Veszteséggel zárt a Ubisoft

2013. július 19.
2.2701
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
darkomen profilja, adatai
darkomen
Június 30-ával véget ért a Ubisoft 2013-2014-es üzleti évének első negyedéve és szokásosan most is nyilvánosságra hozták a számokat, amiből kiderül, hogy az elmúlt évhez képest, igazán visszaesett a cég jövedelme.

A Ubisoft jövedelme éves szinten 131 millió euróról 76 millió euróra esett vissza, ami 42,2 százalékos visszaesést jelent. Ennek a nagymértékű visszaesésnek egyik jelentős oka, hogy ebben a negyedévben nem jelent meg igazán nagy húzócím a Ubisoft kínálatában, míg a tavalyi üzleti évben pont ebben az időszakban jelent meg a Tom Clancy's Ghost Recon: Future Soldier mely nagymértékben megdobta a számokat.

A jelenlegi bevétel főként a digitális eladásokból származik, hiszen ezen eladások 27 százalékos növekedést mutatnak hála a Far Cry 3: Blood Dragon-nak és Call of Juarez: The Gunslinger-nek.

A letölthető játékok piacán kívül a back-catalog eladások (azaz a korábbi üzleti években megjelent játékok eladásai) is nőttek 56 százalékkal. Ebben a kategóriában a Far Cry 3, Assassin's Creed 3 és a Just Dance 4 eladásai nőttek.

A második negyedévre, mely júliustól szeptember végéig tart jó kilátások vannak, hiszen két nagy cím is ebben az időszakban jelenik meg, melyek a Tom Clancy's Splinter Cell: Blacklist és a Rayman Legends.
Ezek mellett a Ubisoft megerősítette, hogy még ebben az üzleti évben (tehát jövő márciusig) megjelenik az E3-on bejelentett The Crew nevezetű játékuk. Egy másik játéknak, mely egy új franchise nyitócíme lesz, a megjelenését a következő üzleti évre csúsztatták.

Az erre az üzleti évre vonatkozó terveit a Ubisoft nem módosította, így még mindig 1 420 és 1 450 millió eurós névleges eladási bevétellel és 110 és 125 millió euró közé eső eredménytervvel számolnak.
19 hozzászólás

[Tiltott felhasználó!]

6 éve, 9 hónapja és 18 napja

[Tiltott felhasználó!]

italianman

6 éve, 10 hónapja és 12 napja

Ez csodálkozom. Pedig elég jó játékokat ad ki.

válasz erre

teglasdavid

6 éve, 10 hónapja és 14 napja

Ubisoft kicsit sok pénztől estek el !

válasz erre

AngryKnight

6 éve, 10 hónapja és 16 napja

Rolman2012 írta:
Nekem Ubisoft-ban csak a Fra Cry 3 tetszett a többi nem nagyon fogott meg.
Nekem az összes ubisoftos játék tetszik de főleg a Far Cry 3 ami a legjobban szippantott be

válasz erre

Rolman2012

6 éve, 10 hónapja és 16 napja

Nekem Ubisoft-ban csak a Fra Cry 3 tetszett a többi nem nagyon fogott meg.

válasz erre

badam10

6 éve, 10 hónapja és 16 napja

Majd kiadják az új játékokat és akkor lesz bevétel is!
Meg egyébként is 42,2%-al esett vissza ebben a negyedévben de az nem azt jelenti hogy veszteséges volt!

válasz erre

dzani

6 éve, 10 hónapja és 17 napja

rDAVE írta:
Az a baj, hogy időnként ez nem jön be és egy-két jobb játék valamitől(talán többségében a reklám hiánya) megmarad rétegjátéknak és nem hoz olyan bevételt, hogy a kiadót érdekelje tovább.
Igen,mert vannak azok a típusok amik nem mindenkinek szolnak hanem csak egy adott rétegnek, és akkor már hiába a reklám,például horrorjátékból is nehéz jót cisnálni, ami sok embrnek tetszik...

válasz erre

rDAVE

6 éve, 10 hónapja és 17 napja

totyak írta:
Jó játékot kell csinálni és akkor simán megtérül minden költség.
Az a baj, hogy időnként ez nem jön be és egy-két jobb játék valamitől(talán többségében a reklám hiánya) megmarad rétegjátéknak és nem hoz olyan bevételt, hogy a kiadót érdekelje tovább.

válasz erre

totyak

6 éve, 10 hónapja és 17 napja

Jó játékot kell csinálni és akkor simán megtérül minden költség.

válasz erre

dzani

6 éve, 10 hónapja és 17 napja

rDAVE írta:
Heavy Rain 17 millióba volt a Sonynak és 40 millió volt a marketing.
Hát igen,amikor többe fáj a reklám, terjesztés mitn a játék, mondjuk a GTA IV 100 millája sem semmi, de gondolom ott is hatalmas tőke van.

válasz erre

rDAVE

6 éve, 10 hónapja és 17 napja

dzani írta:
Szerintem még így is nyereséges nekik az üzlet,hogy kevesebb a bevételük, lehet hogy sokba kerül egy játék fejlesztése+promocio stb. 76 millio eurót akkorsem ölel fel,bár kitudja mennyit mernek költeni egy egy játékra...
Heavy Rain 17 millióba volt a Sonynak és 40 millió volt a marketing.

válasz erre

dzani

6 éve, 10 hónapja és 17 napja

Szerintem még így is nyereséges nekik az üzlet,hogy kevesebb a bevételük, lehet hogy sokba kerül egy játék fejlesztése+promocio stb. 76 millio eurót akkorsem ölel fel,bár kitudja mennyit mernek költeni egy egy játékra...

válasz erre
12a(z) 2 -ből
legutóbbi hozzászólások
 

Itt is rontjuk a levegőt

Xelosz profiljagery1113 profilja adambalonyi profiljamarco profilja