Fable Anniversary teszt

2014. február 20.
73.8911
Figyelem! Ez a cikk már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
iPet profilja, adatai
iPet
Vannak olyan játékok, amik a jó whiskyhez hasonlóan az idő előrehaladtával mutatják meg igazán, hogy mennyit is érnek. Gondolok itt például a Metal Gear sorozatra, ami még most is több mint időtálló alkotás. Vagy ide rakhatnám a Tomb Raider sorozatot, szintén nagy örömmel vetettem bele magam a HD Remix változat nyújtotta kalandokba. Valószínűleg ilyen lesz a Final Fantasy X is, amit már szintén tűkön ülve várok. Ezek a változatok rendkívül sok plusz dollárt hoztak a cégek konyhájára, pontosan ezért a Microsoft is úgy döntött, hogy ideje a tortából egy nagyobb szeletet elvennie, hiszen ott van neki a platform exkluzív Fable sorozata. Na, ez egy nagyon elhibázott döntés volt!


A Fable Anniversary ugyanis több sebből is vérzik. Ha megnézzük a fent emlegetett játékokat, mondjuk az MGS-t, akkor biztos vagyok benne, hogy sok dialógust a mai napig úgy tudunk felidézni belőle, mint valami filmből. Vagy mondhatnám a szívszorító jeleneteket Sniper Wolffal az első részből, esetleg Otacon testvérének a halálát a másodikból, hogy aztán Big Bossról már ne is beszéljünk.

Gyere ide tavarish

Gyere ide tavarish


Ezek mind rettenetesen időtálló dolgok, mivel már az alap is iszonyatosan jól volt elkészítve, ezért természetes, hogy a HD verzió is nagyon jó lesz. Itt egy kicsit ki kell, hogy kanyarodjak a Fable előzményeire valamint keletkezésének történetére, mert így talán jobban meg fogjátok érteni azt, amit szeretnék elérni ezzel a teszttel. Peter Molyneux egy játéktervező isten, ehhez kétség sem férhet. 1996-ban bejelentette a Project Ego fedőnevű új játékát, de sajnos egészen 2004-ig várnunk kellett (akkor már Fable néven futott a dolog) a kész termékre. Én nagyon kedveltem M urat, de azok a nyilatkozatok, amiket ebben az időben születendő játékával kapcsolatban tett, hát, az egy picit kiverte a biztosítékot. Egy olyan környezetről beszélt, amit még sehol sem láthatott a közönség. Olyan morális rendszert dolgozott ki, ami annyira előremutató, mint Armstrong űrsétája. Ha jól emlékszem, még azt is kijelentette, hogy ez lesz a világ legjobb játéka. Természetesen kellett a hype a stuff köré, ezt nem is vitatom, de azért a pr tanácsadóját lehet, hogy kirúgtam volna. Szóval kis túlzással az egész bolygó várta ezt a csodát bithalmazba öntve. Az eredmény? Én szerintem játékban nem csalódtam még ekkorát.

A történet valami kegyetlen banális ostobaság. A sokat emlegetett morális téma kimerül abban, hogy jót vagy rosszat cselekszünk. A grafika bár aranyos és inkább meseszerű volt, de rettenetesen bugos maradt. A harcrendszer szintén nem volt rossz, de a forradalomtól olyan messze volt, mint én Telly Savalas autogramjától. Ha jól emlékszem, az anyag szépen fogyott ugyan a kasszáknál, de a játékosok elég csúnyán lehurrogták. Ezzel a kis kitérővel el is jutottunk ehhez a gyönyörű naphoz, amikor a billentyűzetem mögé bújva próbálom meg elmagyarázni a Tisztelt Olvasóknak, miért ne költsék erre a pénzüket.

Ilyenek is lehetünk...

Ilyenek is lehetünk...


