Rise of Flight: Bemutatkozik az I. világháborús repülőgép-szimulátor

2009. április 19.
22.2211
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
Dru profilja, adatai
Dru
Az I.

világháború témája valamilyen rejtélyes okból nem éppen kedvelt a játékfejlesztők körében. Míg a nagy testvér, a II. világégés, borzalmait feldolgozó különféle műfajú alkotások hetente látnak napvilágot, addig az 1914-től 1918-ig tartó nagy háború helyszínei, szereplői csak a legritkább esetben jelennek meg a monitorokon. Az orosz Neoqb csapatát azonban legkevésbé sem érdekelték a trendek, amikor belevágtak a Rise of Flight fejlesztésébe.

A címből könnyen kitalálható, hogy egy fellegekben játszódó szimulátorról van szó, mégpedig a - készítők ígérete szerint - a komolyabbik fajtából. A repülőgépek viselkedését számos külső és belső tényező befolyásolja - ahogy ezt be is mutatják a lenti második videóban - így nem számíthatnak könnyű sikerekre a műfajban kevésbé jártas érdeklődők.

A Rise of Flight az 1917-1918-as európai eseményeket dolgozza fel. Helyet kap benne az archív felvételek, fényképek alapján létrehozott teljes nyugati front, amely ha számokban kívánjuk kifejezni, 125 ezer négyzetkilométer berepülhető területet takar. A csatározásba mindkét oldalon belevethetjük magunkat, a központi hatalmakat Németország és Ausztria, míg a szövetségeseket Nagy-Britannia, USA, Olaszország, Oroszország és Franciaország képviseli. Történelmi adatokra épített karrier módot is kezdhetünk, ahol kiválaszthatjuk a repülőgép típusát, az ezredet és a kezdő időpontot.
#tv#
#tv2#
16 hozzászólás

Vendég

13 éve, 7 hónapja és 24 napja

Vendég írta:
Szerintem ti még nem játszottatok a Red Baron 3D-vel! Akkor tudnátok mi a különbség egy I. világháborús és egy II. világháborús vadászgép között. Ég és föld a kettő...
A Red Baron több mint 10 éves játék, de nekem a mai napig az egyik legnagyobb kedvencem... menő smiley
red baron?nagyon gagyi unalmas irreális xar.

válasz erre

Vendég

15 éve, 23 napja

decsak nekem ez nem jönbe

válasz erre

Vendég

15 éve, 23 napja

éniskacsintó smiley

válasz erre

Vendég

15 éve, 9 hónapja és 10 napja

Vendég írta:
azért a brothers in arms se rossz!kacsintó smiley
Egyetértekkacsintó smiley

válasz erre

Vendég

15 éve, 9 hónapja és 11 napja

Vendég írta:
Végre valakinek eszébe jutott egy igazán pörgős 1. világháborús játékot csinálni, melyben ráadásul figyeltek a relativitásra is (lásd.:a ****erkezetű gépek ütközéskor darabokra esnek)
azért a brothers in arms se rossz!kacsintó smiley

válasz erre

Vendég

15 éve, 9 hónapja és 11 napja

Végre valakinek eszébe jutott egy igazán pörgős 1. világháborús játékot csinálni, melyben ráadásul figyeltek a relativitásra is (lásd.:a ****erkezetű gépek ütközéskor darabokra esnek)

