Death Stranding teszt

2019. november 01.
81.9401
Figyelem! Ez a cikk már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
iPet profilja, adatai
iPet
Egy Hideo Kojima játék tesztjéhez nem lehet csak úgy odaülni és elkezdeni gépelni a sorokat. Ugyanakkor a mester többször is bebizonyította már, hogy szinte teljesen felesleges előre készülni, hiszen olyan megoldásokat alkalmaz az esetek nagyobbik részében, ami így vagy úgy, de ki fogja verni a biztosítékot - példákat nem kezdek el sorolni, de van egy olyan érzésem, hogy a legtöbb PlayStation tulajnak van kedvenc momentuma, ami Kojimához köthető.
Advertisement


Természetesen én is rendelkezem ilyennel. Most azonban mégis itt ülök tanácstalanul a gépem előtt, több tucatnyi órával a hátam mögött, amit legújabb alkotásába, a Death Strandingbe tettem bele. Egészen biztos vagyok benne, hogy szinte mindenki hallott valamit erről a formálódó játékról.

Talán még azt is tudjátok, hogy a Walking Dead főhőse, Norman Reedus kapta a főszerepet. Minden prekoncepció azonban teljesen feleslegessé vált az első trailer után. Mi ez a meztelenkedő, rákok között ébredő izé? Mi van a nyakában? Milyen Beach meg Bridge? Atya ég, miről fog szólni ez a játék?

Ahogy csöpögtették tovább az információkat, akár mozgókép, akár szöveges formában, úgy vált egyre kaotikusabbá az amúgy is meglehetősen zavaros matéria. Én valahol év elején adtam fel ennek az egésznek a megértését, cserébe nagyon bíztam benne, hogy Kojima nem fog visszaélni a Sony bizalmával.

Egy folyó sem állhatja utam!

Egy folyó sem állhatja utam!


Pontosabban abban reménykedtem, hogy a meglehetősen egyedi látásmódját megpróbálja legalább valamennyire keretek közé szorítani és nem fog a szórakozásunk rovására menni. Mivel a legtöbben gondolom már megnéztétek a pontszámot, hadd mondjam el: legszívesebben elkerültük volna az értékelést. Ugyanakkor valami fogódzót mindenképp adni akartunk, így született meg az alant található érték.

A Death Stranding egy olyan játék, amit egyszerűen nem lehet objektíven pontozni. Ugyan még nem láttam a külföldi számokat, de biztos vagyok benne, hogy nagy lesz a szórás. Még egy információt meg kell osztanom veletek, mielőtt belecsapunk a lecsóba. Egy rendkívül szigorú (a projekt mértékét ismervén abszolút érthető) guide-ot kaptunk a tesztpéldány mellé, így nagyon sok dologról egyszerűen nem, vagy csak nagy vonalakban beszélhetek. Oké, szóval, mi a búbánat az a Death Stranding?

Történetünk egy elég lehangoló tájképpel indít, miközben megismerkedünk főhősünkkel. Sam Porter Bridges (Reedus) narrálja a bevezetőt, ami szerint minden egy robbanással kezdődött és azzal is végződött. Képzeljetek el egy olyan Amerikát (világot?), ahol az emberek legnagyobb része elpusztult, a maradék pedig kisebb városokba, pontosabban a föld alá menekült. Ha ez nem lenne elég, mindenféle rémségek jelentek meg, amikre a BT nevet aggatták. Ráadásul a túlélők egymástól teljesen elszeparálva élnek, mindenféle kommunikációra képtelenül.

Nem a legjobb szerkót választottam a hegymászáshoz

Nem a legjobb szerkót választottam a hegymászáshoz


Egyedül a porterek tudnak segíteni rajtuk, ők szállítják az információkat, a felszerelést és minden mást. Sam is így tengeti mindennapjait, azonban "némi" rábeszélés és közjáték után meggyőzik, hogy induljon útnak és próbálja meg a kisebb-nagyobb kolóniákat rákapcsolni a közös hálózatra, hogy újból egyesüljön az USA, meg persze az emberiség. Nagyon dióhéjban erről lenne tehát szó: egy utazásról, ami az összekapcsolásról, kommunikációról vagy annak totális hiányáról szól.

Persze ahogy elmerülünk az egészben, úgy kerül elő még milliónyi kérdés, amire kereshetjük a válaszokat, viszont ezek ismertetését rátok bíznám. Kojima elképesztően jó mesélő: úgy tálalja egy kitalált világ eseményeit, hogy azok abszolút reflektálnak a mi jelenünk legkomolyabb problémáira.