Nem fűztem túl nagy reményeket a Fable Anniversaryhoz, még akkor sem, ha a Lost Chapters bővítményt plusz néhány extra DLC-t is megkapjuk a programhoz. Amikor elindítottam a játékot, szépen jöttek is vissza az emlékek, de sajnos ezek nem lettek túl pozitívak. A történet most, ennyi év távlatából még nagyobb butaságnak tűnik, ugyanis hősünk békés gyermekkorát egy gaz rablóbanda zavarja meg, akik kiirtják a teljes falut miattunk, de jön Maze, a nagy varázsló és megment minket, hogy aztán egy hősképzőben elsajátítsuk a fegyveres harc fortélyait, megtanulunk varázsolni meg futni, aztán világgá is eresztenek minket. Ezek után a legtöbb fő vagy mellékküldetést két módon tudjuk befejezni, avagy lásd a jó vagy rossz döntéseket. Ezektől igazából annyi függ, hogy ha például elindulunk a badass irányba, akkor egy idő után a falvakban rettegni fognak tőlünk az emberek, egyre több heg borítja majd a testünket, valamint a páncélokból is a sötétebb, tüskés variációk állnak majd jól. Ezzel szemben a jó iránynál mindenki szeret minket, a faluban a lánykák feje fölött szívecskék repkednek, jutányos áron vehetünk házat, satöbbi.

A harcrendszer szintén nagyon körülményes és béna. Az X nyomogatásával csapkodunk kardunkkal, az Y megnyomásával és nyomva tartásával lövöldözünk az íjjal, valamin a B gomb és a hozzá lenyomott ravasz kombinációja csalja elő a varázslatokat. Ez még talán oké is lenne. A védekezésre dedikált gomb van, de amíg így állunk, nem tudunk mozogni, csak bukfencezni. Ez mondjuk akkor külön szerencsés lesz, amikor körbevesznek minket, mi meg állunk, mint egy rakás szerencsétlenség a mező közepén. Ha még ez nem lenne elég, akkor ennek megkoronázásaképp a harcok egyszer nagyon könnyűek, aztán pedig minden előjel nélkül kezd el szívatni minket a progi (persze nem csirke fokozaton).

Magas hegyek között hol a tenger...

Magas hegyek között hol a tenger...


Ha csak pusztán a technikai tényeket nézem, csúnya szóval élve, akkor maga a HD-be való felhúzás jól sikerült, mert szép élénkek a színek, egészen jól festenek a tájak, valamint a karakterek, ellenfelek is viszonylag részlet gazdagok. Sajnos maga a grafikai stílus nem változott, amitől engem a víz levert. Képzeljetek el egy olyan összhatást, mintha valami rajzfilmet összekevernénk (cel shade technika nélkül) egy komoly rpg világgal. Én a falnak mentem héroszunktól, akinek mondjuk a kézfeje konkrétan akkora volt, mint az egész feje. Szóval egy picit torz, de vicces, ugyanakkor komolynak is akar tűnni és ez a két mix nagyon nem oké, legalább is az én gyomrom nem tudta bevenni. Szintén borzalmas a kamera, ugyanis nem folyamatos a mozgása, hanem picit olyan, mintha egy fázis kimaradna a végén, és rángat. Nem hazudok, ebbe olyan 15 perc után belefájdult a fejem.

De hogy valami pozitívumot is mondjak, a tartalommal semmi baj nincs. Ha nem akarunk szöszölni, csak teszem azt, átrohanni a progin, akkor is olyan 15 órányi játékidőre számítsunk. Persze ha szeretnénk mindent megoldani és összegyűjteni, valamint a Lost Chapterst is abszolválni, akkor nagyjából ennek a duplájára készüljünk fel. Aki játszott már MMO-val, annak nem lesz túl nagy meglepetés a gesztusok megjelenítése. Ezeket a nyilacskák segítségével tudjuk előhívni és igazából nincs is nagyon más céljuk, mint az, hogy egy helyzetben kifejezzük vele az érzéseinket, amire a környezetünk vagy heves anyázással, vagy üdvrivalgással reagál. Aztán vannak persze olyanok is, ami csak szimplán vicces, ilyen mondjuk a rottyantás vagy böfögés.