válasz erre

Vendég

15 éve, 10 hónapja és 8 napja

yanis91 írta:
1. vhs FPS hát nem tudom az nem lenne valami túl pörgős dolog szerintem, mondjuk a 2. at már én is nagyon unom mindig ugyanaz minden mindegyikben.
Ismét üdv!
A 2.vh-s témában rengeteg lehetőség lenne még (fps gyanánt) Gondoljunk csak bele: -Csinált e már valaki fps-t úgy, hogy single playerben nem a "hős" szövetségesekkel, hanem a "gonosz" tengelyhatalmi erők hadseregével nyomoljunk? Én még nem találkoztam ilyennel. (Mondjuk lehet, hogy azért, mert a nagyközönség úgymond: "nem találná etikusnak" hivatkozva ilyen-olyan ideológiákra, pedig szerintem a Wermacht, vagy például a Luftwaffe semmiben sem különbözik a másik fél fegyveres erőitől. Ha meg a háborús bűnökre appellálunk: Minden nemzet követett el háborús bűnöket... Sőt! A szovjetek szerintem fenn vannak a dobogó első három helyének valamelyikén-mégis "játszhattunk" velük pl.: a call of duty pár részében...
Ui.: Bocsánat a szófosásért, illetve azért, ha valaki sértőnek találja az irományt... Nem bántó szándékkal írtam.

válasz erre

Vendég

15 éve, 10 hónapja és 8 napja

Dru írta:
Osztom yanis91 véleményét az I. vh-s FPS-ekről. Az akkori kézifegyverek szvsz nem teszik lehetővé, hogy pörgős játékot építsenek rájuk, enélkül pedig jelentősen csökkenek az esélyei a sikerre. Szerintem nem véletlen, hogy az 1940-es évek előtt alig játszódik FPS, ami meg igen, ott is behoznak valami sci-fi vagy fantasy vonalat.
Üdvözletem!
Szerintem egy első vh.-s játék is lehetne pörgős "sci-fi" nélkül is. Gondoljunk csak egy lövészárkos "csetepatéra" (közelharc).

válasz erre

Vendég

15 éve, 10 hónapja és 17 napja

Szerintem ti még nem játszottatok a Red Baron 3D-vel! Akkor tudnátok mi a különbség egy I. világháborús és egy II. világháborús vadászgép között. Ég és föld a kettő...
A Red Baron több mint 10 éves játék, de nekem a mai napig az egyik legnagyobb kedvencem... menő smiley

válasz erre

Tibit

16 éve, 1 hónapja és 8 napja

Vendég írta:
ebből is látszik hogy rengeteget játszhattál az il-2-vel. tényleg, tök egyformán fordulnak az I. meg a II. vh-s vadászgépek... inkább maradj az fps-nél.
Hiába kötekedsz, hogy mennyit játszottam vele, az nem is fontos. Meg tök ugyanaz lesz a játék, Il-2 stílus biplánokkal meg triplánokkal. A repülőgépek lesznek mások, semmi más...
Tudok én eleget a világháborúkról, nem kell, hogy kioktass.

válasz erre

Vendég

16 éve, 1 hónapja és 8 napja

Tibit írta:
Jobb lenne ha egy FPS-t csinálnának az első vh.-ból. Számomra mindegy, hogy 1. vagy 2.vhs repülőkkel megyek, és akkor már Sturmovik, ott vannak magyarok.nyelvnyújtó smiley

ebből is látszik hogy rengeteget játszhattál az il-2-vel. tényleg, tök egyformán fordulnak az I. meg a II. vh-s vadászgépek... inkább maradj az fps-nél.

válasz erre

Tibit

16 éve, 3 hónapja és 18 napja

Dru írta:
Osztom yanis91 véleményét az I. vh-s FPS-ekről. Az akkori kézifegyverek szvsz nem teszik lehetővé, hogy pörgős játékot építsenek rájuk, enélkül pedig jelentősen csökkenek az esélyei a sikerre. Szerintem nem véletlen, hogy az 1940-es évek előtt alig játszódik FPS, ami meg igen, ott is behoznak valami sci-fi vagy fantasy vonalat.
Ez igaz, de találkoztam már olyan játékkal amiben sima karabélyokkal lehetett menni, és én nem éreztem unalmasnak. Az pontosan egy amerikai polgárháborús játék volt, és akkor még tovább tartott tölteni. nyelvnyújtó smiley
CoD2-ben is, sokan mennek Kar98al, Mosinnal... nem számít, hogy lassú (méghozzá Multiplayerben, ami mégpörgősebb tud lenni, plusz külön vannak "only rifle" szerverek).

válasz erre
12a(z) 2 -ből
 
legutóbbi hozzászólások
 
marco profilja