Konzolszintű grafika mobiltelefonokban

2005. február 02.
1.4641
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
Kapcsolat profilja, adatai
Kapcsolat
A Falanx Microsystems olyan új chipeket fejleszt, melyek képesek lennének a mai videojátékok grafikai színvonalát megközelítõ effektusokat kezelni egy közönséges mobiltelefonon.

A megoldás lényege a vállalat System-on-Chip (SoC) megoldásában található, ez egy olyan rendszer, mely képes mindenfunkciót, beleértve az irányítást is, egy félvezetőbe integrálni. A család tagjai, a Mali 110, a Mali 55 és a Mali GP nevű chipek 2D és 3D grafikát képesek meglepően kis méretük ellenére jó minőségben megjeleníteni.

Az előrelépés szintjét jelzi, hogy a Mali chipsorozat célja már korántsem csupán a megjelenítés, már a speciális, erőforrás-fogyasztó effektusok megjelenítésére is törekszenek ezek a processzorok. A Falanx termékei lesznek az első mobiltelefonokba szánt chipek, melyek 4X-es és 16X-os élsimítási effektusokra is képesek lesznek. Ez hatalmas előrelépés, különösen, ha figyelembe vesszük, hogy a 16X-os élsimítás is teljes-képernyős, a chipek a videovisszajátszást hardveresen gyorsítják, a korábiaknál jóval élethűbb színek megjelenítésére lesznek képesek, és mindezt úgy, hogy az online videóknál, játékoknál feltételezhető kis sávszélesség figyelembevételével tervezték meg őket.
1 hozzászólás

Vendég

15 éve, 11 hónapja és 23 napja

Király

válasz erre
legutóbbi hozzászólások
 

Itt is rontjuk a levegőt

Tuhajohn profiljagery1113 profiljaRobi022 profiljarDAVE profiljaStarjumper profilja