Itt az idő, hogy a részvénytársaságok bemutassák a negyedéves eredményeiket a nyilvánosság számára. A neves cég kitart az állítása mellett és ha szükséges még egy dokumentum a játékipar jelentéséről, akkor a Vivendiből álló szórakoztató csoport gond nélkül kézbesíti azt. Az Universal Music leányvállalata a folyó év első negyedévében körülbelül 1,2 milliárd dollárra tett szert, (ez 13,4% az előző negyedévvel szemben).
Ezzel szemben az Activision Blizzard a Vivendi Universal-al átvette az élmezőnyt az 1,3 milliárd dolláros bevételével, ami közel 30%-os növekedést jelent a tavalyi negyedévhez képest. Ezt az áttörést a World of Warcraft előfizetők jelentik, akik havonta fizetnek azért, hogy játszhassanak és természetesen a Modern Warfare 2 DLC előfizetői. Tehát megállapíthatjuk, hogy a World of Warcraf és a Modern Warfare szoftverek legyőzték Lady Gaga-t, Justin Bieber-t és a Black Eyed Peas együttest, akik szerződésben állnak az Universal Music-al.