Warren Spector soha nem készítene olyan játékot, mint a Heavy Rain

2012. július 05.
1.6471
Advertisement
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
Maniac profilja, adatai
Maniac
Alaposan megoszlanak a vélemények, méghozzá nem csak a sajtóban, hanem a játékiparban is a Heavy Rainnel kapcsolatban, amely az utóbbi évek alighanem egyik legvitatottabb alkotása lett.

Habár a legendás Deus Ex és egyéb kiváló videojátékok megalkotója, avagy Warren Spector mindig is tisztelete és szerette David Cage munkásságát - nem mellesleg az egyik legjobb írónak tartja a játékvilágban - de a Heavy Rain még nála is kihúzta a biztosítékot.

Hogy pontosan idézzük Spector szavait:
Heavy Rain - Azt hiszem én sosem készítenék olyan játékot, mint ez.

Warren Spector mindezt az MCV magazinnak adott interjú során nyilatkozta, ahol indoklásként kiemelte, hogy a Heavy Rain betöltését követően semmiféle meglepetés sincs. A játékos nem láthat semmit, nem csinálhat semmit és nem fedezhet fel szabadon mindent, ami véleménye szerint nem az ő stílusa.

Spector elmondta, hogy szó szerint csodálja azt a töménytelen mennyiségű szöveget, amely logikusan össze van fűzve és választásunk szerint alakul, az ő álláspontja alapján viszont ez nem több egy lapozgatós kalandregénynél, ami nem tekinthető videojátéknak. Ti is ezt gondoljátok a Heavy Rainről?
Heavy Rainnel kapcsolatban, amely az utóbbi évek alighanem egyik legvitatottabb alkotása lett.'>
3 hozzászólás

Vendég

12 éve, 9 hónapja

Egyetértek vele. A Heavy Rain gyönyörű, szépen élvezetet sztorival van megoldás, de tényleg olyan mint egy regény. Csak folyik magától...

válasz erre

Maniac

12 éve, 9 hónapja

darkomen írta:
Játékfejlesztőként én is gondolkodtam már olyanon, hogy egy olyan alkotást kellene készíteni, melynek játékideje egy normál filmének megfelelő, és több olyan dolog van ahol a játékos választhat, de lényegében fix a szál, és magától megy minden, de az én elképzelésem sokkal jobban igaz Spector Úr állítására, mint a Heavy Rain -re
Játékfejlesztőként??? Na, ezzel szaladj gyorsan blogot írni, mert engem kíváncsivá tettél pajtás.mosolygó smiley

válasz erre

darkomen

12 éve, 9 hónapja

Játékfejlesztőként én is gondolkodtam már olyanon, hogy egy olyan alkotást kellene készíteni, melynek játékideje egy normál filmének megfelelő, és több olyan dolog van ahol a játékos választhat, de lényegében fix a szál, és magától megy minden, de az én elképzelésem sokkal jobban igaz Spector Úr állítására, mint a Heavy Rain -re

válasz erre
Heavy Rain
12.900 Ft-tól
kövesd a játékot!
 
legutóbbi hozzászólások
 
marco profilja