Fallout 4: Automatron DLC teszt

2016. március 31.
71.3731
Figyelem! Ez a cikk már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
iPet profilja, adatai
iPet
A Fallout 4 jött, látott és majdnem győzött. Ha csak az eladott példányszámot nézzük, akkor mindenképp bankot robbantott, ugyanakkor ez az epizód már a rajongókat is megosztotta. Hiába az esszenciális, mindent átitató Fallout hangulat, ha a külsőségekre, technikai részletekre még az eddigieknél is kevesebb figyelmet fordítottak. Ugyan négy darab foltocskát kaptunk már a játékhoz, de sajnos a mutató még így sem mozdult el a tűrhető zónába.


Elnézést a kissé negatív kezdetekért, de sajnos én nem látom olyan korszakalkotónak a programot. Lehet, hogyha nem lenne egy Witcher, akkor nem húznám a szám ennyire, de ha a CD Projekt RED munkatársai meg tudták oldani, hogy a bőséges tartalom mellett még ki is nézzen valahogy a játék, akkor ezt a Bethesda is igazán megtehette volna.

Node, elég a morgásból, inkább örömködjünk, mert megérkezett az első nagyobbacska kiegészítő, az Automatron, ami még tovább bővíti amúgy sem csekély lehetőségeinket Commonwealth világán. Nézzük, mit kapunk 3200 Forintért cserébe.

Az enyém a nagyobb. Nem, az enyém a nagyobb.

Az enyém a nagyobb. Nem, az enyém a nagyobb.


Ahogy kiérünk a prológus helyszínéről, már rögtön be is foghatunk egy új adást, amivel kezdetét veszi a cirka 2-3 órás kaland. Fontos megjegyezni, hogy ettől függetlenül olyan 15-20-as szinttől érdemes nekivágni, mert nem alapszintű ellenfeleket gurít elénk a gép.

A sztori egészen nyúlfarknyinak tűnik első körben: van egy Gépész nevű alak, aki robotokkal akarta biztonságossá tenni a környéket. Ebbe persze hiba csúszott, a mikrobik fellázadtak, nekünk meg rendet kellene tenni valahogy. Ez lenne a felütés, viszont saját szakállunkra még egy csomó elrejtett dialógust, illetve terminálok feltörése után egyéb fájlokat is megkereshetünk, amik kerek egésszé varázsolják azt.

Ennél sokkal fontosabb az, hogy a beugró feladat elvégzése után kapunk egy kibernetikus társat, megnyílik egy új workshop, ahol aztán kedvünkre pimpelhetjük a mellettünk baktató fura figurát. Ha beélted a farmerkodást, bútorok összerakását az alapjátékban, akkor garantálom, hogy a Mennyekben fogod érezni magad ettől. Egészen lehetetlenül aprólékos módon tudjuk átalakítani társunkat, aminek csak a felszabadított nyersanyagok szabhatnak határokat.

Én mondjuk első körben rámentem a Robotzsaru skinre, de nem volt energiám kifarmolni a hozzá való dolgokat. Ha végzünk amúgy az elsődleges feladatokkal, akkor lehetőségünk van egynél több bádogembert is létrehozni, de ez már tényleg az igazán ínyenceknek való mulatság.

Cypress Hill, te vagy az?

Cypress Hill, te vagy az?


Kettő darab új helyszínt is kapunk. Ezek közös pontja, hogy főleg belső téren játszódnak, ami nem feltétlenül baj, mert így kevésbé figyelünk fel arra, hogy a külcsín pontosan olyan, hmm, fura, mint az eredeti esetében.

Nem kezdek neki újfent a sopánkodásnak, de azért néha egészen vállalhatatlan bugokat produkált a játék, ráadásul teszi mindezt a 2008-as évek első felébe tehető színvonal mellett. Azon is el lehetne lamentálni, hogy az ára nem sikerült-e egy picit borsosra, hiszen nem kínál túl sokat cserébe, de talán az még szódával elmegy.

Nagyon érződik amúgy az Automatron kiegészítőn, hogy valami nagyobb dolognak az előszeleként szolgál, aminek viszont nem rossz. Ha utána járunk, a rövidke történet egészen izgalmas, a mechanikus barátaink erősítésével akár napokat is simán el lehet molyolni, míg az új helyszínek kifejezetten erős hangulattal rendelkeznek.

A grafikán sajnos nem javít, illetve egy hangányival több kontentet el lehetett volna képzelni, de ha információink helyesek, akkor a háttérben már folyik egy kategóriákkal nagyobb bővítmény hegesztése.

