Juiced teszt

2004. szeptember 03.
79.2051
Advertisement
Figyelem! Ez a cikk már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
Tommy profilja, adatai
Tommy
Körülbelül egy évvel ezelőtt jelent meg a Need For Speed: Underground című autóverseny az EA gondozásában. Ez volt az első olyan játék, melyben végre kipróbálhattuk magunkat az illegális utcai versenyeken... Na jó persze, ha figyelembe vesszük, hogy a Street Rod már jó pár évvel ezelőtt megjelent C64-re, akkor tényleg nem ez az első underground verseny. A lényeg a lényeg: Biztosan nem az utolsó volt, hiszen már itt is van a legújabb autószimulátor, a Juiced.



Juiced teszt - 2. kép

Első ránézésre nem kínál sokkal többet a játék, mint az NFS-UG, de ha jobban beleássuk magunkat, hamar rájövünk, hogy tévedtünk! ( Hál" Istennek!! ) Sajons, az Acclaim mostanában elhíresült irtózatosan középkategóriás játékairól, és most úgy döntött, megpróbálja ezt visszafordítani. Nos, hogy ez mennyire sikerült, azt majd mindenki döntse el a cikk végén, illetve ha már kipróbálta a játékot. Szóval... Hamar átugorva a nagyon gyengére sikerült Intro-t, létrhozhatunk egy új játékost, illetve egy régebbi profile választás után kezdhetünk új játékot, vagy tölthetjük be elmentett állásunkat. Ez után jön a főképernyő... ( Ki gondolná? ) Na, itt van minden: Arcade, Career, Custom Race Multiplayer, Replays, Save, Options... Cheats Gondolom, senkinek nem kell bemutatnom ezeket a menüpontokat.


Juiced teszt - 3. kép

Nem láttam sok értelmét az Arcade, stb módoknak, úgyhogy rögtön a Career-re nyomtam. Ja, bocs... Igen, csak ez után lehet új játékot kezdeni, vagy a korábban elmentett állást folytatni. Szóval New Game... Rögtön kapunk egy segítőt, aki próbál kicsit okoskodni, hogy ő már hogy nyomja az autóversenyzést, és hogy Őt már nem lehet leverni, de azért arra kér minket, hogy próbáljuk meg... Hát, rendben van... Próbáljuk meg. Rögtön fel is ajánl némi pénzmagot, hogy azért ne csak úgy easy-ben verekedjük át magunkat a pályán, illetve azt is kiköti a kismuksó, hogy mivel még nincs saját autónk, ezért kölcsönöz nekünk egyet, de ha bármi kárt teszünk benne, akkor azért keményen fizetnünk kell, ha nem is az életünkkel, de a pénzünkkel biztosan... Természetesen nem vettem komolyan a fószert! Minek... Van 75k$, az mindenre elég, vagy nem? Majd kiderül...
Tehát felajánlott 2000$-t, én meg persze rögtön ráliciteltem: legyen kicsit több... Persze, még időm sem volt kimondani, hogy mennyi legyen az a kicsit több, már rögtön tiltakozott is: Az már sok lesz! De mi? Mi lesz sok? Nem is mondtam árat... Na, mindegy hagyjuk, csapjunk a lovak közé! Mivel látta, hogy nem most jöttem le a falvédőről, és már az első versenyem alkalmával sem kispályázom, rögtön kaptam is egy kis RESPECT POINT-ot az arc csapatától... Deja vu... GTA Totál. Mint később kiderült, természetesen van több csapat is, akiktől szintén be lehet gyűjteni, az Ali G. által is oly sokszor emlegetett: RESPECT (POINT-okat), aztán majd cimborák leszünk velük...


Juiced teszt - 4. kép

Gyorsan lezúztam a srác arcát, meg persze a kocsiját is... Nehogy azt higgye már, hogy ő a góré! De sajnos az utóbbira rá is fáztam... Bizony komolyan kellett volna venni a kopasz tanácsát, mert bizony tényleg kifizettette velem a kocsiban keletkezett kárt... Sebaj neyertem 5k-t, maradt 4, az is jó kezdésnek. Természetesen verseny közben maradt időm bámészkodni, és jól szemügyre venni a grafikát. A táj ok, de az emberek és az autók a pálya mellett, az nagyon hányinger... Sorry a kifejezésért, de tényleg, még jó hogy verseny közben nincs idő nézegetni a szurkOLLÓkat, meg a 2D-s járgányaikat. Viszont az autón a tükrözödés szép, az árnyékok ok, az összhatás egy 8-as a tízből, mármint ezt a grafikára értem! Miután megnyertem az első futamot, rögtön egy olyan képernyőre kerülünk, ahol bal oldalon egy naptár, jobb oldalon pedig néhány menüpont kapott helyet. A naptár (Deja vu újra - Street Rod) jelöli azokat a napokat, melyeken versenyezhetünk. Van olyan nap, hogy csak Showoff van, van olyan amikor van Sprint, Point-To-Point, stb... Nos, igen a Showoff-oknál kocsinkat kell táncoltatni a közönség igényeinek megfelelően. A pálya széléről ordítják, hogy mit szeretnének tőlünk: 360, 180, J-Turn, Bootleg Turn, Donut, stb... Ezen "combo"-k "hogyan"-jai mind-mind megtalálhatók a főmenüben a Videos menüpont alatt. Nyílván a 360 az egy 360 fokos fordulás crazyfékkel, a 180, az 180, a Donut az meg gumiégetés ezerrel fánk alakot leírva, stb. Ezeket érdemes mind megtanulni, illetve kombinálni egymással, mert a Showoff-okon csak így érhetünk el magas pontokat. Apropó, magas pontok, ezeken az utóbb említett versenyeken a pontokhoz szorzó is járul, mely annak a függvénye, hogy mennyire Tuning autóval állunk a nagyérdemű elé. Jó nem? Azért persze arra ügyelni kell, hogy minél drágább a kocsink, annál többe kerül a javíttatás... Nahát, Ki gondolná? Szóval nagyon gondoljuk meg, hogy bevállalunk-e egy 360-at egy igen szűk utcában!


