Tíz százalékkal gyorsabb lesz az Xbox One a Kinect nélkül

2014. június 05.
1.2741
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
Maniac profilja, adatai
Maniac
A Microsoft az Eurogamer munkatársaihoz eljuttatott nyilatkozatban erősítette meg, hogy Kinect nélkül az Xbox One GPU-jának ereje mintegy 10 százalékkal nagyobb lesz, mint a szenzor meglétével.

Hogy ez mit jelent majd a gyakorlatban? Összességében azt, hogy a fejlesztők ennyivel több erőforrásból gazdálkodhatnak egy-egy új videojáték megalkotása során, illetve talán végre az Xbox One-os játékok számára is elérhetővé válna a régóta áhított 1080p/60fps kombója.

A közlemény hangsúlyozta, hogy mindez természetesen csak azoknál a játékoknál lesz igaz, amelyek nem használják semmilyen formában sem a Kinect szenzort. Kicsit gonoszkodva tehát a játékok 99 százalékáról beszélünk!
10 hozzászólás

Vendég

5 éve, 5 hónapja és 24 napja

Éted má éted ?Eeeee?

válasz erre

rDAVE

5 éve, 5 hónapja és 24 napja

totyak írta:
Így sem értem, de betudom annak, hogy bitang fáradt vagyok.
Fejlesztők kihasználják a plusz 10%-ot és bitangul összeraknak egy játékot, ami kihajtja a konzol lelkét (szélsőséges példa). Ezek után egy Kinect-es One tulajdonos megveszi a játékot, de az ő gépe 10%-kal gyengébb, mint az a gép, amin készült a játék. Akkor nem lesz gond? De benne van, hogy én nem értek ****t sem a konzolokhoz
A konzolokat (és minden okos eszközt) OS hajt, mind egyforma hardverrel van és az operációs rendszer foglalja le azt a helyet.

válasz erre

totyak

5 éve, 5 hónapja és 24 napja

rDAVE írta:
A fejlesztők hozzáférhetnek ahhoz a 10%-hoz, de akkor a Kinectet elfelejthetik. Ezt a fejlesztők döntik el és így lehetett a 360-nál is, hogy nem volt lefoglalva előre erőforrás. Ez nem konzolonként, hanem játékonként változik, ahogy dönt a fejlesztő.
Így sem értem, de betudom annak, hogy bitang fáradt vagyok.
Fejlesztők kihasználják a plusz 10%-ot és bitangul összeraknak egy játékot, ami kihajtja a konzol lelkét (szélsőséges példa). Ezek után egy Kinect-es One tulajdonos megveszi a játékot, de az ő gépe 10%-kal gyengébb, mint az a gép, amin készült a játék. Akkor nem lesz gond? De benne van, hogy én nem értek ****t sem a konzolokhoz

válasz erre

rDAVE

5 éve, 5 hónapja és 24 napja

totyak írta:
Nem értem. Attól, hogy a fejlesztők ennyivel több erőforrással gazdálkodhatnak, attól a felhasználók gépeiben még lefoglalja a Kinect azt a 10%-ot. Vagy akik a Kinect-es kiadást vették meg azok így jártak? Náluk nem fut majd rendesen az így fejlesztett játék?
A fejlesztők hozzáférhetnek ahhoz a 10%-hoz, de akkor a Kinectet elfelejthetik. Ezt a fejlesztők döntik el és így lehetett a 360-nál is, hogy nem volt lefoglalva előre erőforrás. Ez nem konzolonként, hanem játékonként változik, ahogy dönt a fejlesztő.

válasz erre

totyak

5 éve, 5 hónapja és 24 napja

Nem értem. Attól, hogy a fejlesztők ennyivel több erőforrással gazdálkodhatnak, attól a felhasználók gépeiben még lefoglalja a Kinect azt a 10%-ot. Vagy akik a Kinect-es kiadást vették meg azok így jártak? Náluk nem fut majd rendesen az így fejlesztett játék?

válasz erre

Vendég

5 éve, 5 hónapja és 24 napja

HA HA HA BRI HI HI BRU HA HA.

válasz erre

rDAVE

5 éve, 5 hónapja és 25 napja

És több, mint 10 százalékkal olcsóbb.

válasz erre

jezzahun

5 éve, 5 hónapja és 25 napja

hát ennek ellenére se fogok xbox one-t venni..

válasz erre

illegalfreq

5 éve, 5 hónapja és 25 napja

Csak azt nem értem eddig miért erőltették, ha valójában semmire sem jó a menüben való bóklászáson kívül? A hangirányításra meg elég lenne egy kis beépített mikrofon...

válasz erre

kpal

5 éve, 5 hónapja és 25 napja

ez gaz, meg ezt-azt kidobni es szuper

válasz erre
legutóbbi hozzászólások
 

Itt is rontjuk a levegőt

totyak profiljaM.O.R.P.H. profiljaMarduk profiljawazko profiljaHellblade profiljagery1113 profiljaiPet profiljaWickedSick profiljakylx profilja