Persze ez az egész semmit sem érne jó rendezés és prezentáció nélkül, de mindkettő, túlzás nélkül, az egyik legjobb, amit videojátékban láttam. Nem annyira akciódúsak, mint a korábbi munkái (gondolok itt az MGS szériára), viszont remekül megírt párbeszédek szövik át az egészet. Amikor kell, azért itt is megmutatja, hogy például a Phantom Pain nyitó szekvenciája nem volt véletlen, szóval akadnak álkapocs szaggató momentumok.

Huhh, mindjárt ott vagyunk

Huhh, mindjárt ott vagyunk


Nagyjából eddig építettem fel magamban a tesztet, innentől egy kicsit csapongani fogok, mert annyi információt szeretnék átadni nektek, amiket lehetetlenség rendszerezni. Rögtön egy őszinte vallomással kezdenék: elsőre egyáltalán nem rántott be az alkotás. Olyannyira, hogy néhány napig elő sem vettem, mert a zseniális felütés mellett elképesztően unalmasnak és vontatottnak találtam. A legnagyobb probléma, hogy szinte semmit sem értesz az egészből, a játék pedig nem nagyon próbál meg ezen változtatni. Nem érted, mit csinálsz.

Nem érted, mi történik körülötted. Nem érted, hogy miért kell A-ból B-be vinned a szajrét. Aztán feltűnik Léa Seydoux, magyaráz egy csomó mindenről, miközben kéznyomok hozzák rátok a frászt. Bekerülsz valami központba, ahol mindenkinek minimum fura neve van (van egy Diehard Man, például). Próbálsz evickélni az eseményekkel, de inkább frusztrációt okoz, mint teljes csodálatot.

Aztán persze ez az egész nagyon durván átfordul azzal, hogy időt töltesz el az anyaggal. Megismered Kojima világának törvényszerűségeit. Elkezded feszegetni a határokat. Egyre többet értesz a sztoriból. Elfogadod a betöltendő szereped és aszerint kezdesz el viselkedni. Ebben hatalmas segítségünkre lesz a grafika, ami nem kérdez, hanem olyan minőséget pakol a szemünk elé, ami minimum TOP 3-ban van.

Ezt nektek

Ezt nektek


A karakterek simán lemásznak a képernyőről, de ennél sokkal keményebb a táj meg a stílus. Döbbenetes, hogy mennyire változatos környezetet alkottak a fejlesztők. Egyszer egy totálisan kihalt, holdbéli mélyedésben kommandózunk, majd pár perc motorozás után egy zöldellő mező közepén rohangálunk. Hirtelen beborul az ég, elkezd szakadni a fekete eső, szinte teljesen sötét lesz, mi meg a gatyánkba csinálunk, mert egy villanás alatt váltott át az egész valami egészen horrorisztikus atmoszférába: megérkeznek a BT-k.

Nem ragoznám tovább a dolgot: nézzétek meg a screenshotokat, játsszátok újra a trailereket. Igen, minden a Decima motorral készült, ez hajtja anyagunkat. Brutális. Most viszont rá kell kanyarodnom a játékmenetre, ami egyszerre elkeserítően monoton és unalmas, ugyanakkor teljesen új perspektívába helyezi az online multiplayer élményt.

Valószínűleg ez a legnagyobb vízválasztója a játéknak. Simán elhiszem, hogy valaki három-négy óra után besokall és eladja a francba, netalán a falhoz vágja, mert nem erre számított. Ahogy a bevezetőben említettem, Sam árút szállít és tulajdonképpen ez fogja kitölteni a játékidő legnagyobb részét. Igen, felmarkoljuk a dobozokat és el kell keverednünk a célhoz. Aztán újra és újra és újra és újra, míg világ a világ.

Egy létrával a világ ellen

Egy létrával a világ ellen


Néha kapunk időre menő feladatot, de igazából ennyi. A legkomolyabb kihívás a cél megközelítése lesz - ebben viszont túlzás nélkül zseniális a program. Sokszor egészen lehetetlen helyekre kell bejutnunk, amiben a jól összeválogatott felszerelés lesz segítségünkre. Cipelhetünk létrát és kötelet, amit a megfelelő helyekre pakolva gond nélkül le tudunk ereszkedni egy meredélyen, vagy meg tudunk mászni egy sziklafalat.

