Angliában, az i-series-en. Az online módokat még nem volt alkalmam kipróbálni, a beharangozás szerint jó, egyesek szerint rossz. Majd eldõl! Még annyit szeretnék hozzáfûzni, hogy érdemes járni mIRC-en, a #ChlX (@ QuakeNet) csatornán, ahol szeretnék 1 napos NFS:Carbon kupákat tartani. A játékot mindeninek ajánlom, ez az Undeground és Most Wanted keresztezés nekem nagyon bejön!"

Összességében tehát a játék méltó folytatása egy sikersorozatnak, és õszintén szólva ez a legjobb rész, amit eddig láttam. A fejlesztõk egyszerûen mindenre odafigyeltek, még a menü is a játékosok kényelmét szolgálja, és annyi új dolgot zsúfoltak bele a játékba, hogy nehéz lesz megunni, így mindenkinek csak ajánlani tudom...

Need For Speed : Carbon
Fejlesztõ: Electronic Arts
Kiadó: Electronic Arts
URL: www.ea.com/nfs/carbon
Stílus: Arcade szimulátor
Megjelenés: 2006. november 8.
Ára: 11.700 Ft

Hang/Zene: 8
Grafika/Animáció: 9
Játszhatóság: 8
Hangulat: 9
Multiplayer opció: Van

Minimális konfiguráció:
Windows XP Service Pack 2 (32-bit), Windows 2000 Service Pack 4
1.7 GHz processzor
1 GB RAM
3.0 GB szabad hely
DirectX 9.0c
DirectX 9.0c kompatibilis hangkártya
64 Mb-os videókártya DirectX 9.0c kompatibilis driverrel (NVIDIA GeForce4 Ti-4200 / ATI Radeon 8500 vagy jobb), GeForce MX sorozat nem támogatott

Ajánlott konfiguráció:
nincs adat

Támogatott gamepadek és kormányok:
Logitech Rumblepad
Logitech Dual Action
Xbox 360 Wired Controller
Logitech Momo Racing Wheel
Logitech G25 Racing Wheel

Pozitívumok:
Autosculpt
Canyon Duel
irányítás
történet

Negatívumok:
A már elfoglalt területeket a konkurens bandák megpróbálják visszaszerezni. Ez kezdetben még izgalmas, hiszen meg kell védeni területünket, de egy idõ után már kezd unalmassá válni, hiszen így többször kell lejátszanunk ugyanazt a versenyt.

Need For Speed : Carbon / Tesztplatform: PC

a polcon a helye
  • Stílus: Verseny
  • Megjelenés: 2006. november 08.
  • Ár: 11.700 Ft-tól
  • Multiplayer: nincs
  • Autosculpt
  • Canyon Duel
  • irányítás
  • történet
  • A már elfoglalt területeket a konkurens bandák megpróbálják visszaszerezni. Ez kezdetben még izgalmas, hiszen meg kell védeni területünket, de egy id? után már kezd unalmassá válni, hiszen így többször kell lejátszanunk ugyanazt a versenyt.
  • Hang
    8
  • Grafika
    9
  • Játszhatóság
    8
  • Hangulat
    9
8.5
438 hozzászólás

Vendég

18 éve, 9 hónapja és 27 napja

Basssssszzzzusssssssssss !!!!!!!!!!!!!!!!
KÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚrrrrvaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ZSÍRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

- MadMan

válasz erre

Vendég

18 éve, 9 hónapja és 27 napja


XC6 1K7 94O HH2 LMO6
^^

válasz erre

Vendég

18 éve, 9 hónapja és 27 napja


XC6 1K7 94O HH2 LMO6
^^

válasz erre

Vendég

18 éve, 9 hónapja és 27 napja

csá!!nem tudja valaki a carbon telepítőkódját??????????PLÍÍÍÍZ HELP MÍÍÍÍ!!!!

válasz erre

p.gábor

18 éve, 10 hónapja és 6 napja

hy te nem tod hogy lehetfényképezni???(azt tom hogy megnyomom a 3 at és utána fénykép elkészítése de valamit kiír hogy nincs bekapcsolva valami lécc írj az e-mai címemre alfi30@citromail.hu' target='_blank' rel='nofollow'>palfi30@citromail.hu

:kössz:

válasz erre

Vendég

18 éve, 10 hónapja és 8 napja

a most wanted jobb volt mivel sokkal hosszabb ideig tartott végigjátszani

válasz erre
31323334353637a(z) 37 -ből
Need For Speed: Carbon
11.700 Ft-tól
kövesd a játékot!
 
legutóbbi hozzászólások
 
marco profiljaKisember001 profilja