És minthogy a "Star Wars: The Old Republic"-ban is egy meglehetősen előkelő címet vélünk felismerni, elvárjuk hogy a BioWare éppoly szeretettel viseltessen iránta, mint amilyet például a Dragon Age esetében tapasztalhatunk. A fejlesztők tisztában vannak vele, hogy ezeken a tartalmakon áll vagy bukik minden, éppen ezért saját állítása szerint is "agresszív terveket" dédelget e téren.
A Star Wars: The Old Republic írója, Alex Freed is úgy véli, a megjelenést követő ilyen-olyan tartalmak tartják majd szinten a játék pulzusát.
"Nem beszélhetek konkrét megjelenés utáni tartalomról. Azt elárulhatom, hogy igen, sokan dolgoznak rajta - az MMO az új tartalmakon áll vagy bukik, a régi rendszerek finomítgatásán, újabbak hozzáadásán - ezeken mind" - magyarázta Freed.
"Folytatnunk kell a játék frissítését és olyan embereket kell meghívnunk, akik talán úgy gondolják, már mindent láttak és aggodalmuknak adnak hangot. Agresszív terveink vannak, de jelenleg nem árulhatok el részleteket, mert a játékkal kell foglalkoznunk."
A BioWare írója a továbbiakban elmondta, "hosszas beszélgetéseik voltak a sztori rövid- és hosszútávú történetével kapcsolatban".
"Nyilvánvaló okokból kifolyólag nem kötöm az orrukra, miről van szó és mindig is próbáltunk valami rugalmasságot hagyni a dologban - nem mintha egy részletes 10 éves 'ez fog történni a sztori minden egyes felvonásában' tervünk lenne. De mindenesetre vannak ötleteink, milyen irányba haladjunk."