A helyi kolesz portása

A helyi kolesz portása


Az ambient dolgok szintén elég jól sikerültek, abban nem vagyok biztos, hogy újra szinkronizálták az egészet, de teljesen jó az orgánuma mindenkinek. Ha már viszont itt tartok, még két negatívumot meg kell említenem: hősünk a teljes kaland alatt egyszer sem szólal meg, ami azért muhaha, valamint az átvezető jelenetek olyan pixelesek, hogy szinte szabad szemmel meg tudjuk számolni őket. Ha már a Lionheadnél 15 hónapot töltöttek el ezzel a porttal, akkor igazán figyelhettek volna erre is, mert rendkívül ocsmányak.

Remélem sikerült rávilágítanom azokra a problémákra, ami miatt az ajánlással és végső összegzéssel nagy bajban vagyok. Egyrészt maga az alap sem a legjobb, mert már 2004-ben is sok eleme elkapkodott és átgondolatlan volt. Gondolok itt egy újabb Molineux interjúra, ahol kifejtette, milyen mély lesz főszereplőnk fejlődése, valamint egészen kis korától mi szabhatjuk meg a fejlődésének irányát.

Ide tudnék nagyon gonoszat írni, de nem fogok...

Ide tudnék nagyon gonoszat írni, de nem fogok...


Na, ezt úgy képzeljétek el, hogy nagyjából a tutorial lesz ez a rész, tehát úgy fél órát fogunk eltölteni a jellemfejlődésünk figyelésével. Nice. Azt sem igazán értem, ha már egyszer a Microsoft meglépi ezt, akkor miért nem rakta rá a korongra a teljes szériát? A kérdés nyilván költői. Már csak azért sem értem, mert a Fable 2 és 3 sokkal, de sokkal jobb lett, mint a legelső epizód. Úgy igazán, tiszta szívből senkinek sem tudom ajánlani a játékot, mert ezen az áron már kategóriákkal jobb szerepjátékokat lehet találni. Ezektől a hibáktól ugyanakkor el tudsz tekinteni és szeretnél egy szeletke régmúltat, akkor egy óvatos próbát tehetsz vele, csodára azonban ne számíts. Ha viszont vártok pár hónapot vele, akkor az olcsóbb szegmensből ugyanakkor simán lehet egy jó választás is.

Igen, lehet csirkét is rugdosni

Igen, lehet csirkét is rugdosni


Fable Anniversary / Tesztplatform: XBOX360

egynek jó...
  • Stílus: RPG
  • Megjelenés: 2014. február 07.
  • Ár: 11.990 Ft-tól
  • Multiplayer: nincs
  • Egész pofás grafika
  • Korrekt tartalom
  • Béna sztori
  • Fura irányítás
  • Hang
    7
  • Grafika
    7
  • Játszhatóság
    6
  • Hangulat
    6
6.5
35 hozzászólás

DaemonXHUN

11 éve, 14 napja

DaemonXHUN írta:
Van igazság abban amit írsz, de itt a történet nagyságát nem feltétlenül a csavarossága, és sötétségbe tekintő mélysége adta, hanem a történet bájossága, mesebeli hangulata, és az, hogy képes volt érzelmileg hatni az emberre. Lehet, hogy gyerekes. Igen. De mindig is emiatt szerettük a Fable-t. Én legalábbis így látom. Pont ez az, ami kiemelte a sok RPG közül. Nem tagadom, vannak hibái. Hogyne lennének. Talán az a gond, hogy ti más megközelítés alapján ítélitek meg a történetet, mint én, s ez okozta a nézeteltérést.

Mellesleg, ahhoz képest, hogy be nem teljesített ígéret volt....ahhoz képest óriási rajongótábora lett. Én erre csak ennyit mondok. Biztos lehetett volna sokkal nagyszerűbb játék is. De így is az lett.
A gyerekes szót meg nem kell teljesen szó szerint venni, remélem tudjátok, hogy én hogyan értettem mosolygó smiley

válasz erre

DaemonXHUN

11 éve, 14 napja

iPet írta:
Kedves DaemonXHUN,

Természetesen tiszteltben tartjuk a véleményedet, viszont engedd meg hogy reagáljak rá. Már rögtön az első sorodba bele kell hogy kössek, mivel életem 30 évének igen tekintélyes részét a videojátékok bűvöletében éltem. Amikor azt mondom, hogy több ezer játék fordult meg a kezeim között, akkor hidd el, nem a levegőbe beszélek, ezért kikérem magamnak az első mondatot.

