WCG 2007: Verseny a számítógépek előtt és a kifutón

2007. szeptember 05.
3.6421
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
Hírblock profilja, adatai
Hírblock
Szeptember 2-án rendezték meg a világ videojáték-kultúrájának egyik legnagyobb eseményét, a World Cyber Games-t a Millenáris Jövő Házában, ahol újra hálózatba kötötték a mintegy 3400 hazai internetes multiplayer játékost, hogy megmutassák melyik csapat a legérdemesebb a Seattle-i döntőn való végső megmérkőzésre.

Nem csupán a multiplayer játékosok számára adatott meg a versengés lehetősége, de a World Cyber Girls szépségverseny nevetettjei közül is vasárnap választották ki a legszebb hölgyeket. A Samsung és IDG együttműködésében elindult egy online kutatás az internetes multiplayer játékok hatásáról, amelyet a http://hu.worldcybergames.com/kerdoiv.php címen nyeremények fejében minden érdeklődő kitölthet.

A hazai döntőn legjobbaknak bizonyult versenyzők októberben Seattle-ben küzdenek meg a világ legjobbjaival. Idén Stopo (Project Gotham Racing 3), Gorky (Command & Conquer), DNA (Warcaft) és Ancient?s Rendwind (FIFA07) nick nevekre hallgató résztvevők képviselik hazánkat a világdöntőn.

WCG 2007: Verseny a számítógépek előtt és a kifutón - 2. kép

Az évről évre megrendezésre kerülő World Cyber Games rendezvénysorozat keretein belül, idén egy újdonsággal készült a Samsung és az esemény főszervezője, az IDG Hungary. Június 18-tól elindult a World Cyber Girls szépségverseny, amelyre bárki jelentkezhetett a www.worldcybergirls.com weboldalon.

Az online leadott szavazatok alapján döntőbe jutott versenyzők meghívást kaptak a WCG döntőre a Jövő Házában. Itt, a zsűri szavazatai alapján kerültek ki a verseny győztesei. Negyedik helyezést ért el Ribényi Nikolett, harmadik lett Budai Anett, második Renner Katalin Letícia, a közönségdíjat Schihlgrúber Angelika kapta, míg az első helyezést Nimmerfroh Katalin nyerte el.

A World Cyber Girls 2007 célja az volt, hogy megkeressük és bemutassuk a hazai cybervilág legszebb leányzóit, akikkel a kibertérben futhatunk össze: fórumokon, chatszobákban, de leginkább a netes játékokban ? nyilatkozta Szigetvári József az IDG Hungary Kft. lapigazgatója.

A World Cyber Games rendezvényének résztvevői (játékosok és látogatók egyaránt) évről ? évre többen vannak, idén már több ezren jelentek meg az eseményen különböző háttérrel, érdeklődéssel, motivációkkal és elképzelésekkel a WCG-vel kapcsolatban. Éppen ezért a rendezvény főtámogatójaként a Samsung egy online felmérés elindítását kezdeményezte, amelyet 2007. augusztus 23-tól a hu.worldcybergames.com weboldalon tölthetnek ki a látogatók. A szervezők reményei szerint a 2006-os hasonló, élénk érdeklődés várható az online kérdőív iránt, amelynek tavalyi sikeréhez hozzájárult az is, hogy a témában hasonló felmérés addig nem született Magyarországon. Bíznak abban, hogy a kiértékelt eredmények alapján pontos képet kapnak majd az internetes multiplayer játékok népszerűségéről, elfogadottságáról, hatásáról, továbbá a játékosokról, illetve az eltelt egy esztendőben ezen a területen történt változásokról.
Az online kérdőívet szeptember 16-ig lehet visszaküldeni. A végleges eredményeket a felmérés lezárása utána publikálják a szervezők.
nincs még hozzászólás


 
legutóbbi hozzászólások
 

Itt is rontjuk a levegőt

WillThaWheel profiljagery1113 profilja