Miből lesz a cserebogár?

Miből lesz a cserebogár?


Amennyiben rendelkezel Season Pass-szal, természetesen kötelező a lehúzása, meg persze akkor is, ha ezzel a játékkal kelsz és fekszel. Mindenki más óvatosabban közelítsen hozzá és gondolja végig, hogy megér-e neki ennyi pénzt a dolog.
Vedd meg most és játssz vele már holnap!

Ez a játék egyelőre nem kapható a Play 24/7 kínálatában.Klikk ide több ezer másik játékért!

Fallout 4: Automatron DLC teszt / Tesztplatform: XBOX ONE

jó lesz ez!
  • Stílus: Akció / RPG
  • Megjelenés: 2016. március 22.
  • Ár: 3.200 Ft-tól
  • Multiplayer: nincs
  • Rövid, de izgalmas sztori
  • Robot pimpelés
  • Nem olcsó
  • Kissé karcsú tartalom
  • Hang
    7
  • Grafika
    6
  • Játszhatóság
    7
  • Hangulat
    8
7
11 hozzászólás

strogg

3 éve, 8 hónapja és 3 napja

Ronalddo írta:
Igazad van csak akkor ne nevezzék DLC-nek. Már pedig ezt annak nevezik, ezért az ember tartalmat vár el.
Ne bomolj! Ez csak a fallouthoz képest sovány. Gondolj bele, hogy ez egy fél COD Campaign játékidő (és tényleg, szégyen a COD-ra nézve)

válasz erre

Ronalddo

3 éve, 8 hónapja és 4 napja

strogg írta:
Itt ebben a DLC-ben nem a sztori a lényeg, ez világosan lejön, egy nyúlfarknyi quest az egész, senki nem gondolhatja komolyan, hogy a sztoriért adták ki. A lényege a robot építési lehetőség, erre öntötték rá a küldetés olyan tessék lássék jelleggel, hogy mégis csak legyen már valami. A DLC lényege csak a robot workshop, a többi a körítés. Ettől én még mindig korszerűtlennek tartom a bethesda hozzállását, kezdve ott, hogy a random fagyások (One) roppant idegesítőek, a jármű használatot nem ismerik (harley workshop esetleg? ) nem hiszem el, hogy nem lehetett 20 feliratot készíteni stb... A witcher3 eléggé sok mindenben ráver azért. Ezért mondom, hogy a modok (konzolra) nagyon rá kéne gyúrni, mert akkor a rajongók gatyába rázhatnák rendesen. (ahogy az F3-at is gatyába rázták )
Igazad van csak akkor ne nevezzék DLC-nek. Már pedig ezt annak nevezik, ezért az ember tartalmat vár el.

válasz erre

strogg

3 éve, 8 hónapja és 4 napja

Itt ebben a DLC-ben nem a sztori a lényeg, ez világosan lejön, egy nyúlfarknyi quest az egész, senki nem gondolhatja komolyan, hogy a sztoriért adták ki. A lényege a robot építési lehetőség, erre öntötték rá a küldetés olyan tessék lássék jelleggel, hogy mégis csak legyen már valami. A DLC lényege csak a robot workshop, a többi a körítés. Ettől én még mindig korszerűtlennek tartom a bethesda hozzállását, kezdve ott, hogy a random fagyások (One) roppant idegesítőek, a jármű használatot nem ismerik (harley workshop esetleg? ) nem hiszem el, hogy nem lehetett 20 feliratot készíteni stb... A witcher3 eléggé sok mindenben ráver azért. Ezért mondom, hogy a modok (konzolra) nagyon rá kéne gyúrni, mert akkor a rajongók gatyába rázhatnák rendesen. (ahogy az F3-at is gatyába rázták )

válasz erre

marco

3 éve, 8 hónapja és 4 napja

strogg írta:
Arra nem költök ami mindig ingyen elérhető. Ilyen a levegő, csajok, mp3...
Csak egy érték-összehasonlítás volt.

válasz erre

strogg

3 éve, 8 hónapja és 4 napja

marco írta:
Jogos. Ennyiért már negyed óra peepshow is vehető.
Arra nem költök ami mindig ingyen elérhető. Ilyen a levegő, csajok, mp3...

válasz erre

Ravor

3 éve, 8 hónapja és 4 napja

Hát ennél azért jobb fogadtatásra számítottam Így viszont nem éri meg ez a dlc az árát, majd esetleg az a nagyobb bővítmény amiről a végén volt szó.

válasz erre

marco

3 éve, 8 hónapja és 6 napja

Ronalddo írta:
#strogg: "jobban jártak volna ha 50 rajongói mod-ot egybe raknak és DLC-ként letölthetővé válik"

Egyetértek!

