A revolúciós változat (Wii) 640x480-as, maximum felbontást támogat és saját fizikai motorja lesz.
"...a játék tovább tolja a Nintendo konzolját technikailag, mint eddig bármi a platformon..." Ilyen és ehhez hasonló ígéretekkel nap, mint nap találkozhatunk, ám hoztunk néhány screenshot-ot az állítások alátámasztása céljából, viszont ne siessünk ennyiere előre. A nagytestvérek tömve lesznek technikai újításokkal, melyeket soha ezelőtt, vagy csak kevésszer láthattunk, tapasztalhattunk akcióban.
A The Force Unleashed-ben debütál például a Digital Molecular Matter (DMM), a Pixelux Entertainment fejlesztése, de említhetnénk még az Euphoria-t is, a NaturalMotion Ltd.-től, amely a Grand Theft Auto IV-ben is bizonyította hatalmas erejét.
Mindezen technikai fejlesztések mellé egy erős Havok fizikai motor is társul, ezzel valóban egy korábban elképzelhetetlen szintre emelhetik a játékot. De mi lesz a sokkal gyengébb paraméterekkel megajándékozott Nintendo konzollal? Nekik sem kell csüggedniük, hiszen saját, kifejezetten erre a célra fejlesztett fizikai motorjuk lesz, és ne feledkezzünk meg az exkluzív multiplayer-ről, a head-to-head Duel módozatról sem, ez kizárólag a Nintendo-s változat sajátja.
A játék nagyon pörgős és gyors ütemű lesz, így nagy kihívás elé állította a fejlesztőket, akik megoldották a feladatot, és képesek lesznek az átlag 640x400-as felbontásnál magasabb pixelszámot generálni, ami már csak flanc, marcipán figura a habostortán. "Ez az első Nintendo Wii-s játékunk ezekkel a srácokkal, így várhatók további munkák is a jövőben."
A játék szeptember 19.-én jelenik meg, valamennyi aktuális platformon. így PlayStation 3-on, PlayStation 2-n, PlayStation Portable-ön, Xbox 360-on, Nintendo Wii-n és Nintendo DS-en is érkezik, ez ám a teljes pályás attack, nincs kibúvó, nincs menekvés.
A hangzatos szavakat egy kis vizuális prezentációval fűszerezzük, tartsatok velünk.