Mostanra annyira visszaszorultak, hogy kénytelenek csupán a világ egyre szűkülő árkád piacából és más konzol óriások gépeire való fejlesztgetésből élni, ahelyett, hogy a saját masinájukat dédelgetnék. Olyan viszont a Dreamcast óta nincs nekik. A Shenmue orbitális bukta volt, Sega Saturn szintén.
Nem is beszélve az újgenerációs Sonic játékaikról. Napestig sorolhatnánk, hogy mikor és miért cselekedett rosszul az egykori árkád király, de kár lenne az elfecsérelt időért, azzal már nem segítünk rajta, viszont a Sega Rally Revo viszonylagos bukásának vélt, vagy valós okait maga Alan Pritchard, SEGA UK nagyfejes magyarázta nem rég. Meglátása szerint a tavaly év végén, októberben megjelent Sega Rally Revo a Halo 3 és a FIFA téglafalába ütközött.
Mindenhol kiválóra vizsgázott, a szaksajtónak tetszett az árkád rally-s száguldozás, sőt, még egy kitűntető BAFTA díjat is besöpört, viszont a kasszáknál meg elhasalt, közel nem hozta azt a szintet, amit tőle elvártak készítői. A játékot fejlesztő Sega Racing Studio-t azóta végleg bezárták, majd kiárulták, melyre a Codemasters csapott le, egyből a lakatolás után. Ismét egy sokba - idő és pénz - került produktum rontott a SEGA amúgy sem túl fényes helyzetén.
Rossz volt ismét az időzítés, hiszen akkora best seller címek mellett, mint a Microsoft-os Halo 3 és az Electronic Arts-os FIFA, senki sem figyelt fel a Sega Rally Revo-ra. A Vikings: Battle Of Asgard és Condemned 2 jól teljesítettek, valamint az Iron Man is az elvárások szerint hoz a konyhára, mesélte Alan Pritchard. Bármit is tartogat a jövő, mi csak szorítani tudunk értük erősen, hiszen sokkal méltóbb helyre érdemesek, mint ahol jelenleg tartózkodnak.