Vivendi: A játék fontosabb, mint a zene

2010. május 12.
1.9771
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
Lilith profilja, adatai
Lilith
A nemzetközi médiával foglalkozó párizsi cég, a Vivendi Universal azt nyilatkozta, hogy a legfrissebb adatok alapján kijelenthető, hogy a virágzó játékipar átvette a vezetést a tradicionális zeneipartól a ranglistán.

Itt az idő, hogy a részvénytársaságok bemutassák a negyedéves eredményeiket a nyilvánosság számára. A neves cég kitart az állítása mellett és ha szükséges még egy dokumentum a játékipar jelentéséről, akkor a Vivendiből álló szórakoztató csoport gond nélkül kézbesíti azt. Az Universal Music leányvállalata a folyó év első negyedévében körülbelül 1,2 milliárd dollárra tett szert, (ez 13,4% az előző negyedévvel szemben).

Ezzel szemben az Activision Blizzard a Vivendi Universal-al átvette az élmezőnyt az 1,3 milliárd dolláros bevételével, ami közel 30%-os növekedést jelent a tavalyi negyedévhez képest. Ezt az áttörést a World of Warcraft előfizetők jelentik, akik havonta fizetnek azért, hogy játszhassanak és természetesen a Modern Warfare 2 DLC előfizetői. Tehát megállapíthatjuk, hogy a World of Warcraf és a Modern Warfare szoftverek legyőzték Lady Gaga-t, Justin Bieber-t és a Black Eyed Peas együttest, akik szerződésben állnak az Universal Music-al.
3 hozzászólás

rDAVE

11 éve, 7 hónapja és 2 napja

Zenén nincs olyan védelem és megvonások. Viszont ahogy nézem a zene halott mainstream részen.

válasz erre

richie8

11 éve, 7 hónapja és 2 napja

skyman írta:
Hmm hát ez nem semmiröhögő smiley
Nem is gondoltam volna....
Ez számomra is meglepő, habár többen WoW-oznak mint ahányan zenei CD-ket vesznek összességében röhögő smiley

válasz erre

skyman

15 éve, 1 hónapja és 22 napja

Hmm hát ez nem semmiröhögő smiley
Nem is gondoltam volna....

válasz erre
 
legutóbbi hozzászólások
 
marco profilja