Nem történt érdemi változás azóta sem, bár a tegnap esti órákban felkerült a világhálóra egy interjú, amely a Digital Extremes vezető dizájnerével, Tom Galt-tal készült. Ebből a rövidke eszmecseréből tudtunk meg néhány apróságot a játékról, így például azt, hogy lényegesen komolyabb szerepet szentelnek az alkotás sztorijának és akciójeleneteinek, mint a Starbreeze tette azt korábban.
Tom szerint csapata a saját útját járja, így amellett, hogy tiszteletben tartják a sorozat hagyományait, nem fognak megriadni a friss ötletektől sem, így akár még érzelmi szál is kerülhet a sötét kalandba. Szintén friss konkrétum továbbá, hogy a dizájner szerint nem a hagyományos grafikai megjelenést fogják preferálni a játék esetében, hanem a cel-shaded módszert alkalmazzák majd, amivel képregényessé szeretnék tenni az egész alkotást, amelynek érkezésére még idén ősszel számíthatunk, méghozzá PC-re, Xbox 360-ra és PlayStation 3-ra.