Vélemény: Mi a gond a Killzone 3 Multiplayerrel?

2011. március 10.
2.7151
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
Cpt_Nihil profilja, adatai
Cpt_Nihil
Egy brooklyn néven futó (igen, kisbetűvel) játékmániákus bloger nemrégiben közzétett egy heves indulatokat kiváltó áttekintőt a Killzone 3-ról, melyben (oh, mon dieu!) a 10 pontból csupán 7-tel méltányolta a multiplayer módot.

Állítása szerint egy oly sok 'bug'-gal rendelkező játék, mint a Killzone 3 "...sosem kaphatna 10-ből 9 pontot." Továbbá azzal tetézi a dolgot, hogy "Ha valamennyi hibát kijavítanák benne, akkor megérdemelne egy 8-ast a 10-ből." Az alábbiakban azt ecseteli, miért vélekedik ekképpen.
"A Killzone 3 már az első napon 'patchelve' volt. Több száz játékos már ezen az első napon szembesült problémákkal, amelyek révén nem tudott online játszani. Az 10002-es, 8001-es, 8013-as és a 1503-as hibakódok túlságosan is ismerősek. Ráadásul sokak PlayStation-jét (az enyémet is beleértve) egyszerűen lefagyasztotta, s csak újraindítással lehetett helyrepofozni."

Vélemény: Mi a gond a Killzone 3 Multiplayerrel? - 2. kép


A régiókkal kapcsolatos problémákat is kivesézte továbbá: a játékban ugyanis előfordul, hogy hiába választod ki mondjuk Európát, téged ennek ellenére is berakhat bármely tengeren túli szerverre is. Eme bakit még a Guerilla is elismerte.
A DLC továbbá 'map rotation' problémákkal is jár. A Killzone 3 harsány hangú Dredd bírója így vélekedik erről:
"Letöltötted a két pályát, erre nem játszhatsz egyetlen másikkal sem, csak ha kilépsz a játékból és manuálisan átállítod." (...) "Hát tűrhető ez? Nem."
Lépjünk tovább:
"Nem hogy a saját játék (custom game) létrehozásának opcióját kihagyták, de még csak nem is játszhatsz valamennyi pályán az összes mode-dal."
Esik még itt szó sok másról is, többek közt a visszajátszás és a "theater mode" hiányáról, de ezentúl még egy lajstromot is kaptunk mindarról, amit visszataszítónak talált a játékban:
" - Némely multiplayer térkép olyannyira túl lett spilázva, hogy az már idegesítő. Az eltúlzott hó-effekt az Akmir Snowdrift-en, és a Pyrrhus Rise túlszaturált színei egyaránt borzasztóak.
- A Turbine egy vérbeli 'kempelő térkép' a magaslatra helyezett spawn-pontjával. Miért tennél oda egy spawn-pontot, ahová csak jet packkel lehet feljutni?
(...)
- A proximity Chat nincs többé."
És így tovább és tovább. A zöme valóban csak nyafogás és nyafogás, ugyanakkor vannak olyan szempontok is, amelyekre bólintanom kell: igen, Guerilláék nem fukarkodtak a 'bug'-okkal és hiányosságokkal - de a több száz homlokráncoló játékossal szemben akad több ezer, akik szemet tudnak húnyni ezek felett és remekül szórakoznak napról-napra.

Vélemény: Mi a gond a Killzone 3 Multiplayerrel? - 3. kép

4 hozzászólás

Vendég

10 éve, 5 hónapja és 26 napja

nekem még lese fagyott

válasz erre

Vendég

10 éve, 6 hónapja és 19 napja

Való igaz,hogy már kétszer is lefagyott a ps3-mam .Mert van valami a reklamácioban!

válasz erre

Vendég

10 éve, 6 hónapja és 20 napja

hát ez kb olyan minthogy van egy csúcsszuper autód...csak a példa kedvéért mondjuk egy Bugatti Veyron...és valaki elkezdi ócsárolni, hogy csak kétszemélyes, hogy nehéz,nagy, nem fér be a parkolóba, sokat fogyaszt, és nincs benne kanyarfényszóró...Te mit reagálnál erre?

válasz erre

totyak

10 éve, 6 hónapja és 23 napja

Ez az emberke eléggé gyalázza a játékot. Én nem ismerem, nem tudok véleményt mondani.

válasz erre
Killzone 3
13.500 Ft-tól
kövesd a játékot!
legutóbbi hozzászólások
 

Itt is rontjuk a levegőt

marco profiljakylx profilja