Van 4G BlackBerry szolgáltatás a Magyar Telekomnál, csak épp nem tudnak róla

2015. február 02.
2.7531
Advertisement
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
marco profilja, adatai
marco
A legnagyobb hazai BlackBerry rajongói oldal boldogan közölte ma a hírt a Telekom előfizetőkkel, hogy végre elérhető a 4G a BlackBerry szolgáltatást igénybe vevő előfizetők számára is, azonban a szolgáltatásról maga az ügyfélszolgálat mit sem tud - így nem is kapcsolják azt be.

A 1430-as ügyfélszolgálati számon többszöri érdeklődésünkre sem tudtak semmiféle tájékoztatást adni egyetlen 4G-vel kapcsolatos BlackBerry szolgáltatásról - sőt semmilyen új BlackBerry szolgáltatásról - sem, mindegy hogy magánszemélyként szerettük volna azt bekapcsoltatni, vagy ha hivatalosan kértünk sajtóinformációt.

T. Gyöngyvér ügyintéző egyszerűen megszakította a vonalat, amikor a szolgáltatásról érdeklődtünk, újbóli hívásunkra C. Szilvia már készségesebb volt, azonban ő is állította, semmiféle 4G-s BlackBerry szolgáltatásról nem tudnak, semmilyen információjuk nincs egyetlen csomagról sem.

Amikor szembesítettük azzal, hogy a saját ÁSZF-ük BlackBerry Net, a BlackBerry Net S, a BlackBerry, Net Business, a BlackBerry Net Advance Basic, a BlackBerry Net Enterprise Basic, a BlackBerry Net Advance és BlackBerry Net Enterprise szolgáltatásokat listáz, értetlenül állt a dolog előtt és továbbra is állította, nem tudnak sem bekapcsolni, sem információt adni ilyen szolgáltatásról, attól függetlenül, hogy január végén bekerültek az említett csomagok a saját ÁSZF-ükbe.

Hiába tehát az öröm, a Magyar Telekom továbbra sincs felkészülve arra - 2015-ben ! -, hogy 4G-s sebességet nyújtson BlackBerry felhasználók számára.
18 hozzászólás

marco

9 éve, 11 hónapja és 10 napja

sarakrael írta:
Csak annyit akartam ezzel mondani, hogy a tömegeket akarják kiszolgálni, és az elenyésző kissebségre nyílvánvalóan nem fordítanak annyi erőforrást. Most oktatásbeli példa jutott eszembe, hogy vannak tanfolyamok, amiket meghírdetnek, de annyira kevés rájuk a jelentkező, hogy végül nem indítják el azt.
Az alapvető probléma nem ez, hanem hogy előbb jön ki egy hivatalos anyag, mint hogy az illetékesek tudnának róla. Aztán az illetékes megkérdezte (mindkét esetben) az igazi illetékest (merthogy olyan is van), és ő sem tudott semmit. Ultragáz.

Mint ahogy maga a tény is ultragáz hogy 2015-ben egy prémium áron beszerezhető extra szolgáltatás nem képes 4G / LTE biztosítására.

válasz erre

sarakrael

9 éve, 11 hónapja és 10 napja

zender írta:
Ha erről az oldalról nézed, akkor ez olyan mintha nem tudnák hogy megjelenik-e az ie-ben a GC. Megjelenik, maximum régi verzióknál vannak gondok vele. IE10-el - ami egy két és fél éves böngésző! - nálam egyáltalán nincsenek.
Csak annyit akartam ezzel mondani, hogy a tömegeket akarják kiszolgálni, és az elenyésző kissebségre nyílvánvalóan nem fordítanak annyi erőforrást. Most oktatásbeli példa jutott eszembe, hogy vannak tanfolyamok, amiket meghírdetnek, de annyira kevés rájuk a jelentkező, hogy végül nem indítják el azt.

válasz erre

rDAVE

9 éve, 11 hónapja és 10 napja

sarakrael írta:
Hány százaléka a magyar mobiltulajdonosoknak Blackberry felhasználó? Én személy szerint még senkinél sem láttam ilyen telefont, úgyhogy ha tippelnem kéne, 1% körül lehet. Ma a chaten volt arról szó, hogy az új GC-t csupán az emberek 4%-a nézi internet explorerrel, így aztán nem is nagyon foglalkoznak azzal, hogy rendesen megjelenítse az oldalt a böngésző. Ha ilyen irányból nézem, nem olyan nagy dolog ez, persze attól még nem kellett volna belerakniuk akkor az ÁSZF-be.
Azért ezek mégiscsak fizetős szolgáltatások... IE miatt egy oldalnak meg már azért sem éri meg szenvedni, mivel Win10-el búcsúzik tőle az MS is. Csak visszafele kompatibilitás miatt nem kukázzák teljesen, de új (motorú) böngésző lesz.

válasz erre

marco

9 éve, 11 hónapja és 10 napja

totyak írta:
Nekem ebben nem is az a felháborító, hogy szerencsétlen ügyintéző semmiről nem tud semmit, mert nyilván a feljebbvalói őt sem tájékoztatták. Számomra az a durva, hogy rányomják az ügyfélre a telefont. Ilyenkor a normális hozzáállás a sűrű elnézéskérés, hogy nem tud segíteni.

