Több ideig tartott lemodellezni a Devil May Cry 5 karaktereit, mint felvenni egy élőszereplős filmet

2018. november 04.
5.9221
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
WickedSick profilja, adatai
WickedSick
A Capcom igyekszik mindent elkövetni, hogy a lehető legrealisztikusabban prezentálják számunkra a Devil May Cry 5 három főszereplőjét, Nero-t, V-t és Dante-t, kicsit ebbe kaptunk mélyebb betekintést a fejlesztők által.

Michiteru Okabe producer árulta el, hogy a figurák mozdulatainak és hangjainak felvétele több ideig tartott, mint egy élőszereplős film rögzítése, merthogy például a japánok gesztusrendszeréhez az ő nemzetükből hozakodtak elő színészekkel, a szinkronhangoknál azonban amerikai művészekkel kellett dolgozniuk.

Ezek olyan apróságok, amik bennünk fel sem merülnek egy-egy videójáték nyúzása közben, azonban mindig örülünk, amikor kicsit betekinthetünk a kulisszák mögé, Okabe pedig úgy gondolja, hogy a japán játékfejlesztés egyik legfontosabb sajátossága, hogy roppant mód odafigyelnek a részletekre.
Devil May Cry 5 három főszereplőjét, Nero-t, V-t és Dante-t, kicsit ebbe kaptunk mélyebb betekintést a fejlesztők által.'>
4 hozzászólás

WarriorAutobot

5 éve, 11 hónapja és 4 napja

Klassz, hogy ennyire figyelnek a részletekre, de lehet itt nem fog megtérülni. szomorú smiley

válasz erre

Patrik94

5 éve, 11 hónapja és 4 napja

Nem fog nekik visszajönni ez a rengeteg erőfeszítés...

válasz erre

Tommy

5 éve, 11 hónapja és 4 napja

Alapos munka lehetett bakker! meglepett smiley

válasz erre

Direktor

5 éve, 11 hónapja és 4 napja

Ennyi eszük van. röhögő smiley

válasz erre
Devil May Cry 5
14.790 Ft-tól
kövesd a játékot!
 
legutóbbi hozzászólások
 
Kisember001 profiljaDav2377 profiljamarco profiljaManiac profilja