Mint a csapattól megtudtuk, Lara Croft hátsóját ugyanis garantáltan 4K felbontásban és 60fps-ben élvezhetjük majd abban az esetben, ha a Microsoft méregdrága konzolján futtatjuk, de hogy mi a helyzet a PS4 Pro-val, az egyelőre nem ismert, ám az biztos, hogy PC-n is hozza majd ezt a szintet az alkotás, sőt megfelelő hardver esetén sokkal jobbat.
A Square Enix kiadott egy nyilatkozatot, miszerint a nyilatkozó úriember nagyon nem volt képben és színtiszta baromságot nyilatkozott, a Shadow of the Tomb Raider nem lesz képes 60 FPS 4K-ra. Két mód áll rendelkezésre: 4K/30 FPS és 1080p/60 FPS. Meglepődtünk? Nem, ez mégiscsak egy Xbox One, ne várjunk csodát.
A lapnak nyilatkozó David Anfossi emellett elmondta még, hogy a Shadow of the Tomb Raider-ben előfordulnak majd olyan pillanatok is, amikor rendhagyó módon egyszerre 155 NPC bukkan fel a képernyőn, amivel alaposan át kellett dolgozniuk a grafikus motort, melyhez ennek során új világítási- és renderelési rendszert dolgoztak ki, hogy a maximumot hozhassák vele, vagyis a küllem terén jelentős előrelépéssel számolhatunk.