X3 Terran Conflict: alacsony vs. magas beállítás képekben

2008. szeptember 16.
6.8221
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
Maniac profilja, adatai
Maniac
Alig két hét maradt az X3: Terran Conflict bemutatkozásáig, még mindig kapunk róla újdonságokat.
 

Jelen esetben a mostanság nagyon divatos alacsony és magas beállítások összehasonlítására szolgáló képkockákat csodálhatjuk meg a játékból. Különbség azért van jócskán, de a grafikán egy űrszimulátor vagy űrstratégia játékban vajmi kevés múlik. Na jó, azért kell az is, de ezek az apró kis eltérések már igazán tényleg semmit nem számítanak, hiszen a játékélmény itt nagyobb szerephez jut és ismervén a sorozatot, abból biztosan nem lesz hiányunk most sem.

Hogy tudjátok az alacsony és magas beállítás közötti gépek közt mekkora különbségek vannak, beteszem nektek a minimum és az ajánlott gépigényt:

Minimum rendszerkövetelmény:
Processzor: Pentium IV vagy AMD 2.0 GHz vagy nagyobb
Memória: 1 GB RAM
Videó kártya: 256 MB 3D DirectX 9 kompatibilis, amely támogatja a Pixel Shader 1.1-et

Ajánlott rendszerkövetelmény:
Processzor: Intel Core 2 Duo vagy AMD 2.0 GHz vagy nagyobb
Memória: 3 GB RAM
Videó kártya: 256 MB 3D DirectX 9 kompatibilis, amely támogatja a Pixel Shader 3.0-át

Ha megnézzük a két gépigény között azért van különbség, hogy ez árban mennyi, arra már nem mernék kitérni, így mindenki eldöntheti már most, hogy melyik lesz neki a megfelelő. Szükség esetén a játék érkeztéig még belefér egy gépújítás!


X3 Terran Conflict: alacsony vs. magas beállítás képekben - 2. kép


X3 Terran Conflict: alacsony vs. magas beállítás képekben - 3. kép


X3 Terran Conflict: alacsony vs. magas beállítás képekben - 4. kép


X3 Terran Conflict: alacsony vs. magas beállítás képekben - 5. kép


X3 Terran Conflict: alacsony vs. magas beállítás képekben - 6. kép


X3 Terran Conflict: alacsony vs. magas beállítás képekben - 7. kép

1 hozzászólás

richie8

8 éve, 11 hónapja és 6 napja

A két követelmény közt van egy pár generáció és különbség, de a játék képei között talán csak az élsimításban és a renderelés fényerejében lehet észrevenni a különbséget.

válasz erre
legutóbbi hozzászólások
 

Itt is rontjuk a levegőt