Jó, mondjuk marco-ra én is rányomnám, de az más kérdés nyelvnyújtó smiley röhögő smiley
Köszi. röhögő smileyröhögő smileyröhögő smiley

válasz erre

totyak

9 éve, 11 hónapja és 10 napja

Nekem ebben nem is az a felháborító, hogy szerencsétlen ügyintéző semmiről nem tud semmit, mert nyilván a feljebbvalói őt sem tájékoztatták. Számomra az a durva, hogy rányomják az ügyfélre a telefont. Ilyenkor a normális hozzáállás a sűrű elnézéskérés, hogy nem tud segíteni.

Jó, mondjuk marco-ra én is rányomnám, de az más kérdés nyelvnyújtó smiley röhögő smiley

válasz erre

zender

9 éve, 11 hónapja és 10 napja

sarakrael írta:
Hány százaléka a magyar mobiltulajdonosoknak Blackberry felhasználó? Én személy szerint még senkinél sem láttam ilyen telefont, úgyhogy ha tippelnem kéne, 1% körül lehet. Ma a chaten volt arról szó, hogy az új GC-t csupán az emberek 4%-a nézi internet explorerrel, így aztán nem is nagyon foglalkoznak azzal, hogy rendesen megjelenítse az oldalt a böngésző. Ha ilyen irányból nézem, nem olyan nagy dolog ez, persze attól még nem kellett volna belerakniuk akkor az ÁSZF-be.
Ha erről az oldalról nézed, akkor ez olyan mintha nem tudnák hogy megjelenik-e az ie-ben a GC. Megjelenik, maximum régi verzióknál vannak gondok vele. IE10-el - ami egy két és fél éves böngésző! - nálam egyáltalán nincsenek.

válasz erre

sarakrael

9 éve, 11 hónapja és 10 napja

Hány százaléka a magyar mobiltulajdonosoknak Blackberry felhasználó? Én személy szerint még senkinél sem láttam ilyen telefont, úgyhogy ha tippelnem kéne, 1% körül lehet. Ma a chaten volt arról szó, hogy az új GC-t csupán az emberek 4%-a nézi internet explorerrel, így aztán nem is nagyon foglalkoznak azzal, hogy rendesen megjelenítse az oldalt a böngésző. Ha ilyen irányból nézem, nem olyan nagy dolog ez, persze attól még nem kellett volna belerakniuk akkor az ÁSZF-be.

válasz erre

zender

9 éve, 11 hónapja és 10 napja

Az kemény gyerekek... meglepett smiley

Nekem a Telenorral volt hasonló, mondjuk ennyire nem durva, ott legalább az ászf-t fellapozta a csaj. Bár segíteni akkor sem tudott.röhögő smiley

válasz erre

Tommy

9 éve, 11 hónapja és 10 napja

iPet írta:
Mondok durvábbat. Én Vodás vagyok, és hiába van LTE képes telefonom, náluk nincs ilyen szolgáltatás. Igen, 2015-ben, nincs ilyen szolgáltatás. Amit folyton az arcunkba nyomnak, hogy 97%-os a lefedettség, azt a sima 3G-re értik. Felhívtam ezzel kapcsolatban az ügyfélszolgálatot, ahol annyit tudtak mondani, hogy már elkezdték a kiépítést és sms-ben értesítenekröhögő smiley

A T-t pedig felejtsétek el, okádék banda, ahol a legtöbb ügyintéző azt sem tudja, hogy milyen a saját belső protokolljukröhögő smiley Régebben én is náluk voltam, aztán be akartam fizetni a húgom számláját, amire közölte egy hölgy, hogy ezt csak a húgom teheti meg, mert nincs felhatalmazásom. Téptem egy újabb sorszámot, máshoz kerültem, aki meg még kedvezményt is adott a befizetés mellé...Vicc az egész.
Baaaaaammmm! meglepett smiley Az is milyen! röhögő smiley

válasz erre

kpal

9 éve, 11 hónapja és 10 napja

Telenor kacsintó smiley

válasz erre

iPet

9 éve, 11 hónapja és 10 napja

Mondok durvábbat. Én Vodás vagyok, és hiába van LTE képes telefonom, náluk nincs ilyen szolgáltatás. Igen, 2015-ben, nincs ilyen szolgáltatás. Amit folyton az arcunkba nyomnak, hogy 97%-os a lefedettség, azt a sima 3G-re értik. Felhívtam ezzel kapcsolatban az ügyfélszolgálatot, ahol annyit tudtak mondani, hogy már elkezdték a kiépítést és sms-ben értesítenekröhögő smiley

A T-t pedig felejtsétek el, okádék banda, ahol a legtöbb ügyintéző azt sem tudja, hogy milyen a saját belső protokolljukröhögő smiley Régebben én is náluk voltam, aztán be akartam fizetni a húgom számláját, amire közölte egy hölgy, hogy ezt csak a húgom teheti meg, mert nincs felhatalmazásom. Téptem egy újabb sorszámot, máshoz kerültem, aki meg még kedvezményt is adott a befizetés mellé...Vicc az egész.

válasz erre

marco

9 éve, 11 hónapja és 10 napja

Eltohn írta:
Rátok tette a telefont az ügyintéző?meglepett smileymeglepett smileymeglepett smiley Az nagyon kemény!
Bevett szokás ügyfélszolgálatokon olyan esetben amikor az ügyintéző megretten hogy mi lesz vele ha rosszat mond a sajtónak. Pedig ekkor még csak magánemberként érdeklődtem.

válasz erre
12a(z) 2 -ből
 
legutóbbi hozzászólások
 
Botyi profiljamarco profiljaDav2377 profilja