Bármennyire is nehezen hiszed el, a 2004-es eredeti rész a mai napig a polcomon hever, a másik két epizóddal együtt. A Fable első része egy be nem váltott ígéret. Olvastad anno azokat a cikkeket, amiket a Lionheades emberek és vezetőik nyilatkoztak? Ha nem, akkor javaslom ennek pótlását, ha már ekkora Fable rajongó vagy. Semmi gondom nincs a tündérmesékkel, sem pedig az elvont, gondolkodtató, polgárpukkasztó történetekkel. Pontosan úgy tudok élvezni egy Digital Devil Saga-t (persze ha ismered), mint mondjuk egy Final Fantasy 7-t, vagy mondjuk egy Metal Geart. Gondolom azzal te is tisztában vagy, hogy a "Főhős családját kinyírjuk mert ő különleges és aztán elvisszük a lokális hősképzőbe" dolog már a játék megjelenésekor is necces volt. Ezek után igen, ki merem jelenteni, hogy buta a történet.

Új szín? A Fable maga volt a be nem teljesedett ígéret. Ez nem az én véleményem, olvass el abból az időből cikkeket róla. A készítők lehazudták a csillagokat az égről, sőt, még azt is ki merték jelenteni, hogy ez lesz minden idők legjobb rpg-je. A Fable egy aranyos játék, de tele van nagyon sok hibával - akár a narratívát, akár a játékmechanikát tekintve. A hat és fél pontot, valamint az Egynek jó kifejezést 2014-ben abszolút helytállónak érzem, párosítva mondjuk az árával.

Az oldalt egészen nyugodtan hanyagold, mivel a GC olvasói szerencsére nem véres szájú szemellenzős Vér Istvánok, hanem az esetek nagy részében nyitott gondolkodású olvasók.
Van igazság abban amit írsz, de itt a történet nagyságát nem feltétlenül a csavarossága, és sötétségbe tekintő mélysége adta, hanem a történet bájossága, mesebeli hangulata, és az, hogy képes volt érzelmileg hatni az emberre. Lehet, hogy gyerekes. Igen. De mindig is emiatt szerettük a Fable-t. Én legalábbis így látom. Pont ez az, ami kiemelte a sok RPG közül. Nem tagadom, vannak hibái. Hogyne lennének. Talán az a gond, hogy ti más megközelítés alapján ítélitek meg a történetet, mint én, s ez okozta a nézeteltérést.

Mellesleg, ahhoz képest, hogy be nem teljesített ígéret volt....ahhoz képest óriási rajongótábora lett. Én erre csak ennyit mondok. Biztos lehetett volna sokkal nagyszerűbb játék is. De így is az lett.

válasz erre

DaemonXHUN

11 éve, 14 napja

Vendég írta:
Hidd el hogy tudja értelmezni, egyébként nem lenne az aki.

Inkább te vagdalózol olyan dolgokkal, amikkel nem kéne.

A sztori mitől olyan baromi jó, mondd már el? Hol jön ez egy tíz évvel ezelőtti kalandjátékhoz pl? Hagyjuk már....
Miért kellene elmondanom, hogy mitől jó? A jó sztorit át kell élni.
"Hol jön ez egy tíz évvel ezelőtti kalandjátékhoz pl? " Úgy, hogy ez továbbra is az a 10 éves kalandjáték, csak új grafikával, de változatlan történettel kacsintó smiley

válasz erre

Vendég

11 éve, 14 napja

DaemonXHUN írta:
Na ez már korrekt válasz, ezt szeretem. Szívesebben vitázok itt normális hangnemben, "egészséges" módon, mint például a gamekapocs.hu-n, ahol csak úgy hemzseg a sok idióta értelmi fogyatékos. Itt legalább érvekkel tudunk a másikra hatni, nem pedig trágár szavakkal.
Nem egy a szint. GK nem rossz, de a sok 10 éves kikészít. Ugyanz GSO-n is.

