Ezúttal a fejlődési rendszert ismertették a publikummal. Természetesen lesz lehetőségünk tapasztalati pontok gyűjtésére, viszont ezek által nem növelhetjük az alapstatisztikáinkat, sokkal inkább képességekre költhetjük őket.
A háromféle képességfát tárgyak meglelésével tudjuk feloldani, mindegyik másra lesz alkalmas, a Shinobi például főként a defenzív skilleket tartalmazza, a Samurai a közelharcra fókuszál, míg a harmadik területen a karprotézisünket tudjuk fejleszteni.
Természetesen lesz lehetőségünk az életpontjaink megnövelésére is, ez esetben a célnak megfelelő tárgyakból kell találnunk négy darabot, vélhetőleg a többi statisztikánkat is ilyen módon tudjuk majd fejleszteni. Ha mindez nem lenne elég, megtudtuk, hogy meg lehet állítani a játékot, ami a stúdió előző munkái ismeretében kész kuriózumnak minősül.