Old Republic: A BioWare-nek "agresszív" tervei vannak az utólagos tartalmakra nézve

2011. december 16.
3.2521
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
Cpt_Nihil profilja, adatai
Cpt_Nihil
Egy valamirevaló MMO szívét-lelkét az unverzum alkotja, ám születését követően az újabb és újabb értékes tartalmak táplálják.
 

És minthogy a "Star Wars: The Old Republic"-ban is egy meglehetősen előkelő címet vélünk felismerni, elvárjuk hogy a BioWare éppoly szeretettel viseltessen iránta, mint amilyet például a Dragon Age esetében tapasztalhatunk. A fejlesztők tisztában vannak vele, hogy ezeken a tartalmakon áll vagy bukik minden, éppen ezért saját állítása szerint is "agresszív terveket" dédelget e téren.

A Star Wars: The Old Republic írója, Alex Freed is úgy véli, a megjelenést követő ilyen-olyan tartalmak tartják majd szinten a játék pulzusát.

"Nem beszélhetek konkrét megjelenés utáni tartalomról. Azt elárulhatom, hogy igen, sokan dolgoznak rajta - az MMO az új tartalmakon áll vagy bukik, a régi rendszerek finomítgatásán, újabbak hozzáadásán - ezeken mind" - magyarázta Freed.

"Folytatnunk kell a játék frissítését és olyan embereket kell meghívnunk, akik talán úgy gondolják, már mindent láttak és aggodalmuknak adnak hangot. Agresszív terveink vannak, de jelenleg nem árulhatok el részleteket, mert a játékkal kell foglalkoznunk."

A BioWare írója a továbbiakban elmondta, "hosszas beszélgetéseik voltak a sztori rövid- és hosszútávú történetével kapcsolatban".

"Nyilvánvaló okokból kifolyólag nem kötöm az orrukra, miről van szó és mindig is próbáltunk valami rugalmasságot hagyni a dologban - nem mintha egy részletes 10 éves 'ez fog történni a sztori minden egyes felvonásában' tervünk lenne. De mindenesetre vannak ötleteink, milyen irányba haladjunk."

A BioWare-nek alapos oka van, hogy mindent latba vessen a játékosok elkényeztetése érdekében: elvégre - mint a múlt hónapban napvilágra hozott statisztika is sejteti - sokan minden bizonnyal az Old Republic kegyeiért hagyták faképnél a Blizzard legendás univerzumát, a World of Warcraft-et.
7 hozzászólás

babem

14 éve, 7 hónapja és 22 napja

Egyébként már most olyan nagy a terheltség hogy kb 20-30 várakozás után lehet csak esténként bejutni.
Asszem amikor megindul a valódi tömeg 20.-a után, lesz hogy több órát kell várni rá, és ez el fog tartani akár az ünnepek végéig is. Pedig csak Európában vagy 30 szerver közül választhat a játékos.

válasz erre

babem

14 éve, 7 hónapja és 22 napja

A Pre-order-esek már játszanak vele. Többek között én is.
Eléggé hangulatosra sikeredett a story quest vonal.
Nagyon kevés benne az "Ölj meg 10 farkast és hozd el abőrüket" tipusu küldetés.
Azon túl hogy köztársasági vagy birodalmi vagy, még árnyaltabbá teszi, hogy a döntéseiddel besorolod magadat közöttük, azaz lehetsz nagyon gonosz jedi is vagy jólelkű sith.
Én eddig a Bounty Hunter-t és a Sith Inquizitor-t kezdtem meg.

Egyelőre tetszik.
Egy két bug azért még van benne, de nem a játszhatóság rovására mennek.
Amúgy a játén nagyon a közösségre épít, már egész alacsony szinten is olyan küldetések vannak amelyeket egyedül nehéz megcsinálni, szinte kívánja az ember hogy benn legyen egy klánban, enélkül állandóan kiabálhatja a "LFG" (Looking For Group)-okat röhögő smiley

válasz erre

Vendég

14 éve, 7 hónapja és 22 napja

Nagyon nagy game lesz!

válasz erre

Vendég

14 éve, 7 hónapja és 22 napja

Hu ezzel de játszanék már vele...

válasz erre

BDSAeron

14 éve, 7 hónapja és 23 napja

Shade írta:
Szerintem egyszeri. De ki fogja megvenni...
Van benne valami mosolygó smiley Bár lehet nem olyan rossz

válasz erre

Shade

14 éve, 7 hónapja és 23 napja

BDSAeron írta:
Biztos hogy, jó és reméljük hogy ezek a pluszok értelmesek lesznek.Am ez havidíjas vagy csak egyszer kell megvenni?
Szerintem egyszeri. De ki fogja megvenni...

válasz erre

BDSAeron

14 éve, 7 hónapja és 23 napja

Biztos hogy, jó és reméljük hogy ezek a pluszok értelmesek lesznek.Am ez havidíjas vagy csak egyszer kell megvenni?

válasz erre
 
legutóbbi hozzászólások