Warren Spector soha nem készítene olyan játékot, mint a Heavy Rain

2012. július 05.
1.7151
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
Maniac profilja, adatai
Maniac
Alaposan megoszlanak a vélemények, méghozzá nem csak a sajtóban, hanem a játékiparban is a Heavy Rainnel kapcsolatban, amely az utóbbi évek alighanem egyik legvitatottabb alkotása lett.

Habár a legendás Deus Ex és egyéb kiváló videojátékok megalkotója, avagy Warren Spector mindig is tisztelete és szerette David Cage munkásságát - nem mellesleg az egyik legjobb írónak tartja a játékvilágban - de a Heavy Rain még nála is kihúzta a biztosítékot.

Hogy pontosan idézzük Spector szavait:
Heavy Rain - Azt hiszem én sosem készítenék olyan játékot, mint ez.

Warren Spector mindezt az MCV magazinnak adott interjú során nyilatkozta, ahol indoklásként kiemelte, hogy a Heavy Rain betöltését követően semmiféle meglepetés sincs. A játékos nem láthat semmit, nem csinálhat semmit és nem fedezhet fel szabadon mindent, ami véleménye szerint nem az ő stílusa.

Spector elmondta, hogy szó szerint csodálja azt a töménytelen mennyiségű szöveget, amely logikusan össze van fűzve és választásunk szerint alakul, az ő álláspontja alapján viszont ez nem több egy lapozgatós kalandregénynél, ami nem tekinthető videojátéknak. Ti is ezt gondoljátok a Heavy Rainről?
Heavy Rainnel kapcsolatban, amely az utóbbi évek alighanem egyik legvitatottabb alkotása lett.'>
3 hozzászólás

Vendég

13 éve, 11 hónapja és 20 napja

Egyetértek vele. A Heavy Rain gyönyörű, szépen élvezetet sztorival van megoldás, de tényleg olyan mint egy regény. Csak folyik magától...

válasz erre

Maniac

13 éve, 11 hónapja és 20 napja

darkomen írta:
Játékfejlesztőként én is gondolkodtam már olyanon, hogy egy olyan alkotást kellene készíteni, melynek játékideje egy normál filmének megfelelő, és több olyan dolog van ahol a játékos választhat, de lényegében fix a szál, és magától megy minden, de az én elképzelésem sokkal jobban igaz Spector Úr állítására, mint a Heavy Rain -re
Játékfejlesztőként??? Na, ezzel szaladj gyorsan blogot írni, mert engem kíváncsivá tettél pajtás.mosolygó smiley

válasz erre

darkomen

13 éve, 11 hónapja és 20 napja

Játékfejlesztőként én is gondolkodtam már olyanon, hogy egy olyan alkotást kellene készíteni, melynek játékideje egy normál filmének megfelelő, és több olyan dolog van ahol a játékos választhat, de lényegében fix a szál, és magától megy minden, de az én elképzelésem sokkal jobban igaz Spector Úr állítására, mint a Heavy Rain -re

válasz erre
Heavy Rain
12.900 Ft-tól
kövesd a játékot!
 
legutóbbi hozzászólások
 
Maniac profiljamarco profiljamarco profilja