Juiced teszt - 5. kép

Na, de haladjunk tovább... Szóval azt már tudjuk, hogy a naptárban meg vannak jelölve a különböző verseny időpontok, de ezek mind-mind más színűek. Amelyikre nem nevezhetünk be az piros, amelyiken részt vehetünk az sárga, stb... Vannak versenyek, melyekhez meghatározott teljesítmény-intervallumba eső autó szükséges, pl: 0-199 lóerő, 200-299, stb... Vagy vannak például versenyek, melyekre meghatározott RESPECT POINT szükséges, ugyanis minden veresenyt más és más team szervez. Ha valamenyiknél még nem vágódtunk be eléggé, akkor ott bizony nem szívesen látott vendégek vagyunk... Vannak versenyek, ahol csak csoportok indulhatnak, és amíg nincs csapattársunk (igen, igen...), addig azon nem vehetünk részt aktívan, csak végignézhetjük, illetve fogadhatunk a győztesre/győztes csapatra. Múltkor indításnak felraktam egy gyorsulásira 50k-t, és nyertem 150-et... Utána el is buktam.
Azt hiszem, kellően kielemezgettük a napárat, jöjjön most már az igazi móka! Irány az autószalon, vagy a roncstelep. Akár a roncstelepről is vásárolhatunk autót, kissé lerongyolt állapotban, de azt könnyen helyre hozhatjuk. Én személy szerint rögtön egy új Honda Civic-kel kezdtem, amely közel 22 ezerbe került. Ezután irány a garázs.


Juiced teszt - 6. kép

Itt kiválasztottam a megfelelő autót, hát sokat nem kellett gondolkoznom... Aztán Customize, na itt van minden: teljesítménynövelés, optikai tuning, festés. Kezdjük a motortuninggal: Cserélhetünk gyújtórendszert, módosíthatjuk a felfüggesztést, és ami még eddig nem volt az NFS-ben: megültethetjük a kocsinkat! (Oh, I"m having so much fun...). Tovább! Új kipufogórendszert szerelhetünk a verdába, módosíthatjuk a sebességfokozatok közötti áttételeket, eltuningolhatjuk a fékrendszert, gumikat cserélhetünk, a teljes turbó rendszert lecserélhetjük, nitrót pakolhatuk a kocsiba, és végül CHIP tuning... Bele az Epox alaplap a motoháztérbe, az alaplapra mehet a 64 bites AMD, BIOS frissítés, és kész, mehetünk is... Ezzel végére is értünk a teljesítmény növelés lehetőségeinek, de természetesen ugyanúgy, mint az NFS-ben, minden alkatrészhez többféle gyártó tartozik, illetve mindegyikből 3 szint a legnagyobb, azután pedig jön a még nem hivatalos prototípus teszt. Szóval határ a csillagos ég... Igen, van végül is 800+-os kategória, ha a teljesítmény szerinti osztályozást vesszük figyelembe. Milyen jó lenne már egy 900 lovas Thália... Következzen hát az optikai tuning: itt szintén minden a régi, mármint olyan, mint az Undergroundban, kivéve azt, hogy lehet sötétíteni az ablakokat(bár nem tudom... volt ilyen a Need-ben?, ha igen akkor sorry), de ami biztosan nem volt: Kilóméteróra számlapválasztás!!!!! Úr Isten!!! Ezek a készítők nem normálisak... Még erre is gondoltak... De ami a legdurvább, aminek nem tudom, de talán látszatja sincs: az a Hi-Fi rendszer!!! Ez kész... (Car Entertainment) Fogalmam sincs, hogy ez nekünk miért jó... Talán hangosabban üvölt majd a zene a hangfalból... Nem, Tommy, nem! A Showoff-nál lesz értelme! Nagyobb lesz a Car Multiplier! Több pontot kapunk majd!! De jó!


