Voltak kirobbanóan és persze kevésbé sikeres epizódok a számos tagot számláló sorozatban, de a végeredmény minden igényt kielégítő, sőt bőven felülmúló lehet. A Need For Speed: Shift-tel sikerült átlépniük a fontos mérföldkövet és még idén érkezik a Nintendo exkluzív Nitro is gyarapítani a bámulatos eladásokat.
Ha ezt a szédületes mennyiségű szoftvert dobozostól egymásután kiterítenénk, 173,609 futballpályát tudnánk átívelni vele, csak a szemléletesség kedvéért. A franchise 1994-es debütálása óta tizenöt blockbuster címet élt meg, több mint tizennégy platformon és megjelent huszonkét nyelven, összesen hatvannál is több országban. A Need For Speed a számok tükrében a világ legsikeresebb versenyjáték brand-je, ehhez pedig gratulálunk meleg szívvel. Talán majd egy szép napon a Burnout is elérheti ezt a magaslatot, de ahhoz még brutálisan sokat kell teljesítenie.