Azt ugyan már a készítők is megerősítették korábban, hogy alkotásukkal szeretnék teljes egészében kihasználni a hordozható Apple masinák tulajdonságait, de leginkább az érintőképernyős technológiát, azt azonban nem hittük volna, hogy ez a játékmenetet is nagyban befolyásolhatja.
Edmund McMillen ezzel ellentétben a napokban úgy nyilatkozott, hogy az eredeti Super Meat Boy abszolút memorizálható taktikákon alapult, amolyan rángatásos módszert alkalmazva, ám az érintőképernyős rendszereknek köszönhetően a játékosok által felhasználható lehetőségek tárháza a végtelenhez közelít majd, így sokkal inkább a reflexek fogják eldönteni, hogy az adott pillanatban milyen mozdulattal segítjük át hősünket az adott problematikán.
A Super Meat Boy iOS rendszerekre szánt változata egyelőre még nem rendelkezik pontos megjelenési dátummal, de megjelenését követően biztosan komoly sikerekre számíthat, hiszen az eddig megjelent PC-s, Mac-es és Xbox Live-os változatok együttesen már egymilliónál is több példányban keltek el.