Újabb felhasználói rekordot döntött januárban a Steam

2018. január 08.
1.0341
Maniac profilja, adatai
Maniac
A Steam ma már túlzás nélkül a világ legnagyobb és legnépszerűbb videojátékos digitális disztribúciójának tekinthető, mely az utóbbi hónapokban különösen nagy növekedésnek indult, amit mi sem bizonyít jobban más, mint a sorozatosan döntött rekordok.

A SteamDatabase adatai szerint ugyanis januárban újra rekord született a Steam felhasználók körében, miután a napokban volt olyan időszak, amikor egyszerre 18,5 millió játékos tartózkodott a szervereken, ami páratlan mennyiségnek tekinthető.

A növekedést jól mutatja, hogy tavaly ilyenkor még "csak" 14 milliós rekordok dőltek, a nagy növekedést pedig határozottan a PlayerUnknown's Battlegrounds-nak köszönheti a Steam, hiszen a legaktívabb időszakban több mint 3 millió aktív játékost csak a népszerű battle royale móka biztosított a Steam számára.

Újabb felhasználói rekordot döntött januárban a Steam - 2. kép

8 hozzászólás

Imperator

6 hónapja, 2 hete és 6 napja

Azért ez nem rossz egy halott platformtól.
Viszont kérdés hogy a PUBG lufi mikor pukkan ki, egyre több negatívot hallok róla mióta átkerült bétába.

válasz erre

totyak

6 hónapja, 3 hete

És a GTA ott van a 4. helyen. Na ki a király?

válasz erre

Linuxfan

6 hónapja, 3 hete

Te jó ég! Halorr a PC gaming mi?

válasz erre

5t3v3nk3

6 hónapja, 3 hete

zender írta:
Mondjuk ezeket a statokat úgy döntögetik, hogy azokkal a játékokkal játszanak az emberek amik folyamatos online jelenlétet követelnek, magának a Steamnek ehhez nem sok köze van. Sokkal inkább az adott játéknak.
Dude, what?

Vegyünk mondjuk.... A PUBG pl nem véletlenül Steamen jelent meg. Jöhetett volna Originre is. Csak ugye a steam az elég szabad kezet az a dev teamnek (ami miatt azért van jócskán xar is a rendszerben khmm ). Szóval nem hinném, hogy a termék tehet arról, hogy a terjesztője népszerű.. Inkább a terméknek jó ha a Steamen jelenik meg, mert több emberhez eljut aztán vagy berobban, vagy nem.

Pl. a Sony megteheti azt, hogy nem engedi be mondjuk a PUBG-ot early accesben, mert megteheti.
Mindenképpen szerepe van a termék forgalmazójának is annak sikerében, és az érdeke is az, de ez már vállalati marketing.. vagy mi.

Jah meg 2015ben mindenki azt szajkózta hogy a PC gaming halott. Tápos egy zombi , annyi szent..

válasz erre

Neurotic

6 hónapja, 3 hete

zender írta:
Mondjuk ezeket a statokat úgy döntögetik, hogy azokkal a játékokkal játszanak az emberek amik folyamatos online jelenlétet követelnek, magának a Steamnek ehhez nem sok köze van. Sokkal inkább az adott játéknak.
Nem sok értelme van annak amit leírtál. Egyrészt az összes steam játék benne van a statisztikában nem csak azok amiket online lehet játszani. Persze a single player játékokat lehet tolni offline módban is, de én elég kevés embert ismerek aki kitépi a netkábelt ha valami offline cuccal játszik, nehogy megjelenjen a statisztikában

Másrészt meg azért elég sok közük van a steamhez ezeknek a játékoknak, hiszen ezen a platformon lettek aktiválva, a többségüket itt vették és a játékosok ezen keresztül érik el. Szóval mindenképpen a steam népszerűségének növekedését is jelenti. Olyan ebbe belekötni, mintha belekötnél abba, hogy egy cukrászda népszerű és azt mondanád, hogy a népszerűségének semmi köze magához a cukrászdához, csak a sütikhez

válasz erre

WarriorAutobot

6 hónapja, 3 hete

Az online játékok miatt kell a folytonos kapcsolat.

válasz erre

fighterlaci

6 hónapja, 3 hete

Nem csoda. Nagyon átalakultak a játékok, minden online. Így nem nehéz csúcsokat döntögetni.

válasz erre

zender

6 hónapja, 3 hete

Mondjuk ezeket a statokat úgy döntögetik, hogy azokkal a játékokkal játszanak az emberek amik folyamatos online jelenlétet követelnek, magának a Steamnek ehhez nem sok köze van. Sokkal inkább az adott játéknak.

válasz erre
legutóbbi hozzászólások
 

Itt is rontjuk a levegőt

gery1113 profiljaHellblade profiljaWickedSick profiljaManiac profilja5t3v3nk3 profiljaWickedSick profiljaLaci721 profilja