Megtanultuk elfogadni a legsötétebb dolgokat is, amik csak egy ember fantáziájából kipattanhatnak. Kemény volt, de nagyon. A Nintendo-sok nincsenek nagyon megdobálva a stílus jeles képviselőivel, de egy jövevény változtathat a dolgon. Készüljetek fel, mert ez rázós kaland lesz.
A Gamebryo ma hivatalosan is bejelentette fejlesztés alatt álló játékukat, melyet Nintendo Wii-re szánnak és a Sadness címkét ragasztották rá, ami annyit tesz, Szomorúság. Bíztatóan hangzik, nemde? A játék fel lesz vértezve azon tulajdonságok mindegyikével, melyek a frászt képesek hozni a gyanútlan gamer-ek nyakára. A produktumot a lengyel illetőségű Nibris kalapálgatja, a Gamebryo engine segítségével.
A történet fekete fehérben lesz prezentálva, hogy hitelesebben adhassa vissza az első világháború sötét hangulatát.
Tomasz Wisniowski, Nibris Termék Manadzser: "A Gamebryo kétségkívül a legerősebb grafikus motor a Nintendo Wii számára. Miután összebarátkoztunk a Gamebryo-val néhány hónappal ezelőtt, meghoztuk a döntést, ezzel fogunk dolgozni. Amióta a csapat a Sadness-en mesterkedik vele, le vagyunk nyűgözve a tudásától. Olyan effekteket tudunk produkálni, amlyeket korábban nem hittünk kivitelezhetőnek a Wii platformján."
Ha hihetünk Tomasz szavainak, akkor a vizuális körítés nagyon erős lesz Wii viszonylatban, ami nagyban elősegítheti a sikeres félelemkeltést és persze a végtermék piaci sikerét.
A Sadness egy horror-kaland hibrid lesz, mellyel kimondottan az erősebb idegzetű felnőtt játékosokat kívánják a célkeresztbe állítani. A játékosoknak a legrettegettebb félelmeikkel kell szembe nézniük a kaland során és csak remélhetik, hogy nem esnek a főszereplő által látott rémálmok fogságába. A játéknak nyolc különböző extrém befejezése lesz, melyek karakter és cselekmény függők lesznek majd, tudtuk meg a hivatalos bejelentéshez csatolt ismertetőből.
Reményteljes horror darab van készülőben, mely már most felkeltette az érdeklődésünket. Pontos megjelenési dátum egyelőre nincs, de nálunk ez a cím fókuszban marad, nem tévesztjük szem elől.