Szerintük nem feltétlenül jó az, ha egy játékban nincs "könnyű nehézségi fokozat", ahogy az sem, hogy mintegy 50 órát vagyunk kénytelenek a játékba ölni, ha mindent szeretnénk feloldani a co-op módban.
Tegnap óta ropogtatják fegyvereiket a Syndicate kooperációs demójának játékosai, ám mindeközben Lars Magnus Lang, a játék vezető programozója mégis hangot adott őszinte aggodalmának, mely az egész fejlesztőcsapatot nyomasztja. Elmondása szerint a Starbreeze "állandó rettegésben él", mégpedig a játék nehézsége miatt.
Lars elárulta, hogy a Syndicate roppant nagy kihívást jelent majd mindazoknak, akik klasszikus shooterként próbálnak játszani vele, és azt javasolja a játékosoknak, próbálják meg "MMO élményként" felfogni és máshogy megközelíteni azt; "a legjobb az, ha mindenki megragadja a gyógyítás és újraélesztés koncepcióját".
A programozó továbbá rámutatott, hogy a Syndicate-ben nincsen könnyű nehézségi fokozat, a mérce ugyanis a normál fokozatnál kezdődik - a nehézségi fokozatokat egyébként csillagokban mérik, 1-től 3-ig.
És persze mindezekből eredően nem lesz könnyű dolgunk, ha minden fel szeretnénk oldani - és Lars már el is magyarázza, miért:
Ti mennyire találtátok nehéznek a demót?