Ahogy visszacsatoljuk az elszigetelten élő csoportokat, úgy tudunk egyre több dolgot előállítani, ezzel lényegesen megkönnyítve saját életünket. Amint kikerülünk a nagyvilágba, Sam teherbírása kapja a főszerepet. Nem mindegy ugyanis, hogy hány kilónyi szajréval vagyunk felmálházva - minél inkább megközelítjük a maximum teherbírásunkat, annál nehezebb dolgunk lesz a terepen. Ha rosszul osztjuk el a súlyt, akkor dülöngélni fogunk vagy csak simán felborulunk és rohanhatunk a cókmókunk után.

Hatalmas segítségünkre lesz vállunkon található kütyü, az odradek. Ez a fura szerkezet tulajdonképpen egy radar, aminek segítségével megállapíthatjuk, mennyire egyenetlen az előttünk álló szakasz, de jelzi a folyók mélységét, annak sodrását, satöbbi.

Apróbb Star Wars utóhatás

Apróbb Star Wars utóhatás


Természetesen harcolni is fogunk, de ez megint egy olyan pontja anyagunknak, ami nem lett túl mélyen kidolgozva. A négyzet nyomogatásával tudunk ütni, amit az úgynevezett MULE-okon használhatunk. Ők a helyi útonállók, de túl sok vizet maximum a mennyiségükkel zavarhatnak.

Néha kapunk olyan missziót, amikor egy táborukba kell belopózni, hogy lenyúljunk valamit tőlük. A lopakodás kimerül a magas fűben való settenkedésben, ennél viszont lényegesen egyszerűbb, ha besétálunk közéjük, leütünk mindenkit és meglépünk a szajréval.

A BT-kel való hadakozáshoz más taktikát kell alkalmaznunk. Sam testnedveit valamiért nem tolerálják jól a dögök - ezeket különféle gránátokba töltik nekünk, így például saját vérünkkel is megküldhetjük őket. Sajnos ez a szekvencia fájdalmasan egyszerű, a Metal Gear atyjától azért többet várt volna az ember. A játékmenet rendkívül egyedi és dicsérhető pontja az online beágyazása az egyszemélyes kampányba.

Uhh, haver, nem kértem masszázst

Uhh, haver, nem kértem masszázst


Kojima valahol azt nyilatkozta, hogy a Death Strandinggel szeretné kifejezni azt, hogy egy ember életében mennyire fontosak a kapcsolatok, illetőleg egymás segítése. Ahogy egy új területet visszakapcsolunk a hálózatba, durván sok új lehetőség nyílik meg a közösség előtt. Megszaporodnak a különféle épületek, amit a többi játékos húzott fel: mondjuk volt egy folyó, ami miatt tíz percet kellett kerülnünk, ha arra akartunk menni.

Aztán hirtelen látjuk, hogy valaki egy hidat épített fölé, megspórolván nekünk egy csomó nyersanyagot és időt. Számtalan módon segíthetjük egymást: crowd funding alapon húzhatunk fel épületeket, stratégiailag fontos pontokon megfigyelő állomásokat helyezhetünk el, hogy mindenki beláthassa az alant elterülő tájat. Különféle figyelmeztető jelzéseket hagyhatunk a földön, esetleg magasabb szinten megspékelhetjük ezt némi tulajdonság boost-tal.

Igen, jól látjátok, szinteket fogunk lépni, de nem megyünk át RPG-be azért. Minden egyes elvégzett feladat után a rendszer értékeli teljesítményünket különféle szempontok alapján. Ez lehet az idő, mennyi sérülés érte a csomagokat, milyen útvonalat követtünk, satöbbi. Fizetésünket lájkokban kapjuk, amit aztán felhasználhatunk a fentebb említett dolgok fejlesztésére.

Hogy kerültem a Gyűrűk Urába?

Hogy kerültem a Gyűrűk Urába?


Kicsit furán hangzik így elsőre, plusz elég összetett a rendszer (ráadásul finoman szólva sem magyarázza el túl jól a gép), de hibátlanul illeszkedik a megálmodott koncepcióba. Szintén roppant érdekes dolog az úgynevezett timefall. Ez tulajdonképpen olyan eső, ami ha hozzáér valamihez, azonnal elkezdi öregíteni azt.

Sam fejére ilyenkor automatikusan egy csuklya borul, de a nálunk lévő cuccok először elkezdenek rozsdásodni, utána meg konkrétan szétporladnak - ha mondjuk egy küldetéshez szükséges dolog volt, akkor jön a Game Over.