válasz erre

iPet

11 éve, 14 napja

DaemonXHUN írta:
Facebook-on fellelhető,eme tesztre mutató post alá írt kommentemet láthatjátok itt most:

"Gondolom, ti is az új generáció csodateszterei lehettek, akik vajmi kevés videójátékos múlttal és tapasztalattal rendelkeznek. Vegyetek még a kezetekbe pár száz játékot, mielőtt megint írásra adjátok a fejeteket. Az oldalra ezek után megy a dislike, mert már ennyiből tökéletesen látszik, hogy milyen amatőrök dolgoznak az oldalnál. A Fable egy kultuszjáték, mely óriási rajongótáborral rendelkezik, és annak idején új színt vitt az RPG játékok népes táborába egyedi megoldásaival, meseszerű világával, hangulatával, és szívhezszóló, kedves történetével. Bár persze ezek után szerintem jogos annak a gyanújával élnem, miszerint nincs meg bennetek a kellő érzelmi intelligencia, és beleélési képesség ahhoz, hogy egy ilyen játékot, s annak sztoriját értékelni tudjátok. -Béna sztori? Hmmm...."

Mellesleg a technikai és egyéb dolgokat taglaló dolgokban igazatok lehet, én nem játszottam a felújított változattal, viszont az egyenesen nevetséges, hogy a sztorit gyengének találjátok. Már csak azért is, mert annak idején, mikor kijött a játék, a kritikusok is a játékosok is egyaránt magasztalták, sorra repkedtek a 9-10 pontos értékelések, és mindenhol pozitívumként hozták fel a játék rettentően erős, és hangulatos történetét. Nyilvánvalóan ilyen dolgok pedig egy felújítás ellenére sem változnak, hiszen az újrakiadás csak technikai/grafikai téren szokott eltérni az elődtől. Ezt már számos HD-kiadásból megtanulhattuk. A tesztet ezek után fenntartásokkal kezelem.
Kedves DaemonXHUN,

Természetesen tiszteltben tartjuk a véleményedet, viszont engedd meg hogy reagáljak rá. Már rögtön az első sorodba bele kell hogy kössek, mivel életem 30 évének igen tekintélyes részét a videojátékok bűvöletében éltem. Amikor azt mondom, hogy több ezer játék fordult meg a kezeim között, akkor hidd el, nem a levegőbe beszélek, ezért kikérem magamnak az első mondatot.

Bármennyire is nehezen hiszed el, a 2004-es eredeti rész a mai napig a polcomon hever, a másik két epizóddal együtt. A Fable első része egy be nem váltott ígéret. Olvastad anno azokat a cikkeket, amiket a Lionheades emberek és vezetőik nyilatkoztak? Ha nem, akkor javaslom ennek pótlását, ha már ekkora Fable rajongó vagy. Semmi gondom nincs a tündérmesékkel, sem pedig az elvont, gondolkodtató, polgárpukkasztó történetekkel. Pontosan úgy tudok élvezni egy Digital Devil Saga-t (persze ha ismered), mint mondjuk egy Final Fantasy 7-t, vagy mondjuk egy Metal Geart. Gondolom azzal te is tisztában vagy, hogy a "Főhős családját kinyírjuk mert ő különleges és aztán elvisszük a lokális hősképzőbe" dolog már a játék megjelenésekor is necces volt. Ezek után igen, ki merem jelenteni, hogy buta a történet.

