A 1430-as ügyfélszolgálati számon többszöri érdeklődésünkre sem tudtak semmiféle tájékoztatást adni egyetlen 4G-vel kapcsolatos BlackBerry szolgáltatásról - sőt semmilyen új BlackBerry szolgáltatásról - sem, mindegy hogy magánszemélyként szerettük volna azt bekapcsoltatni, vagy ha hivatalosan kértünk sajtóinformációt.
T. Gyöngyvér ügyintéző egyszerűen megszakította a vonalat, amikor a szolgáltatásról érdeklődtünk, újbóli hívásunkra C. Szilvia már készségesebb volt, azonban ő is állította, semmiféle 4G-s BlackBerry szolgáltatásról nem tudnak, semmilyen információjuk nincs egyetlen csomagról sem.
Amikor szembesítettük azzal, hogy a saját ÁSZF-ük BlackBerry Net, a BlackBerry Net S, a BlackBerry, Net Business, a BlackBerry Net Advance Basic, a BlackBerry Net Enterprise Basic, a BlackBerry Net Advance és BlackBerry Net Enterprise szolgáltatásokat listáz, értetlenül állt a dolog előtt és továbbra is állította, nem tudnak sem bekapcsolni, sem információt adni ilyen szolgáltatásról, attól függetlenül, hogy január végén bekerültek az említett csomagok a saját ÁSZF-ükbe.
Hiába tehát az öröm, a Magyar Telekom továbbra sincs felkészülve arra - 2015-ben ! -, hogy 4G-s sebességet nyújtson BlackBerry felhasználók számára.