Simán tudnék akár háromszor ennyit is írni a Death Strandingről, mert az öreg Hideo olyan mennyiségű finom apróságot helyezett el, ami akár öt másik játékra is elég lenne. Itt az ideje azonban a konklúziónak, ami természetesen bőven a pozitív irányba leng ki. Egyfelől adott a zseniális, kellően beteg, szimbólumokban gazdag történet, megtámogatva olyan külcsínnel, amihez csak a legnagyobbak érhetnek fel.

Dejó, lehet pelust cserélni

Dejó, lehet pelust cserélni


A színészi játék úgyszintén kiemelkedő, de azért csúnya lenne, ha ilyen nagyágyúkkal mellé lőnének. A legnagyobb kérdőjel a játékmenet körül van, mert lehet bármennyire zseniális a körítés, gyanítom, hogy sokan unalmasnak fogják tartani az állandó fuvarozást illetve a közepesen gyenge harci szekvenciákat.

Az újfajta online lehetőség viszont túlzás nélkül zseniális. Szóval érdekes turmix lett a Death Stranding. Abban biztos vagyok, hogy Kojima szinte hibátlanul teljesítette vízióját, az viszont már más kérdés, hogy nem ez lett a legjobb játéka.

Simán lehet, hogy amint beszerzitek a játékot, nem fogtok egyetérteni velem, ami teljesen rendben van. Az viszont biztos, hogy mesterünk bebizonyította, bőven méltó volt a Sony bizalmára, mert a Death Stranding minden különcsége ellenére egy kiváló alkotás lett, ami természetesen remek magyar feliratot kapott!

Death Stranding / Tesztplatform: PlayStation 4

a polcon a helye
  • Stílus: Akció
  • Megjelenés: 2019. november 08.
  • Ár: 11.990 Ft-tól
  • Multiplayer: van
  • Zseniális történet
  • Bődületes színészi játék
  • Remek, egyedi online
  • Csodálatos grafika
  • A játékmenet eléggé vontatott
  • A járművek kezelhetősége nem túl jó
  • Nem túl változatos missziók
  • Nagyon sok türelmet igényel
  • Hang
    9
  • Grafika
    9
  • Játszhatóság
    8
  • Hangulat
    8
8.5
26 hozzászólás

Vidoros

4 éve, 9 hónapja és 1 napja

Hogy mennyire lett jó vagy sem, azt majd 15+ óra eldönti nálam, előrendelve.

Viszont egy dolgot már biztosra vehetünk: nagyon megosztó játék lett, de amiben nem lehet vita, grandiózus.

válasz erre

Mitüzenarádió

4 éve, 9 hónapja és 2 napja

Hentes írta:
Látom, minden ízében érződik rajta Kojima mester munkája, viszont talán kicsit túllőtt a célon, túl elvont, túl misztikus, túl az "ő fejében lévő" anyaggá változott a játék. Nem mondom azt hogy ez feltétlenül rossz vagy jó, viszont nagyon megosztó. Én kicsit kivárok vele, nem leszek első körös vevő.
Nem az elvontságával, vagy a misztikusságával van a kritikák szerint baj, mert az nagyon király, hanem a fos, vontatott open world gameplay-el. Kojima még mindig nem ért az open worldhöz (ha hinni lehet a kritikáknak) az MGS 5 óta sem tanulta meg, mitől élvezetes egy open world játék.

válasz erre

Mitüzenarádió

4 éve, 9 hónapja és 2 napja

iPet írta:
Egyik sem vagyok, Illetve ez nem is PS exkluzív cím. Látom nagyon beakadt nálad ez a Switches Witcher, tegyük is tisztába akkor. Az eredeti W3, ami PC-re meg PS4-re jelent meg, bizonyos elemeiben (tevékenységek, küldetések és akár még érthetőség szempontjából a sztori is, bár ott meg nem baj ha olvastál könyvet erről) bizonyosan jobb, mint a DS. Ha megnézed, jóval magasabb is az értékelése. A Switch-es port oké, hogy tartalomban hozza, de borzalmasan ocsmány, plusz technikailag is horror gyenge, ráadásul majdnem 10k-val drágább, mint a többi GOTY kiadás. A Death Stranding viszont gyönyörű, beton stabil technikailag és a színészi játék meg a rendezés is köröket ver rá így, az nem kérdés, hogy a Nintendós portnál több pontot érdemel.