Juiced teszt - 7. kép

Na, szóval ennyit az optikai tuningról, illetve még talán idevehető a festés is: módosíthatjuk az autó alapszínét, illetve metál fényt is zúzhatunk rá, vagy ha ez sem elég, akkor jöhet a gyöngyház burkOLLÓ. Ha ez mind megvolt, akkor tesztelhetjük autónk teljesítményét, illetve a törött verdát javíthatjuk még itt a garázsban, és végül futhatunk vele egy tesztkört, vagy visszatérhetünk a naptárunkhoz. LacaX kisöcsém már talált is egy csítet, a játékban: Ha csak fogadsz egy versenyre és sok pénzt szeretnél nyerni, akkor tedd fel mindened, amid van, és hajrá... Ha nem jön be, csukd le a játékot, indítsd újra, és még mindig meg van a pénzed... Ennyi az egész... THX to LacaX
Visszatérve a naptár mellett helyet foglaló menüpontokhoz, választhatunk itt még olyanokat, hogy: RESPECT STATUS - itt megtekinthetjük, hogy melyik csapat mennyire haver. A Crew menüpont alatt a saját csapatunkat vizsgálgathatjuk. Az utolsó menüpont a mobájlfón... Itt felvehetjük a kapcsolatot az egyes főnökökkel, és versenyre hívhatjuk őket... Nos, nagy hirtelenjében ennyi lett volna a rövid leírás, hiszen nyílván tartogat még meglepetéseket a program a játékosok számára, többet nem tudok, hiszen annyira friss a játék, hogy nagyon sokat én sem tudtam még vele játszani...


Juiced teszt - 8. kép

Kiegészítésként annyit, hogy 50 licenszelt aútót tudunk majd igénybe venni a játék végére, a normál utcai autóktól egészen a musclecar-okig... (ez is jó magyarosra sikeredett... ) Összesítve azt mondhatom, hogy nekem személy szerint a Juiced jobban tetszett, mint az NFS:UG, bár lehet, hogy játék közben a háttér nincs olyan szép, mint az utóbb említettben, de engem már zavart az a teljsen színes világ, minden tiszta tükör, millió fényforrás, csak stil pályák, áhhh.... Nem. A Juided ennél szerintem letiszultabb: lehet versenyezni reggel, délután, este, éjszaka, esőben, száraz időben. Ha valaki rögtön ki akarja próbálni az összes autót, vagy talán nem is az összeset?, na mindegy de sok autót, már a játék elején, akkor az nyomjon a multiplayer menüpontra, és tekintse meg a kínálatot. (jah, igen sajnos forgalom az nincs, és én a zénét is kikapcsoltam... ) A nagy konkurens a napokban érkező Street Racing Syndicate: mely utcai forgalmat ígér rendőrökkel fűszerezve, és még ütősebb grafikát! Na, meg a Need For Speed: UG 2, bár ez utóbbitól nem várok sok mindent. Majd meglátjuk, de azért szerintem a Juiced is megér egy próbát!

"Ladies, and Gentlemen! Start Your engines, and fasten your seatbelts!!!"

Juiced / Tesztplatform: PC

jó lesz ez!
  • Stílus: Verseny
  • Megjelenés: 2004. szeptember 07.
  • Ár: Ft-tól
  • Multiplayer: Van
  • könnyű kezelhetőség
  • jó hangulat
  • csapatok
  • fejleszthető, maximálisan tuningolható autók
  • túl sok koppintás
  • a pályák melletti karakterek gyatrák
  • Hang
    4
  • Grafika
    8
  • Játszhatóság
    8
  • Hangulat
    8
7
Juiced. '>
Juiced. '>
44 hozzászólás

Vendég

18 éve, 1 hónapja és 3 napja

szerintem egy nagy ... mert nem a lejobb autók vannak benne

válasz erre

Vendég

18 éve, 1 hónapja és 10 napja

haát eu jópofa lesz de Juiced2 a klafa

válasz erre

Vendég

18 éve, 5 hónapja és 12 napja

naon nem tecik mert nincs lényege ,de viszont ki tunú grafiávval renndelkezik

válasz erre

Vendég

19 éve, 10 napja

nagyon jó játék

válasz erre

Vendég

19 éve, 5 hónapja és 22 napja

****a ez a játék

válasz erre

Vendég

20 éve, 9 hónapja és 6 napja

elnezest de mikor jelenik meg pc re crashday driver3 san andreas city

válasz erre

Vendég

20 éve, 9 hónapja és 19 napja

Sziasztok. már tök régen kijött ez games,de nekem még nincs meg.:-( Esetleg tud valaki segíteni? Megmentenétek az életemet !!! :-)))

válasz erre

Vendég

21 éve, 3 hónapja és 2 napja

hiába a sok copy, szerintem kirva jó játék. bár lehetne kicsit pörgősebb, de a grafika király, az autók élethűek, talán a városi forgalom hiányzik némileg...

válasz erre
1234a(z) 4 -ből
Juiced
nincs ár
kövesd a játékot!
 
legutóbbi hozzászólások
 
marco profilja