Érdekes húzás ez részükről. No nem az, hogy közzétettek ilyen adatokat, hanem, hogy csak a minimális rendszerről esik szó. Végül is ez is több, mint a semmi, úgyhogy ne legyünk túl telhetetlenek. Napokon belül, június 17-én érkezik a boltokba a Spore Creature Creator, amelyekkel lényeket tudunk tervezgetni, szerkesztgetni. Az itt létrehozott fajainkat importálhatjuk majd a végleges programba, amely szeptember 7-én lát napvilágot PC-n és Macon.
Eddig talán háttérbe szorult az a tény, hogy lesz egy Nintendo DS-es változat is, Spore Creatures néven, szintén szeptember 7-én. A kötelező tudnivalók után pedig jöjjenek a számok:
Windows XP esetén:
2,0 GHz-es P4, vagy ezzel egyenértékű
512 MB RAM
Legalább 128MB-os, Pixel Shader 2.0-t támogató VGA
Legalább 6 GB hely a merevlemezünkön
Windows Vista esetén:
2,0 GHz-es P4, vagy ezzel egyenértékű
768 MB RAM
Legalább 128MB-os, Pixel Shader 2.0-t támogató VGA
Legalább 6 GB hely a merevlemezünkön
Azt hiszem, ezekbe az értékekbe nem igazán lehet belekötni. Ha mindez igaz, akkor a régi konfigoknak sincs félnivalója a Spore-tól. Persze a teljes élményhez ennél "valamivel" jobb gépre lesz szükség, mindenesetre jár egy pirospont a Maxisnak (aki a fejlesztő).