Tim Sweeney: drasztikusan megváltoztatja a világot a VR-technológia

2014. április 01.
1.9251
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
IAppearMissing profilja, adatai
IAppearMissing
Sokan nem tulajdonítanak nagy jelentőséget a VR-technológiának, egyszerűen elsiklanak felette, mások azonban úgy vélekednek, hogy a megoldás egyszer gyökeresen átalakíthatja a jelenleg ismert világot.

Az Epic Games egykori alapítója, Tim Sweeney utóbbi csoportba tartozik, szerinte a virtuális világ nagyobb áttörés lehet, mint most az okostelefonok. A cég rengeteg energiát öl kutatásba, annak érdekében, hogy a virtuális világot a lehető legjobban át tudják ültetni jövőbeli játékaikba.

Ez a technológia teljesen átalakítja majd a világot. Jelenlegi állapotában 10 millióra saccolom a potenciális felhasználói tábort, ez azonban minden egyes generációval és technológiai újítással drasztikusan emelkedni fog.

Sweeney szerint az Epicnél nagy gondot fordítanak arra, hogy a lehető legteljesebb élményben legyen részük a felhasználóknak. Sajnálatos módon a VR-ral felvértezett Unreal Tournament jelen formájában inkább (szó szerint) hányásra készteti a játékosokat, mint ámulatra.
7 hozzászólás

Tuttu13

10 éve, 11 hónapja és 1 napja

kylx írta:
3 kimenete lehet az egésznek:
1. az egész a kukában landol - ez valószínűtlen.
2. a headset teljesen átveszi az uralmat - lehetséges 15-20 év múlva
3. monitor - headset kombó lesz jó ideig. Én erre saccolok. (Persze az is lehet, hogy ha virtuális monitorokat lehet létrehozni, akkor megszűnnek a monitorok fontossága)
Szerintem ez hamarabb kiforr,de főként a játékosok körében. Bár esélyes, hogy tovább terjed mert elég kemény célokat tűztek ki a felhasználását tekintve! Maradni fog a Rift-monitor kombó mert azért jó filmezni családdal, barátokkal.
tuti terjedni fog mint az állat és egy jobb TV árán hozzájuthatunk.
remélem ez leviszi majd a TV-k és monitorok árát is mosolygó smiley

válasz erre

totyak

10 éve, 11 hónapja és 1 napja

Elhiszem, hogy ez a technológia hatalmas áttörés a játékvilágban, de amíg ennyire elszigetelt csoportnak adatik csak meg, hogy élvezze, addig nem lehet sikeres.

válasz erre

kylx

10 éve, 11 hónapja és 2 napja

3 kimenete lehet az egésznek:
1. az egész a kukában landol - ez valószínűtlen.
2. a headset teljesen átveszi az uralmat - lehetséges 15-20 év múlva
3. monitor - headset kombó lesz jó ideig. Én erre saccolok. (Persze az is lehet, hogy ha virtuális monitorokat lehet létrehozni, akkor megszűnnek a monitorok fontossága)

válasz erre

Tuttu13

10 éve, 11 hónapja és 2 napja

Nem is volt kérdés, hogy átalakítja a világot. Forgatják az első filmet ami Oculus Rift-re készül majd. Zajlik az esemény és bámészkodhatunk a főszereplő szemszögéből. Rengeteg lehetőséget kínál. Eddig egy telefon kijelzőt kapott az Oculus Rift, de most, hogy a facebook felvásárolta saját, jobb kijelzőt fejlesztenek. így elég gyorsan fog fejlődni a technológia főleg, hogy Michael Abrash és John Carmack is átpártolt a VALVE-tól. Már szó esett arról is, hogy alkalmazható-e az oktatásban!?!
Én tuti veszek mert nagyon érdekes, de csak év végén jelenik meg a végleges verzió és az ígéretek szerint olcsóbbra akarják mint a fejlesztői változatot ami tokkal, vonóval kb:100 rugó.

válasz erre

kpal

10 éve, 11 hónapja és 2 napja

Azt birtem a 3D láz is szépen kezd lecseng anno a vállatok így-vagy úgy rátukmálták volna mindenkire,erre is netalán ez vár kitudja kíváncsi leszek a kövi 5 őv mit hoz .

válasz erre

marco

10 éve, 11 hónapja és 2 napja

Kb én is így gondolom. Hatalmas lépés, és nem csak a játékipar számára. Ez a kézzelfogható jövő.

válasz erre

zolika1994

10 éve, 11 hónapja és 2 napja

Ha engem kérdeznek én valami hasonló választ adtam volna. Aki szerintem egy kicsit "szakmabeli" még ha csak sokat játszik, az is láthatja, vagy előre nem láthatja mennyi jó kisülhet még ebből.

válasz erre
 
legutóbbi hozzászólások
 
marco profiljaManiac profilja