Új szín? A Fable maga volt a be nem teljesedett ígéret. Ez nem az én véleményem, olvass el abból az időből cikkeket róla. A készítők lehazudták a csillagokat az égről, sőt, még azt is ki merték jelenteni, hogy ez lesz minden idők legjobb rpg-je. A Fable egy aranyos játék, de tele van nagyon sok hibával - akár a narratívát, akár a játékmechanikát tekintve. A hat és fél pontot, valamint az Egynek jó kifejezést 2014-ben abszolút helytállónak érzem, párosítva mondjuk az árával.

Az oldalt egészen nyugodtan hanyagold, mivel a GC olvasói szerencsére nem véres szájú szemellenzős Vér Istvánok, hanem az esetek nagy részében nyitott gondolkodású olvasók.

válasz erre

DaemonXHUN

11 éve, 14 napja

marco írta:
Én soha nem haragszom senkire - nem engedhetem meg magamnak.

Nyitott az oldal az egészséges vitára, sokkal nyitottabb mint bármelyik másik gamer magazin.

Természetesen nem kell egyetértened egy teszttel, egy pontozással meg pláne, de mielőtt odavágod valakihez hogy " új generáció csodatesztere", kicsit a dolgok mögé kell nézni, mégis kik publikálnak és hol.

Ez nem egy hobbilap, egy blog vagy valami hasonló, hanem egy nemzetközi szinten ismert és elismert másfél évtizedes magazin, ahol nem csak játékmegszállottak írnak, hanem olyan olyan emberek, akik magasan kvalifikáltak a szakmájukban.

Ettől egy teszt - ismét mondom - teljesen szubjektív, egyáltalán nem kell vele egyetérteni.
Na ez már korrekt válasz, ezt szeretem. Szívesebben vitázok itt normális hangnemben, "egészséges" módon, mint például a gamekapocs.hu-n, ahol csak úgy hemzseg a sok idióta értelmi fogyatékos. Itt legalább érvekkel tudunk a másikra hatni, nem pedig trágár szavakkal.

válasz erre

Vendég

11 éve, 14 napja

DaemonXHUN írta:
Mert én a 9-10 pontos értékelésekhez hozzáfűztem, hogy a SZTORI miatt kapott ennyi pontot főleg. Mert azt nagyszerűnek, és meghatónak találták.
Remélem, eddig érted az összefüggést.
Te viszont a Metascore-t csak arra használtad fel, hogy kifogást keressél, hogy miért 6.5 pontot kapott tőletek a játék, miközben én ezt EGY SZÓVAL NEM említettem, hogy a TI pontozásotokkal baj lenne. Sőt, ki is hangsúlyoztam, hogy a technikai és egyéb dolgok bírálatában igazatok lehet. Én azt vontam kétségbe, amit a sztorival kapcsolatban írtatok.
Megint csak ott tartunk, hogy - állításod szerint - rutinos, gyakorlott cikkíróként (még ha ezt nem is te írtad) nem tudsz szöveget értelmezni.
Hidd el hogy tudja értelmezni, egyébként nem lenne az aki.

Inkább te vagdalózol olyan dolgokkal, amikkel nem kéne.

A sztori mitől olyan baromi jó, mondd már el? Hol jön ez egy tíz évvel ezelőtti kalandjátékhoz pl? Hagyjuk már....

válasz erre

DaemonXHUN

11 éve, 14 napja

marco írta:
1. nem én teszteltem.
2. miért lenne nevetséges amikor te magad állítod hogy mennyire magasztalják mások (9-10p)? röhögő smiley
3. majd megtanulok értelmezni, én kérek elnézést hogy egy ilyen hatalmas tudású egyénnel mint te, le mertem állni vitatkozni én az egyszerű kis halandó marco.