Amúgy 3200 Ft-nyi összeget soha nem adnék ki 2 óra tartalomért, max kivételes esetekben, de ahhoz nagyon jó stuffnak kéne lennie.
Jogos. Ennyiért már negyed óra peepshow is vehető.

válasz erre

Ronalddo

3 éve, 8 hónapja és 6 napja

#strogg: "jobban jártak volna ha 50 rajongói mod-ot egybe raknak és DLC-ként letölthetővé válik"

Egyetértek!

Amúgy 3200 Ft-nyi összeget soha nem adnék ki 2 óra tartalomért, max kivételes esetekben, de ahhoz nagyon jó stuffnak kéne lennie.

válasz erre

strogg

3 éve, 8 hónapja és 6 napja

Az automatron nem lenne rossz! Az egész világosan arról szól, hogy reszelj magadnak robotokat, és meg merném kockáztatni, hogy az eredetileg így tervezték kiadni, de nem volt kész Mostanra összekalapálták a roncsgyártást is, és rittyentettek köré egy 2 órás sztorit csak A játékkal még mindig ugyanaz a bajom amit egyszer már kifejtettem, ez nem változott, és még mindig iszonyatosan bugos! A bethesda féle "spontán megál la kép és konzol restart segít csak" már szinte a védjegyük, és még mindig nem sikerült stabillá varázsolni. Az pedig, hogy a Mechanist Lair-ben kétszer load-olok, hogy a robotharc után elinduljon a script és le is zárd a történetet az k. gáz ám! (ott ténferegtem a végső harc után és az istennek sem történt semmi! Load, újra végső harc, és láss csodát elindult az utolsó dialog.) Nagyon durva!
A lehetőségek megint nincsenek kiaknázva!!!!!!! Mi a rákért nem lehetett megkérdezteti a robottal, hogy mi a feladata, és belerakni "settlement defense"? És akkor nem kéne vagy simán otthagyi ténferegni, vagy felvenni társnak és egyből elküldeni! Erre azért van szükség, mert a sima "move" parancs workshop módban vagy működik, vagy nem! Többnyire elküldöd valahová és álldogál tovább a robot! (ha felveszed és elküldöd a társadat stabilan megy a kívánt településedre) Továbbá a settlement defense azért is lett volna jó, mert akkor talán (ha valaki gondolkodik a bethesdánál) beleraktak volna egy járőr útvonalat, és akkor nem csak bambul egy helyben töketlen módon hanem járőrözik. Amúgy az első dolgom az volt, hogy kerestem hogyan lehetne elküldeni hosszú távra járőrözni, jó móka lett volna 30 robotot járőröztetni a senki földjén És ha nem akarod, hogy szétverjék ócskavassá egy super mutant rohamban a települések között supply line-hoz oszd be, a provisionerek sosem tudnak meghalni (majd ez lesz következő, hogy megduplázom robottal az összes supply line-t, és így járőrőznek majd kvázi ) Az eyebot pod jó ötlet, csak baromi macerás kivárni mire megtalálja neked amiért kiküldted. És valaki rájött, hogy minek lehet bivaly nagy ketreceket építeni? Meg mire jó a totem rúd és szakadt tetős "tent" építés? Mert az utóbbi egy marhanagy tanga 3 rúdon semmi más. És miért tudok 3 méter magas zászlórudat építeni amire nem lehet zászlót rakni? Ez nem kiegészítő hanem egy félresikerült mod csupán :/ Esküszöm jobban jártak volna ha 50 rajongói mod-ot egybe raknak és DLC-ként letölthetővé válik, on/off kapcsolóval az add-ons menüben :/ Akkor egy zseniális játék lehetne mert a modderek nagyon durván feltuningolták már. (PC-n persze, mert semmi hír arról, hogy mikor és hogyan lehet alárakni konzolon a modokat, pedig beígérték)

válasz erre

Santonio

3 éve, 8 hónapja és 7 napja

Hát ha a többi is ennyi lesz a Season passben akkor sokan fognak morogni.

válasz erre

Linuxfan

3 éve, 8 hónapja és 7 napja

Hű! Nem értem miért adnak ki amúgy ilyen két órás kiegeket, főleg (ennyi) pénzért.

válasz erre
Fallout 4: Automatron DLC
3.200 Ft-tól
kövesd a játékot!
legutóbbi hozzászólások
 

Itt is rontjuk a levegőt

gery1113 profilja