világháború témája valamilyen rejtélyes okból nem éppen kedvelt a játékfejlesztők körében. Míg a nagy testvér, a II. világégés, borzalmait feldolgozó különféle műfajú alkotások hetente látnak napvilágot, addig az 1914-től 1918-ig tartó nagy háború helyszínei, szereplői csak a legritkább esetben jelennek meg a monitorokon. Az orosz Neoqb csapatát azonban legkevésbé sem érdekelték a trendek, amikor belevágtak a Rise of Flight fejlesztésébe.
A címből könnyen kitalálható, hogy egy fellegekben játszódó szimulátorról van szó, mégpedig a - készítők ígérete szerint - a komolyabbik fajtából. A repülőgépek viselkedését számos külső és belső tényező befolyásolja - ahogy ezt be is mutatják a lenti második videóban - így nem számíthatnak könnyű sikerekre a műfajban kevésbé jártas érdeklődők.
A Rise of Flight az 1917-1918-as európai eseményeket dolgozza fel. Helyet kap benne az archív felvételek, fényképek alapján létrehozott teljes nyugati front, amely ha számokban kívánjuk kifejezni, 125 ezer négyzetkilométer berepülhető területet takar. A csatározásba mindkét oldalon belevethetjük magunkat, a központi hatalmakat Németország és Ausztria, míg a szövetségeseket Nagy-Britannia, USA, Olaszország, Oroszország és Franciaország képviseli. Történelmi adatokra épített karrier módot is kezdhetünk, ahol kiválaszthatjuk a repülőgép típusát, az ezredet és a kezdő időpontot.
#tv#
#tv2#