Dinamikusan fejlődik az európai mobiljátékpiac

2003. október 17.
1.1951
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
Kapcsolat profilja, adatai
Kapcsolat
A Frost & Sullivan legutóbb nyilvánosságra hozott felmérése szerint az elkövetkező 3 évben a mobiljátékokból származó bevételek dinamikusan növekednek, és 2006-ban elérhetik átszámítva a 7 milliárd USD-t.

A felmérést végző vállalat arra (is) alapozza állításait, hogy a mobiltelefonok egyre inkább személyre szabhatóak, ami az általános mobilkultúra fejlődéséhez csakúgy hozzájárul, mint a mobiljátékok elterjedéséhez és gyakorlati használatához.

A fejlődés ütemét két szám jelzi; 2002-ben a játékokból származó bevételek közel 800 millió USD-t tettek ki, míg ez a szám 2006-ban elérheti a 7 milliárdot.

Jan ten Sythoff, a Frost & Sullivan vállalati elemzője szerint „a bevételek növekedése két okra vezethető vissza: 1. egyre többen játszanak mobiltelefonjukkal, illetve 2. egyre jobb minőségű, színes kijelzős készülékek jelennek meg."

Ha a játékosokat vizsgáljuk – olvasható a tanulmányban – akkor három alapkategóriát különböztethetünk meg: 1. hardcore játékosok, 2. valódi játékfanatikusok, 3. hátköznapi, átlagos játékosok. Ezen utóbbiak rendszerint utazás vagy várakozás közben játszanak. A hard-core játékosok viszont naponta több órát töltenek mobiljátékokkal. Ők viszonylag (már most) sokat költenek szenvedélyükre. Marketing szempontból a sikeres stratégia az lesz, ha a különböző csoportok számára életvitelükhöz és szokásaikhoz kapcsolódó játékokkal, illetve hozzá kapcsolódó szolgáltatásokkal jelennek meg.
nincs még hozzászólás

 
legutóbbi hozzászólások
 
marco profiljarDAVE profilja