De amúgy ha tudod, próbáld ki ezt és lehet hogy még tetszeni is fog.
Köszi, megnézem. Nem állítom, hogy rossz lesz a DS, vagy valami, csak azon akadtam fel, tényleg, hogy ha egymás mellé rakunk két olyan játékot, amelyek közül az egyik GOTY, meg 150 óra alatt egyetlen pillanatig sem unalmas és annyi epic sztori van benne (még a mellékküldetésekben is), meg annyi mindent lehet csinálni benne, hogy elképesztő, akkor pusztán azért, mert a handheld verzió TV-n tényleg ronda (tableten egyáltalán nem "borzalmasan ocsmány", moddolva konkrétan már kurta jól néz ki, de még anélkül is szép szerintem, ocsmánynak biztos nem ocsmány) és egy másik olyan játékot, ami ugyan iszonyatosan szép, meg technikailag is nagyon ott van, viszont "vontatott" (ami az én olvasatomban azt jelenti, hogy dögunalmas - és gondolom, tisztában vagy vele, hogy te már sokadik vagy, aki ezt írod), nem értem, hogy lehet 8.5-re értékelni? Én is eléggé graphics whore vagyok, de annyira nem, hogy egy szép, jó sztorijú, de játékmenetében, küldetéseiben dögunalmas open world játéknak (és itt fontos a műfaj!) elnézzem, hogy csak egy tech demó. Ha egy lineáris kalandjáték lenne, vagy olyan nem túl izmos TPS shooter, mint a The Order: 1886, ott elnézem az ilyesmit, mert nem húzzák az időmet felesleges open world nyűglődéssel, de ha ez igaz, hogy a DS vontatott és unalmas, mindezt gondolom 50+ órán keresztül, azért nincs bocsánat. És az ilyen messze nem érdemel 8.5-öt. Akkor ennyi erővel a The Order 1886 legalább 9/10 (nem annyi.) PS exkluzív: jó, tudom, jön jövő nyáron PC-re, de egyelőre csak PS-re van, és egyfajta tech demó is a PS4 Prónak...

válasz erre

Mitüzenarádió

4 éve, 9 hónapja és 2 napja

zender írta:
Ahogy nagy eséllyel te sem, én sem játszottam még vele. Ezeket az összetevőket láthattuk már más játékokban, de egyben még nem hiszem. Én legalábbis nem emlékszem ilyenre.

Nem értem miért ekézed egyébként már most, a teszt alapján vagy várod vagy nem, de megítélni hogy ez milyen **** meg unalmas, nem tudom hogy lehet ez alapján.
Nem ekézem egyáltalán, mert tényleg nem láttam még és amúgy fogok majd vele játszani, kíváncsi vagyok rá. De amit leírtál, meg amit a játékról tudni lehet, az alapján készült már ilyen játék, csak ennyit írtam. A tesztben pedig a fő negatívum, hogy a kritikusnak "vontatott" volt. A vontatott nálam kb. a "***** unalmas" megfelelője. Nem állítom, hogy nekem is az lesz, mert én szeretem az ilyen stílusú játékokat (amiben azért van kaland, felfedezés, jól kidolgozott akció is!), de ha egy tesztelő egy játékra azt írja, hogy vontatott, akkor nem értem, hogy érhet el ilyen magas pontszámot. De ezt már iPetnek is írtam, nem csak neked. mosolygó smiley

válasz erre

zender

4 éve, 9 hónapja és 2 napja

Mitüzenarádió írta:
"Mászkálok és magányosan teszem a dolgomat" - a megfogalmazásod alapján már tengernyi játék szól erről, de a ha lehántjuk a Death Strandingre aggatott maszlagot, misztikumot, PR bullshitet, stb. a Death Stranding tényleg játékmenetét képviselő játékból is készült már egy pár. Őszintén azt hittem, hogy ironikus vagy.
Ahogy nagy eséllyel te sem, én sem játszottam még vele. Ezeket az összetevőket láthattuk már más játékokban, de egyben még nem hiszem. Én legalábbis nem emlékszem ilyenre.

