Unreal Engine 4-gyel készül a H-Hour: World's Elite

2014. április 11.
2.0851
Advertisement
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
Maniac profilja, adatai
Maniac
A SOCOM-sorozat egykori fejlesztői már hónapok óta dolgoznak az említett franchise szellemi örökösének tekintett H-Hour: World's Elite című videojátékon, amivel kapcsolatban nemrégiben megerősítették, hogy a grafikus motor tekintetében is átviszik az újgenerációba.

David Sears, avagy a SOF Studios vezére ugyanis egy interjúban bejelentette, hogy a H-Hour: World's Elite immáron hivatalosan is Unreal Engine 4 grafikus motorral készül, noha korábban még a harmadik generációs engine-nel kezdték meg a munkálatokat.

Mint kiderült, a H-Hour: World's Elite már béta stádiumban van, éppen a múlt héten zárt egy sikeres Kickstarter-kampányt, megjelenését pedig a jövő évben várhatjuk, méghozzá PC-re és PlayStation 4-re is.
4 hozzászólás

totyak

10 éve, 9 hónapja és 27 napja

A játék fele még csúnyább lesz, ameddig ue3-mal dolgoztak nyelvnyújtó smiley

válasz erre

teglasdavid

10 éve, 9 hónapja és 27 napja

Ez majd nem olyan mint a COD ! röhögő smiley

válasz erre

kylx

10 éve, 9 hónapja és 27 napja

ez a kép nem sokat árul el arról, hogy U4-el készítik.

válasz erre

kpal

10 éve, 9 hónapja és 27 napja

3kezdték ,de 4el folyatnak érdekes meglepett smiley

válasz erre
H-Hour: World's Elite
nincs ár
kövesd a játékot!
 
legutóbbi hozzászólások
 
marco profilja