Istenkém...röhögő smileyröhögő smileyröhögő smiley
Mert én a 9-10 pontos értékelésekhez hozzáfűztem, hogy a SZTORI miatt kapott ennyi pontot főleg. Mert azt nagyszerűnek, és meghatónak találták.
Remélem, eddig érted az összefüggést.
Te viszont a Metascore-t csak arra használtad fel, hogy kifogást keressél, hogy miért 6.5 pontot kapott tőletek a játék, miközben én ezt EGY SZÓVAL NEM említettem, hogy a TI pontozásotokkal baj lenne. Sőt, ki is hangsúlyoztam, hogy a technikai és egyéb dolgok bírálatában igazatok lehet. Én azt vontam kétségbe, amit a sztorival kapcsolatban írtatok.
Megint csak ott tartunk, hogy - állításod szerint - rutinos, gyakorlott cikkíróként (még ha ezt nem is te írtad) nem tudsz szöveget értelmezni.

válasz erre

marco

11 éve, 14 napja

DaemonXHUN írta:
Ebben mondjuk igazad van, tényleg nem tükrözi egy ember véleménye mindenkiét. Elhamarkodott kijelentés volt ez a mondat a részemről. Viszont a teszt helytelenségével továbbra is egyetértek. Remélem nincs harag, de ez a véleményem.
Én soha nem haragszom senkire - nem engedhetem meg magamnak.

Nyitott az oldal az egészséges vitára, sokkal nyitottabb mint bármelyik másik gamer magazin.

Természetesen nem kell egyetértened egy teszttel, egy pontozással meg pláne, de mielőtt odavágod valakihez hogy " új generáció csodatesztere", kicsit a dolgok mögé kell nézni, mégis kik publikálnak és hol.

Ez nem egy hobbilap, egy blog vagy valami hasonló, hanem egy nemzetközi szinten ismert és elismert másfél évtizedes magazin, ahol nem csak játékmegszállottak írnak, hanem olyan olyan emberek, akik magasan kvalifikáltak a szakmájukban.

Ettől egy teszt - ismét mondom - teljesen szubjektív, egyáltalán nem kell vele egyetérteni.

válasz erre

marco

11 éve, 14 napja

DaemonXHUN írta:
Egy oldal tesztelőjétől a lehető egyik legnevetségesebb dolog ilyenkor a metacriticet hívni segítségül, hogy azzal példálózzon. Nem az összpontszámot bíráltam, az különben is -szinte mindenkinél- más és más, hanem a kritika Tartalmi részét. Illene megtanulni szöveget értelmezni ennyi idősen. Ha továbbra is a metacritic-kel akarsz bizonyítgatni, hogy most milyen kis ügyes vagy, mert te is úgy pontoztál, mindjárt linkelek kapásból onnan vagy 15 tesztet, amelyek közül egyikben se a sztori miatt húzták le. röhögő smiley
1. nem én teszteltem.
2. miért lenne nevetséges amikor te magad állítod hogy mennyire magasztalják mások (9-10p)? röhögő smiley
3. majd megtanulok értelmezni, én kérek elnézést hogy egy ilyen hatalmas tudású egyénnel mint te, le mertem állni vitatkozni én az egyszerű kis halandó marco.

Istenkém...röhögő smileyröhögő smileyröhögő smiley

válasz erre

I3enG

11 éve, 14 napja

a felújított verziónak pont nem a történettel van a legnagyobb gondja, hanem hogy olyan optimalizálatlan hogy néhol majdnem kettéreped az xbox tőle

válasz erre

DaemonXHUN

11 éve, 14 napja

marco írta:
Nagyon rosszul gondolod.mosolygó smiley Nem fogom fényezni a GC Team kvalitását, nincs rá szükség és a szerénytelenség nem szép dolog.mosolygó smiley

Hogy ki más hogy pontozta az alkotást, nyilván minket nem érdekel. A teszt, mint minden más teszt teljesen szubjektív dolog, iPet véleménye ez a játékról. Nem feltétlenül tükrözi a teljes szerkesztőség véleményét, de adunk egymás szavára.
Ebben mondjuk igazad van, tényleg nem tükrözi egy ember véleménye mindenkiét. Elhamarkodott kijelentés volt ez a mondat a részemről. Viszont a teszt helytelenségével továbbra is egyetértek. Remélem nincs harag, de ez a véleményem.

válasz erre
123a(z) 3 -ből
Fable Anniversary
11.990 Ft-tól
kövesd a játékot!
 
legutóbbi hozzászólások
 
XTomiX0029 profiljamarco profilja