Az ilyen módon történő forgalmazás Thomas Paincon digitális forgalmazási igazgató szerint jóval kifizetődöbb, elsősorban azért, mert kisebb anyagi kockázattal jár, minthogy ezen platform közönsége nagyobb hajlandóságot mutat az új címek levizsgáztatására.
A From Dust digitális megjelentetése remekül példázza az eme forgalmazási formában rejlő potenciált, a sandbox stílusú játékból ugyanis nem kevesebb, mint 500,000 példány talált gazdára a PlayStation Network-ön és az Xbox LIVE-on. A Ubisoft azonban a választott megjelenési felület javára írja a sikert.
"Kevesebb kockázattal járt, ha egy új játékot digitális formában adunk ki" - magyarázza Thomas Paincon.
"Ugyanakkor egy új játék kiskereskedelmi forgalmazása meglehetősen kockázatos, hacsak nincs 90-es Metacritic értékelésed. Nézzenek csak a From Dust-ra, félmillió példányt adtunk el belőle az XBLA-n és a PSN-en. Miért? Mert az árak alacsonyabban voltak, de egyúttal azért is, mert ez egy új élmény volt és a digitális felületet használó emberek szívesebben tesztelnek egy új címet."