A magyarázat szinte már közhelynek számít a fejlesztők köreiben: a kevés idő. A Rocksteady mindenesetre reméli, hogy ezúttal sikerül majd véghez vinni az elképelteket az ősszel megjelenő Batman: Arkham City-ben...
Hill pironkodva elárulta:
"Mi ezt fejlesztői szemszögből látjuk. Elterveztük a sztorit, amit el akartunk mesélni, és persze be kellett fejeznünk a játékot. Több időt szerettünk volna a történet befejezésének elmesélésére fordítani, de nem tettük.
"Nem igazán az a befejezés volt, amit szerettünk volna, de nagyon büszke vagyok mindarra, amit a rendelkezésünkre álló idő alatt elértünk. Őrültek módjára dolgoztunk abefejezésért, de jobb örültem volna, ha több időnk akad erre.
Elmondása szerint a Batman: Arkham City-vel más lesz a helyzet:
"Minden játék esetében van egy ütemterv, aminek meg kell felelni. Ez olyan dolog, amire a Batman: Arkham City-nél nagyon összpontosítunk, és az emberek rendkívül imádni fogják a játék befejezését."