Nem értem miért ekézed egyébként már most, a teszt alapján vagy várod vagy nem, de megítélni hogy ez milyen **** meg unalmas, nem tudom hogy lehet ez alapján.

válasz erre

iPet

4 éve, 9 hónapja és 2 napja

Mitüzenarádió írta:
De tényleg azt nem értem, hogy The Witcher 3 Switch hogy kaphat nálad 7-et, ez a dögunalom sétálószimulátor (OK, ****a mozival, meg sztorival, afelől nincs kétségem) meg hogy kaphat nálad 8.5-öt? Amikor a Witcher 3 sztorija IS kenterbe veri minden más játékét, de ugyanakkor annak a játékmenete, küldetései IS 10/10-et érnek? Ekkora Sony fanboi vagy, vagy graphics whore?
Egyik sem vagyok, Illetve ez nem is PS exkluzív cím. Látom nagyon beakadt nálad ez a Switches Witcher, tegyük is tisztába akkor. Az eredeti W3, ami PC-re meg PS4-re jelent meg, bizonyos elemeiben (tevékenységek, küldetések és akár még érthetőség szempontjából a sztori is, bár ott meg nem baj ha olvastál könyvet erről) bizonyosan jobb, mint a DS. Ha megnézed, jóval magasabb is az értékelése. A Switch-es port oké, hogy tartalomban hozza, de borzalmasan ocsmány, plusz technikailag is horror gyenge, ráadásul majdnem 10k-val drágább, mint a többi GOTY kiadás. A Death Stranding viszont gyönyörű, beton stabil technikailag és a színészi játék meg a rendezés is köröket ver rá így, az nem kérdés, hogy a Nintendós portnál több pontot érdemel.

De amúgy ha tudod, próbáld ki ezt és lehet hogy még tetszeni is fog.

válasz erre

Hentes

4 éve, 9 hónapja és 2 napja

Látom, minden ízében érződik rajta Kojima mester munkája, viszont talán kicsit túllőtt a célon, túl elvont, túl misztikus, túl az "ő fejében lévő" anyaggá változott a játék. Nem mondom azt hogy ez feltétlenül rossz vagy jó, viszont nagyon megosztó. Én kicsit kivárok vele, nem leszek első körös vevő.

válasz erre

Mitüzenarádió

4 éve, 9 hónapja és 2 napja

zender írta:
Mert? Olyan játékmenetet kévisel, ami még nem volt eddig.
"Mászkálok és magányosan teszem a dolgomat" - a megfogalmazásod alapján már tengernyi játék szól erről, de a ha lehántjuk a Death Strandingre aggatott maszlagot, misztikumot, PR bullshitet, stb. a Death Stranding tényleg játékmenetét képviselő játékból is készült már egy pár. Őszintén azt hittem, hogy ironikus vagy.

válasz erre

RyutheStaR

4 éve, 9 hónapja és 3 napja

Mitüzenarádió írta:
De tényleg azt nem értem, hogy The Witcher 3 Switch hogy kaphat nálad 7-et, ez a dögunalom sétálószimulátor (OK, ****a mozival, meg sztorival, afelől nincs kétségem) meg hogy kaphat nálad 8.5-öt? Amikor a Witcher 3 sztorija IS kenterbe veri minden más játékét, de ugyanakkor annak a játékmenete, küldetései IS 10/10-et érnek? Ekkora Sony fanboi vagy, vagy graphics whore?
Kérlek ne említsd a Sony fanboyságot ezzel a játékkal egy mondatban, mivel nem Sony exkluzív.
Sértőnek érzem a Sony exkluzívjaira nézve...
A kritikák jó részét a név adta...Kojimaimádat(!), a színészek ás a grafikai nyáladzás , bár ilyen üres világú játéknál biztos nem volt akkora "kihívás" szépet varázsolni a semmiből. röhögő smiley
A sztori érdekes, ezt aláírom, de szerintem egy erős 7.5-t ér a játék.

Fél év múlva már féláron hozzád dobják majd....

válasz erre

zender

4 éve, 9 hónapja és 3 napja

Mitüzenarádió írta:
Most ez az uccsó mondat finom irónia akart lenni a részedről, ugye? mosolygó smiley
Mert? Olyan játékmenetet kévisel, ami még nem volt eddig.

válasz erre

Ronalddo

4 éve, 9 hónapja és 3 napja

De jókat fogok én ebben kalandozni, te jó ég! röhögő smiley Várom már a 8-át!!!

válasz erre

Mitüzenarádió

4 éve, 9 hónapja és 3 napja

zender írta:
Most már legalább értem, miről szól! röhögő smiley Ez már nagy segítség. Nekem elsőre tetszik az hogy csak mászkálok, magányosan, teszem a dolgom. Imádom az ilyen stílusú játékot. Ohh wait, ilyen még nem volt! mosolygó smiley
Most ez az uccsó mondat finom irónia akart lenni a részedről, ugye? mosolygó smiley

válasz erre
123a(z) 3 -ből
Death Stranding
11.990 Ft-tól
kövesd a játékot!
 
legutóbbi hozzászólások
 
marco profiljaManiac profilja