Az alkotásról sok szépet és jót írkáltunk már, és továbbra is kitartóan várjuk, hiszen az előző játék is nagyszerű szórakozást nyújtott, amelyikben Diesel bácsi digitális kivetülését terelgethettük (ugye ez volt a Chronicles of Riddick). Most a kiadó (Midway) is kijelentette, hogy sok zöldhasút (avagy eurót) várnak a programtól, és elsősorban az európai eladásokban bíznak.
A Midway szeretné megvetni a lábát istenigazából az öreg kontinensen is, és ebben az úttörő lépésben szánnak központi szerepet a The Wheelmannek. A játék eseményei Barcelonában zajlanak majd a kézenfekvő amerikai metropolisz helyett, ezzel a húzással is azt szeretnék elérni, hogy az európaiak magukénak érezzék az alkotást, és ebből következően áldozzanak is rá.
"Napirendi ponton van az, hogy hogyan növelje a cég az európai piacon lévő tevékenységét" - hangzottak Leonie Manshanden (a Midwaynél ő felel az európai marketingért) szavai. "A The Wheelmanhez hasonló játékoknak, és úgy általában a jó játékoknak, olyan vonzereje van, amelyet mindenhol szeretnek."
Rendesen meg is adják a körítést a játéknak, szó se róla. A TV-s megjelenéseket maga Vin Diesel tervezte, de átélhettünk egy intenzív 3 hónapos kampányt a nyomtatott sajtóban, és voltak különféle rendezvények a média munkatársainak is. "Sokat várunk a The Wheelmantől mind belföldön, mind külföldön. Az összes európai partnerünktől pozitív reakciókat kapunk. Ennek az egyik kulcsa kétségtelenül Vin Diesel személye, aki amellett, hogy jól ért az akció műfajához, még a játékokat is ismeri."